וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הבהירה: "לא נשלם שני מיליון על מוגרבי"

13.8.2012 / 11:47

במועדון מגיבים על הדרישה של נתניה. הירוקים שוקלים לפנות לרואש לאחר הבוררות, אנדלובו יגיע בשלישי לבדיקות רפואיות

"לא נשלם שני מיליון על פיראס מוגרבי, ולא שום סכום שמתקרב לזה. אם מכבי נתניה תרצה לשחרר אותו, היא תצטרך להתגמש בסכומים", כך אמר גורם במכבי חיפה בעקבות הידיעה מאמש (ראשון) לפיה מנכ"ל מכבי נתניה קובי בלדב דרש אתמול שני מיליון שקל תמורת השחקן.

כפי שפורסם אתמול, במועדון החלו במגעים רשמיים להעברת מוגרבי, שעל מועמדותו למכבי חיפה בקיץ פורסם בוואלה! ספורט, אך הדרישה של בלדב הולידה החלטה לפיה הירוקים לא ישלמו מעבר ל-1.4 מיליון שקל. "אם הצדדים לא יגיעו לפשרה, פיראס יפנה לוועדה למעמד השחקן וחיפה תקבל אותו במחיר נמוך בהרבה", העריך מקורב למשא ומתן.

מכבי חיפה הודיעה היום שדינו אנדלובו, שכזכור סיכם את תנאיו בקבוצה לארבע שנים ונפרד אתמול מבני יהודה, יגיע מחר לבדיקות רפואיות בקבוצה, ובכפוף לתוצאותיהן יחתום מיידית.

אושרי רואש עדיין מועמד לקבוצה, אך במועדון ממתינים שיגיש תביעה בוועדה למעמד השחקן (כדי שזו תקבע את מחירו) ואז יוחלט אם לנהל איתו משא ומתן. רואש עשוי להגיש גם תביעה לפיצויים מהמועדון החיפאי ונראה כי התהליך עשוי להימשך מספר ימים.

גם אוראל דגני חזק בתוכניות של ראובן עטר לעמדת הבלם, ובכל מקרה, עטר לא יסתפק בפחות מארבעה בלמים. המאמן, אגב, אמור לשוב היום מההתשלמות שערך בפורטוגל ובינתיים את האימונים מעביר בעיקר מאמן הכושר אורי הראל. עטר עדיין מחפש קשר אחורי וההערכה היא שיצרף שחקן בעמדה הזאת עד סוף השבוע הבא. בינתיים, תמיר כהן מפגין יכולה טובה מאוד במשחקי ההכנה ובאימונים ובכל מקרה הקשר שיגיע יצטרך להיאבק איתו על מקום בהרכב.

המגן טאלב טואטחה יחתום בימים הקרובים על החוזה החדש המבטיח לו שדרוג בשכר מדי עונה. הבלם איציק כהן מבוקש בבני יהודה וקריית שמונה, שכבר העבירו מסר לחיפה בעניין.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully