וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי: "נרגש את הקהל", לנדאו: "מאמינים בעצמנו"

הפועל ת"א וקרית שמונה נרגשות מההגרלה. אלימלך: "אתלטיקו זה הכי סקסי שאפשר לקבל". גבאי: "קבוצות אטרקטיביות"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב הוגרלה היום (שישי) לבית ב' של הליגה האירופית והיא תפגוש את מנצחת המפעל אשתקד, אתלטיקו מדריד, את ויקטוריה פלזן הצ'כית ואת אקדמיקה מפורטוגל. סדר המשחקים ייקבע בהמשך, אך כבר ידוע שמחזור הפתיחה יתקיים

עוזר מאמן הפועל תל אביב שביט אלימלך הגיב להגרלה ואמר: "כל מילה תיגרע מההגרלה. אתלטיקו מדריד זו קבוצה הכי סקסית ואטרקטיבית שאפשר לקבל. קבוצה טובה עם אחד החלוצים הטובים ביבשת. פלזן ואקדמיקה אלו קבוצות שעל הנייר שוות לנו ואפילו יש לנו יתרון כי אנחנו מאמינים שנהיה קבוצה חזקה. בשביל להגיע לוויסנטה קלדרון צריך לשפר את היכולת. אנחנו עדיין בתחילת הדרך בגלל שהגיעו ארבעה שחקנים חדשים לרוטציה שהם עדייון בלי כושר משחק מלא ובשבועיים הם שיחקו ארבעה משחקים. אנחנו סבלניים ואני מאוד שמח שלמרות היכולת הלא משכנעת אנחנו עם ארבעה ניצחונות רצופים. רק דרך ניצחונות צוברים ביטחון".

על הרכש הצפוי אמר עוזר המאמן: "יש שלושה מועמדים לתפקיד הבלם ואני מאמין שתוך 24 שעות אחד מהם יגיע. אם יישאר כסף, נביא עוד ישראלי. גילי ורמוט זה עניין כספי גבוה שצריך לשאול את ההנהלה. גילי יכול להוסיף, אבל אנחנו מתמקדים בבלם. טוטו תמוז? יש סיכוי שיחזור לסגל. דיברנו איתו והוא מבין שאין כמו לשחק. יש לו חוזה והוא מתאמן ברמה הכי גבוהה שיש בכל אימון ואני מקווה שהוא יצטרף אלינו. אביחי ידין? הוא יודע שהוא מקובל בהפועל ורצוי, אבל הפועל זה מועדון מכובד ולא ישפיל את עצמו בשביל שחקן זה או אחר".

המאמן ניצן שירזי הוסיף: "זה בית קשה ומאתגר, אבל לא ציפינו למשהו אחר. לשחק נגד מחזיקת הגביע במפעל, עם חלוץ מדהים כמו פלקאו ובוויסנטה קלדרון זה מעמד שכל כדורגלן וכל מאמן שואף להגיע אליו. גם פלזן והפורטוגולים משוכות לא קלות, אבל אנחנו בטוחים שנוכל להתמודד עם כל קבוצה באופן המקצועי ביותר. המטרה שלנו היא לנצח כל משחק ולהתברג גבוה בבית הזה. אין דבר שהוא בלתי אפשרי עבור מועדון כמו הפועל תל אביב, עם העוצמות והמסורת שלו באירופה. אני בטוח שהקהל שלנו ידחף אותנו כמו שצריך בבלומפילד שיהיה מלא בכל המשחקים, ושמאות רבות של אדומים ילוו אותנו גם במשחקי החוץ".

יגאל אנטבי: "אין ספק שזה בית קשה מאוד. על קבוצה כמו אתלטיקו לא צריך להרחיב את הדיבור, אבל גם פלזן הצ'כית ואקדמיקה הפורטוגלית הן קבוצות עקשניות מליגות איכותיות. אבל מנסיוני פה בהפועל לאורך השנים, אני יודע שאנחנו יכולים וחייבים לחשוב על איך אנחנו מנצחים בכל משחק, בטח בבלומפילד. גם בתחילת המסע המופלא ההוא, כולם חשבו שאין לנו סיכוי לכלום ובסוף עשינו היסטוריה והוכחנו שאין דבר בלתי אפשרי. אני בטוח שגם הפעם נרגש את הקהל המדהים שלנו, וכל אחד מאיתנו ירשום לעצמו עוד פרק חשוב בקריירה המקצועית שלו".

לנדאו: "מגיעים מוכנים"

האלופה עירוני קרית שמונה, שהודחה בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות, תשחק בבית ט' עם פינאליסטית המפעל, אתלטיק בילבאו, עם ליון הצרפתית שחוזרת לישראל אחרי שפגשה את הפועל תל אביב לפני שנתיים בשלב הבתים של ליגת האלופות ועם ספרטה פראג הצ'כית.

מאמן עירוני קרית שמונה גילי לנדאו הגיב להגרלה: "הגרלה קשה. אני מעדיף להיות פסימי בהערכה ואופטימי במעשה. אנחנו משחקים נגד בילבאו, שהגיעה לגמר הליגה האירופית. זו קבוצה-קבוצה. ליון זכתה בגביע הצרפתי וספרטה פראג זכתה באליפות צ'כיה ב-2010. מאז הגעתי לעירוניי קרית שמונה, אני נמצא עם חבורה מופלאה של אנשים, שחותרים למטרה, מאמינים ביכולת שלהם ואני מאמין גדול שאנחנו יכולים לתת הופעות מכובדות. אנחנו מאמינים בעצמנו ונתכונן היטב. חלמנו על זה, הנה זה מגיע ואנחנו מגיעים מוכנים".

על הרכש שביצעה הקבוצה שלו בימים האחרונים, אמר לנדאו: "צירפנו את רוני פורוקארה, שיכול לשחק כבר מחר. צירפנו גם את איציק כהן ממכבי חיפה, ברק בדש עזב. עירוני קרית שמונה זה מועדון משפחתי ואם לבדש יש הצעה להרוויח פי ארבעה כסף שיהיה לו לבריאות. מבחינתי יש רצון גדול לצרף את דן איינבינדר, אבל נחכה ונראה".

אלעד גבאי: "כיף גדול ומחכים ללמשחק הראשון. זו הגרלה אטרקטיבית. בילבאו הגיעה לגמר שנה שעברה וליון זו אימפריה בצרפת ובאירופה בכלל. אמנם לא שמות נוצצים כמו ליברפול ואינטר, אבל אנחנו נהנה מהחוויה".

אדריאן רוצ'ט: "הגרלה קשה מאוד. נכון שהיו קבוצות יותר אטרקטיביות שיכולנו לקבל, אבל זה לא משנה. בסדר גודל כזה נקווה מאוד שנצליח להראות את היכולת שלנו ולעשות הישג מכובד".

שמעון אבוחצירא: "שמחים מאוד. קיבלנו קבוצות מהטופ האירופי, קבוצות גדולות ואני בטוח שנייצג את המדינה ואת העיר בכבוד. הולכים ליהנות מחוויה גדולה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully