וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "מבינים את החשיבות בעלייה לשלב הבתים"

מאמן הפועל תל אביב התייחס למשחק מול דודלאנז' בפלייאוף הליגה האירופית. מרעי ודמארי יפתחו בחוד (ה', 21:00, ONE)

קובי אליהו
שחקני הפועל תל אביב מתאמנים. ברני ארדוב
חייבים לחזור עם תוצאה טובה. הפועל מתאמנת בלוקסמבורג/ברני ארדוב

אחרי עוד קיץ עמוס בחדשות שכלל החלפת בעלים ומיני מהפכה בסגל הקבוצה, תפתח מחר הפועל תל אביב את העונה האירופית שלה במשחק הראשון מתוך מפגש מול דודלאנז' מלוקסמבורג על הכרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית (ה', 21:00, שידור ישיר בערוץ ONE). הפועל מגיעה למשחק עם לא מעט לחץ, ויש כאלה שאפילו מגדירים את המשחק כקריטי ביותר בשנים האחרונות, שכן הדחה מהמפעל והפועל תצטרך למצוא פתרונות יצרתיים בכדי לכסות את ההוצאות הגדולות בקיץ. ישנם אף כאלה שטוענים כבר שהמשך העסקתו של ניצן שירזי תלוי הרבה בצמד משחקים הללו. בקבוצה כמובן מכחישים את הדברים.

בכל מקרה, שירזי שאמור לפתוח בהרכב התקפי, אמר היום במסיבת העיתונאים לפני המשחק: "מדובר במשוכה לא קלה ובשלב מאוד קריטי בו כל קבוצה רוצה כמובן להשיג תוצאה טובה ולהגיע לשלב הבתים. דודלאנז' עשתה תוצאות יפות ועשתה לעצמה שם באירופה, למדנו עליה את כל מה שצריך, צפינו בקלטות ועשינו מעקבים. אנחנו יודעים את החשיבות שיש למועדון בעלייה לשלב הבתים, ובהתחשב בהיסטוריה שיש להפועל במפעלים האלו והמסורת המדהימה אנחנו צריכים לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר".

בהרכב הקבוצה אמורים להיות שני שינויים מההרכב שפתח מול בני יהודה בגביע הטוטו. שני החלוצים עומר דמארי ו-ויקטור מרעי אמורים לשוב במקומם של סלים טועמה וחנן ממן. למעשה, תעבור הקבוצה למערך ששיחקה בו בשני המשחקים הראשונים בגביע הטוטו, כשטל בן חיים יפתח על כנף שמאל ודמארי ומרעי יהיו שני החלוצים מקדימה. אריק דג'מבה דג'מבה וג'ון פיינטסיל אמורים גם הם לפתוח בהרכב.

בתוך כך, כבר בשבוע הבא אמורה הקבוצה לחולל שינוי נוסף בסגל, כשעל פי התקשורת בספרד, אמור נוסא איגייבור להתייצב מחר לבדיקות בבטיס, כשכרגע קיימת מחלוקת בין האדומים לבין הספרדים על הגעתו של הניגרי לקבוצה. בעוד שבהפועל רוצים שיהיה בגומלין בשבוע הבא בכדי להבטיח את ההעפלתה של האדומים לליגה האירופית, בבטיס רוצים את הקשר כבר לאחר המשחק מחר. הדברים ככל הנראה יוכרעו אחרי המשחק ועל סמך התוצאה בין הפועל תל אביב לדודלאנז'. ניצחון של האדומים ונראה כי איגייבור יעבור השבוע ויחתום בבטיס לארבע עונות תמורת 1.1 מיליון יורו. כל תוצאה אחרת תשאיר את הקשר עוד שבוע אצל האדומים.

הרכב משוער הפועל תל אביב: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, טל בן חיים, ויקטור מרעי, עומר דמארי.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
צפוי לשוב להרכב. דמארי/קובי אליהו

"הפועל תנצח ב-9 מ-10 משחקים"

19 שנה אחרי שהפסידה 1:0 במגרשה למכבי חיפה בהופעת הבכורה שלה באירופה, תעלה שוב דודלאנז' למשחק מול יריבה ישראלית. הקבוצה הלוקסמבורגית הקטנה הייתה האחראית על אחת הסנסציות הגדולות בהיסטוריה של מוקדמות ליגת האלופות כששלחה הביתה בסיבוב השני את רד בול זלצבורג (0:1 בבית, 4:3 בחוץ ועלייה בשערי חוץ). בסיבוב הבא חזרו במועדון למציאות עם הפסד כפול למאריבור (5:1 בסיכום שני המשחקים), כאשר גם למפגש מול האדומים, יודעים בדודלאנז' כי הסיכויים נמוכים.

"הפועל תל אביב פייבוריטית ברורה על הנייר ולמרות שאני לא מכיר את השחקנים שלהם, אני בטוח שהם לא נופלים מהקבוצה שלקחה חמש נקודות בליגת האלופות. הפועל קבוצה טובה יותר ותנצח ב-9 מ-10 משחקים, אבל מותר לחלום. הסיכויים נמוכים, אבל נעשה את המקסימום. נצטרך לשחק כמו נגד זלצבורג, להיות אגרסיביים, לא להתרכז רק בהגנה ולא לתת להפועל לשלוט במשחק כי נשלם את המחיר", אמר השוער ג'ונתן ז'ובר.

הרכב משוער: ג'ונתן ז'ובר, ג'רי פרמפה, ז'וליאן טורנו, ז'אן פיליפ קאילה, סופיאן בנזויין, בן פאיאל, בריאן מליס, תיירי סטיינמץ, דניאל דה מוטה, סעיד אידאצה, אורליין יואכים.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully