וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנק למכבי חיפה: רוצים את טאלב טואטחה מיידית

28.8.2012 / 18:12

הבלגים פנו לירוקים בבקשה לבדוק אפשרות לשאול את השחקן. עטר לשחקנים: "יהיו לנו הרבה רגעים שמחים". מסיללה נמכר

גנק הבלגית פנתה היום (שלישי) למכבי חיפה בנוגע למגן טאלב טואטחה. ככל הידוע, במסגרת ההצעה ביקש המועדון הבלגי לשאול את השחקן, ככל הנראה עם אופציה עתידית לרכישת כרטיסו. בפנייה הובהר כי הבלגים רוצים את טוואטחה מיידית ומוכנים להיכנס למו"מ לפני תום חלון ההעברות האירופאי ביום שישי. כמו כן, גנק מוכנה לשאול את השחקן גם בתקופה מאוחרת יותר ובכל מקרה יגיעו לעקוב אחריו. בסביבתו של המגן אישרו הערב את הידיעה ואמרו: "כרגע טאלב שחקן של מכבי חיפה ואם הייתה פנייה, הרי שמדובר במו"מ שמתקיים בין המועדונים".

כזכור, טואטחה נכנס אתמול כמחליף במשחק נגד מכבי תל אביב, ולאחרונה דובר על אפשרות שהוא יזומן גם לסגל הנבחרת הבוגרת לקראת המשחקים נגד אזרבייג'אן ורוסיה במוקדמות הגביע העולמי. טואטחה מיוצג על ידי דדה חדד.

בעקבות ההפסד אמש אמר היום ראובן עטר לשחקנים: "תרימו את הראש, יהיו לנו עוד הרבה רגעים שמחים העונה. אדבר איתכם בשיחות אישיות ובאסיפה הקבוצתית בסוף השבוע על המשחק שהיה ועל המשחק הקרוב. תצפו במשחק הערב של קרית שמונה, שכל אחד יתמקד מול השחקן שיתייצב מולו בשבת. הפנים שלנו קדימה".

עוד אצל הירוקים: החלוץ שלומי אזולאי, ששוב לא נכנס אתמול כמחליף בהפסד 2:1 למכבי תל אביב בבלומפילד, מאוכזב ממעמדו. לאחרונה הכריז השחקן שהוא לא מתכוון לעזוב, אבל בבני יהודה לוחצים על השחקן לעבור, וייתכן שלאור ההבטחה להפוך לשחקן מפתח אצל הזהובים, הוא ישנה את דעתו ויעבור לשכונה. פגישה בעניין צפויה להתקיים השבוע.

בתוך כך, מכבי חיפה הגיעה היום לסיכום על מכירתו של המגן פיטר מסיללה לקייזר צ'יפס הדרום אפריקאית. העסקה נסגרה לאחר שהמנכ"ל איתמר צ'יזיק חתם על טופס ההעברה, ומסיללה בן ה-27 חתם רשמית לשנתיים באחת הקבוצות הגדולות בארצו, אחרי שבעונה שעברה שיחק בחטאפה מהליגה הראשונה בספרד.

מסיללה, שהגיע למכבי חיפה בגיל 22, היה שותף לשתי אליפויות של הירוקים ושיחק עם הקבוצה גם בליגת האלופות, לפני שביקש להתקדם לליגה בכירה יותר. אחרי ארבע שנים בישראל הצטרף כאמור בהשאלה לחטאפה, אך שם סבל מפציעות חוזרות ורשם רק 13 משחקים.

(עדכון ראשון: 16:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully