וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה למגן אורי כהן

19.8.2012 / 12:08

ניר קלינגר מעוניין במגן ששוחרר ממכבי תל אביב, לאחר שהבהיר כי ברצונו להתחזק במגן שמאלי. שרון לוי צפוי לעזוב

הפועל חיפה פנתה לאורי כהן והציעה לו להצטרף לקבוצה. כפי שפורסם בשבוע שעבר כהן הפך למועמד עיקרי להצטרף לחיפה לאחר שבצוות המקצועי החליטו שהם חייבים לצרף מגן שמאלי נוסף לסגל שיעבה את הסגל וישמש כמחליפו של אייל טרטצקי. בקבוצה נבחן גם עדי שלג ששייך לבית"ר נס טוברוק, אבל כהן נחשב לאופציה המועדפת מבחינתו של קלינגר שמאמין שהמגן ששוחרר ממכבי תל אביב יוכל לרשום פריצה השנה ולהוות יריב עיקש לטרטצקי על חולצת ההרכב, מה שלפי התפיסה של הצוות המקצועי יעלה את הרמה של שניהם.

שרון לוי כאמור צפוי לעזוב את הקבוצה כך שבסגל יהיו שני מגינים שמאליים ולא שלושה. כהן עצמו מעוניין גם כן להגיע לחיפה ובמועדון מקווים שכבר השבוע ייסגרו העניינים כדי שכהן יוכל להצטרף לקבוצה. מי שעוד לא עבר בבקרת התקציבים הוא דנילו ניקוליץ' שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה. גורם בחיפה אמר היום שניקוליץ' צפוי לחתום בקבוצה עוד השבוע אלא שנכון לעכשיו מחכים בקבוצה כדי לראות מה ייסגר עם אושרי רואש.

רואש אגב, עדיין לא הגיש תביעת בוררות כנגד הקבוצה כאשר גורמים בחיפה אמרו שככל הניראה הבלם מתלבט בינתיים אם לעשות כך וזאת בשל העובדה שהבין כי קבוצות אחרות מתעניינות בו. "אם אושרי יילך לבוררות הבורר עשוי לקבוע שחיפה צריכים לשלם ואז אושרי יישאר בקבוצה. לא בטוח שזה מה שהוא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully