וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל ת"א ניצחה את בני יהודה 0:2

עדן שרם כבש בדקה ה-78, טל בן חיים הכפיל בפנדל כעבור שלוש דקות, והאדומים רשמו ניצחון ראשון לעונת 2012/13

הפועל תל אביב גברה הערב (שבת) 0:2 על בני יהודה במחזור השלישי והאחרון של בית ב' בגביע הטוטו לעיני כ-2,700 צופים באצטדיון רמת גן. שתי הקבוצות בעצם סיימו את דרכן במפעל, אחרי שהאדומים איבדו סיכוי לעלות לרבע הגמר בשבוע שעבר, ומנעו את זה גם מהזהובים הערב. עדן שרם הצעיר כבש את השער הראשון בדקה ה-78 אחרי השמטה של דלה איינוגבה - טעות כמעט זהה לזו בגינה הפועל הפסידה למכבי נתניה בשבוע שעבר - ובדקה ה-81 טל בן חיים חתם את התוצאה מהנקודה הלבנה.

שחקן הפועל תל אביב, אריק דג'מבה דג'מבה. ברני ארדוב
הופעת בכורה לאחד מהשחקנים היותר מסקרנים שנחתו כאן בקיץ. דג'מבה דג'מבה/ברני ארדוב

המחצית הראשונה התאפיינה בכדורגל רע של שתי הקבוצות, ובעיקר של האדומים. הקבוצה של ניצן שירזי הניעה כדור באיטיות ובחוסר דיוק, השחקנים שלה נראו מפוזרים מאוד והרבו לאבד כדורים ודלה איינוגבה לא עמד בפני סיכון אמיתי אפילו פעם אחת ב-45 הדקות הראשונות. מנגד גם בני יהודה לא הבריקה, כשפדרו גלבאן נראה רדום במשך דקות ארוכות מדי וננאד מרינקוביץ', שנשלח לחוד בעקבות מכירתו של דינו אנדלובו למכבי חיפה ועד שיגיע חלוץ חדש, לא הצליח להביא את כל האיכויות שלו לכר הדשא מעמדה פחות מוכרת לו.


אולי בעקבות השיחות של המאמנים בחדרי ההלבשה, אולי בזכות השמש שהחלה לשקוע, במחצית השנייה הקצב של המשחק מעט השתפר וההזדמנויות סופסוף הגיעו. שושן סחט הדיפה מאיינוגבה בצד אחד, אמיר עגייב גרם לאדל להתעופף בצד השני וטל בן חיים הרעיד את הקורה. בדקה ה-78 הרשת כבר זזה משער של עדן שרם הצעיר וכעבור שלוש דקות בן חיים הבטיח ניצחון אדום מהנקודה הלבנה.

בהפועל תל אביב שיחקו הערב לראשונה חנן ממן, אריק דג'מבה דג'מבה, ג'ון פיינטסיל וברונו קוטיניו. ארבעתם צריכים זמן נוסף כדי להתחבר לקבוצה, קוטיניו ופיינטסיל גם זקוקים לטיפול במסיר חלודה, אבל נראה שהאדומים עשו כמה החתמות לא רעות. יחד עם זאת, ניצן שירזי יהיה חייבים למצוא פתרון לחולשה של וואליד באדיר המבוגר.

בני יהודה תחתים בקרוב חלוץ, מרינקוביץ' יחזור לעמדה שלו, ולפחות ברמה הארגונית הקבוצה של דרור קשטן נראית מוכנה לליגה. תוסיפו את פדרו גלבאן ואמיר עגייב שמבסס את עצמו כאחד מהכשרונות המסקרנים בישראל, ותקבלו קבוצה שנראית כמי שתמשיך לרוץ בצמרת.

שחקן בני יהודה, אמיר עגייב, מול שחקן הפועל תל אביב, אריק דג'מבה דג'מבה. ברני ארדוב
הראה כמה ניצוצות. עגייב/ברני ארדוב

דקה 11: עגייב נכנס לרחבה האדומה והצליח לכווץ אליו את ההגנה, הכדור הגיע לאבו זייד מחוץ לרחבה, אבל הקשר סיים עם בעיטה לא טובה, הרחק מהמסגרת. ניסיון ראשון במשחק.

דקה 16: בן חיים העביר לחנן ממן, שנכנס לרחבה, אבל סיים עם בעיטה לא טובה החוצה.

דקה 35: הפועל איבדה, איבשקביצ'יוס אמר תודה, התקדם ובעט כדור שטוח וחזק, שחלף בסמוך לקורה של אדל.

דקה 44: הפועל תל אביב יצאה למתפרצת אחרי קרן של בני יהודה, איגייבור קיבל מטועצמה, התקדם קצת ובעט שטוח מ-20 מטר, אבל הכדור טס החוצה.

דקה 48: אלרואי כהן בעט ברגל שמאל מכ-20 מטר בחצי גובה, איינוגבה היה במקום וקלט בקלות.

דקה 53: טועמה העלה כדור קרן, מור שושן הגיע בעיתוי מדויק ונגח חזק, אבל איינוגבה הפעיל אינסטינקים והדף. הזדמנות אמיתית ראשונה במשחק לאחת מהקבוצות.

דקה 61: אמיר עגייב חתך משמאל לימין ושלח בעיטה אלכסונית מ-16 מטר, אדל זינק והדף. מהלך יפה של הקשר הצעיר.

דקה 64: אלרואי כהן פרץ לעומק המגרש ומצא את בן חיים בכדור מצוין, האחרון היה צריך לבעוט מיד, אבל התמהמה ולבסוף שלח כדור חזק מזווית קשה לקורה והחוצה.

דקה 71: דנין העלה כדור טוב משמאל, קוטיניו שהתמקם היטב ברחבה נגח מעט מעל המשקוף.

דקה 78: גול! קוטיניו הגביה למרכז הרחבה, איינוגבה התרומם כדי לקלוט, אבל השמיט ועדן שרם שלח לרשת החשופה. טעות קשה של שוער בני יהודה ו-0:1 להפועל תל אביב.

דקה 81: גול! בן חיים הוכשל על ידי אביב חדד ברחבה, בעט את הפנדל בעצמו, וכבש. 0:2 להפועל תל אביב.

טל בן חיים הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
ניצחון ראשון בעונת 2012/13. הפועל תל אביב/ברני ארדוב

הרכבים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, וואליד באדיר (מור שושן, 46), זאב חיימוביץ', יגאל אנטבי (אלירן דנין, 69), אריק דג'מבה דג'מבה (ארתור אטצזיאנוב, 66), נוסא איגייבור, אלרואי כהן, סלים טועמה (ברונו קוטיניו, 57), חנן ממן (עדן שרם, 59), טל בן חיים.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, אמיר עגייב (איציק נאש, 75), ניר נחום (שלו מנשה, 65), פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully