וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "ניפחו את העניין עם עומר דמארי יותר מדי"

חלוץ הפועל ת"א התייחס לוויכוח עם חברו אחרי הניצחון על הפועל ר"ג. שירזי: "המעבר מאירופה קשה". דוד: "היינו בסדר"

צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

הפועל תל אביב פתחה הערב (ראשון) את עונת 2012/13 בליגת העל עם משחק חלש מאוד, אבל בסופו של דבר הצליחה לנצח 0:1 את הפועל רמת גן במסגרת המחזור הראשון בליגת העל. טל בן חיים כבש את השער היחיד במשחק בפנדל בדקה ה-63 לאחר שהוא בעצמו הוכשל ברחבה על ידי ליאור ראובן, שהורחק. הקבוצה של ניצן שירזי, ללא עומר דמארי ו-ויקטור מרעי שהושעו על ידי ניצן שירזי זכר לאירועים מהמשחק מול דודלאנג' בליגה האירופית, תהיה חייבת להיראות הרבה יותר טוב בהמשך העונה אם היא רוצה לזכות בתארים.

פרדי דוד מאמן הפועל רמת גן (ימין) עם ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"היה פה הכל חוץ מכדורגל". שירזי עם דוד/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב ניצן שירזי סיכם: "אנחנו צריכים לקחת את כל הדברים שליוו אותנו בשבוע האחרון. שיחקנו באירופה ביום חמישי וחיפשנו רק איך לעבור את המשחק הזה. היה פה הכל חוץ מכדורגל. ידעתי שכך יתפתח המשחק. המעבר הוא קשה, אנשים לא ישנו לילה שלם יומיים לפני המשחק. אני האחרון שיתרץ, כמובן שהיכולת דורשת שיפור. הדברים האלה לוקחים זמן, אנחנו עם שישה-שבעה שחקנים חדשים.

על הניפוי של ויקטור מרעי ועומד דמארי מהסגל, אמר שירזי: "משמעת נטו, מדובר בבחורים טובים. בלהט של המשחק הם התנהגו שלא בצורה נכונה. אנחנו לא נסקול או נרגום אותם, נהיה הראשונים להחזיר אותם למסגרת. אני לא יודע אם זה היה עונש מוגזם. הגיע להם עונש והם קיבלו. זה לא היה קל כי מדובר בשחקנים טובים, ממושמעים ומחונכים. הייתי מעדיף לוותר על כל הטררם שהיה סביבם. נושא הפנדליסט לא רלוונטי. גם טל בן חיים וגם דמארי עוד יבעטו פנדלים".

כובש שער הניצחון טל בן חיים אמר: "המשחק לא היה טוב, אבל עמדנו במבחן התוצאה. באנו כדי לנצח ובזה עמדנו". על העימות עם דמארי אמר: "זה שאתם החלטתם לעשות מזה הרבה יותר ממה שזה, אני לא מתכוון לתת לזה יד. קורה שיש מחלוקות בין שחקנים. אני ועומר חברים טובים. היינו כאלה ונישאר כאלה. שולם לא היה, כי לא היה ריב. שום דבר לא קרה. אני חושב שהייתה לי כניסה די חלקה להפועל תל אביב. הקבוצה מנצחת ואין מה לחפש בעיות. הכל בסדר. יש לנו משחק חשוב מאוד מול דודלאנז' וצריך להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית".

מאמן הפועל רמת גן פרדי דוד אמר אחרי המשחק: "כדורגל זה משחק של טעויות וחוסר ריכוז. סך הכל הקבוצה הייתה בסדר גמור. היו לנו ליקויים במסירה האחרונה, גם ב-10 שחקנים. עוד טיפה ריכוז ורגש במסירה האחרונה, והיינו משווים. אין לי שום טענה לשחקנים. אם הפועל רמת גן תמשיך לשחק כמו שהייתה היום בעמידה על המגרש ותדע לתקן את הליקויים, נהיה קבוצה טובה. תקפנו ב-10 שחקנים כי אין הבדל בין 1:0 ל-2:0. רצינו לנצל את העייפות של הפועל, אבל זה לא קרה. כל הכבוד לשחקנים, הקמנו כאן קבוצה מחדש. תהיה כאן קבוצה טובה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"המשחק לא היה טוב". בן חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully