וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: הפועל תל אביב עלתה לשלב הבתים

האדומים הביסו את דודלאנז' 0:4 ו-1:7 בסיכום המשחקים. ממן המחליף כבש צמד (68 ו-84), מרעי (79) וטועמה (88) השלימו

הפועל תל אביב השלימה הערב (חמישי) את העפלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית אחרי ניצחון 0:4 על דודלאנז' בבלומפילד ו-1:7 בסיכום המשחקים. חנן ממן כבש צמד ראשון במדים האדומים בדקות 68 ו-79, ויקטור מרעי (79) וסלים טועמה (88) השלימו.

מבחינת האדומים מדובר בעלייה חמישית לשלב הבתים של המפעל, ובהעפלה רביעית ברציפות לשלב בתים של מפעל אירופאי כלשהו, אחרי שלפני שנתיים הוא הופיעה בליגת האלופות. מחזיקת הגביע הישראלית תוגרל מחר לאחד מ-12 הבתים (14:00, ספורט1 וספורט1 HD).

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
שלב בתים בפעם הרביעית ברציפות במפעל אירופאי. הפועל תל אביב/ברני ארדוב

ניצן שירזי החזיר הערב לסגל של הפועל תל אביב, היישר להרכב למעשה, את ויקטור מרעי ועומר דמארי, שהוענשו וישבו ביציע במשחק הליגה נגד הפועל רמת גן, אבל גם זה לא מנע מהאדומים לרשום עוד מחצית ראשונה גרועה. האדומים נראו לא טוב בחלק הקדמי ורע מאוד בחלק האחורי, איבדו כדורים, ביצעו טעויות וסבלו מחוסר סדר משווע. התוצאה לכל אלו הייתה שדודלאנז', על אף שהגיעה ללא החלוץ המצטיין שלה, אורליין יואכים, שיצא לחתום בווילם טווי מהליגה ההולנדית הראשונה, הייתה יותר מסוכנת והגיעה לכמה הזדמנויות טובות מאוד, בחסות היכולת החלשה של שחקני הפועל תל אביב.

החולשה נמשכה גם בתחילת מחצית השנייה ושירזי מיהר לבצע חילוף כפול בדקה ה-57 ולהכניס את סלים טועמה וחנן במקום אלרואי כהן וברונו קוטיניו. החילוף הזה, בעיקר ההוצאה של הברזילאי, שיחרר איזשהו פקק אצל האדומים, שנראו קצת יותר טוב וגם הצליחו לכבוש. טועמה בישל לממן בדקה ה-68, מרעי הכפיל בדקה ה-79, ממן קבע 0:3 בדקה ה-84 וטועמה חתם את התוצאה שתי דקות לסיום. עכשיו האדומים צריכים לקוות שהעתיד שלהם יראה כמו חצי השעה האחרונה במשחק ולא כמו 60 הדקות הראשונות.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב משמאל מול ג'רי פרמפה שחקן דודלאנז'. ברני ארדוב
חזר היישר להרכב, אבל לא בלט. דמארי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 6: בן חיים העביר לקוטיניו, הכדור הגיע מהרגליים של הברזילאי לדמארי וזה בעט מ-15 מטר לידיים של ז'ובר.

דקה 10: באדיר ופיינטסיל נתקלו אחד בשני, בנזואן אמר תודה, אסף את הכדור, רץ לרחבה והעביר רוחב לדה מוטה, שבעט לא טוב וברגע האחרון אדל הציל מהקו.

דקה 18: האדומים איבדו כדור כ-30 מטר מהשער, קיטנגה הימר על בעיטה חזקה שטסה לידיים של אדל.

דקה 20: דה מוטה הגיע למצב נוח בתוך הרחבה, בעט היטב, אבל הרגל של מור שושן הסיטה לקרן.

דקה 32: מרעי קיבל כדור עם הגב לשער, הסתובב ובעט ברגל שמאל, מ-22 מטר, שטוח לידיים של ז'ובר.

דקה 62: דה מוטה נכנס לרחבה תוך שהוא מתגבר בקלות על באדיר האיטי, שחרר כדור רוחב, אבל אף שחקן כחול לא היה שם בשביל לדחוק פנימה. מזל גדול להפועל תל אביב.

דקה 68: גול! טועמה העלה כדור עומק מדויק לממן שהגיע מהקו השני לתוך הרחבה, והאחרון בעט מהאוויר, ברגל שמאל ובלי לעצור, פנימה. שער יפה ו-0:1 להפועל תל אביב, שעולה ל-1:4 בסיכום המשחקים.

דקה 70: מליס שחרר בעיטה חזקה, כ-25 מטר אלכסונית מהשער של הפועל, אדל הניף יד והדף לקרן.

דקה 71: דמארי נשלח לכדור עומק, חלף על פני השוער ומזווית לא קלה בעט ברגל שמאל לקורה.

דקה 79: מרעי ניצל חוזר בהגנה הכחולה, התקדם לתוך הרחבה ומול השוער ז'ובר בעט פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 84: גול! מבצע אישי יפה של חנן ממן הסתיים בשער שני שלו. הקשר קיבל מדמארי, עבר בין שני שחקנים שלח כדור שטוח ומדויק מ-17 מטר לרשת. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 88: גול! הגנת דודלאנז' הרחיקה כדור קרן היישר לטועמה, שמ-18 מטר הפציץ ברגל שמאל לרשת הגבוהה. יופי של שער ו-0:4 לאדומים.

חנן ממן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בכורה חלומית בבלומפילד/ברני ארדוב

הרכבים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, מור שושן, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, ברונו קוטיניו (סלים טועמה, 57), אלרואי כהן (חנן ממן, 57), טל בן חיים (ארתור אטצזיאנוב, 80), ויקטור מרעי, עומר דמארי.

דודלאנז': ג'ונתן ז'ובר, ג'רי פרמפה, מאסימו מרטינו, ז'אן פיליפ קאילה, סופיאן בנזואן, בן פאיאל, גאל הוג, בריאן מליס, ז'אן סבסטיאן לגרוס, דניאל דה מוטה, ג'ואל קיטנגה (פדרו, 73).

אריק דג'מבה דג'מבה עם וואליד באדיר שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בין היחידים שהיו טובים לכל אורך המשחק. דג'מבה דג'מבה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully