וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל ת"א: פטרשאק שוקל לבקש שחרור

הבלם פגוע מהביקורות נגדו, טל בנין: "זה לא הוגן, אני מבין לליבו". טועמה יפתח אצל ניצן שירזי (ש', 20:45, 5+ לייב)

הבלם דריוש פטרשאק שוקל לבקש שחרור מראשי מכבי נתניה, וזאת לאחר שלטענתו נמאס לו מהעליהום שקיים סביבו מאז הצטרף לקבוצה. הטענות כנגד שחקן הרכש הפולני מגיעות דווקא מאנשים חיצוניים ולא מאנשי הקבוצה שמנסים לעודד אותו להישאר, אך הוא מרגיש פגוע. פטרשאק מתקשה עדיין להשתלב מקצועית וחסר כושר משחק, מה שהביא לגל של ביקורות חריפות מאנשים המקורבים לקבוצה ובסביבתה, דבר שהוריד משמעותית את מצב הרוח של הבלם שכעת שוקל לעזוב את הקבוצה.

בצוות המקצועי וגם השחקנים דווקא מאמינים שפטרשאק עוד יוכל לתרום בעתיד ומעודדים אותו להתעלם מהבאזז השלילי שנוצר סביבו, אלא שהוא הודיע כבר לחלק מאנשי הקבוצה שהוא מרגיש שאינו יכול להתמודד עם הביקורות החריפות מדי לטעמו.

בקבוצה ישקלו את הנושא, ולמרות שמבחינת מצבת הבלמים לנתניה אין יותר מדי מה להציע כעת (ליאוניד קרופניק, עידו לוי ועומר צלישר, שלמרות שזוהי אינו העמדה הטבעית שלו מסוגל לשחק כבלם) במידה שפטרשאק יתעקש לעזוב ויושג סיכום על הניתוק מהחוזה, בצוות המקצועי ככל הנראה לא יעמדו בדרכו.

"הביקורות על דריוש לא הוגנות", הגן טל בנין על הבלם הפולני. "מדובר בשחקן איכותי שהיה שותף מלא וחשוב לאליפות של קבוצתו בפולין בעונה שעברה, הגיע אלינו מפגרה ללא הכנה או כושר גופני ועם רצון גדול להשקיע ולהצליח. תפקדתי כשחקן זר בשתי מדינות ואני יודע מהו חשיבותו של רושם ראשוני חיובי על קהל ותקשורת. הסיכוי להצליח באווירה השלילית שנוצרה סביבו הוא כמעט בלתי אפשרי ולכן אני מבין לליבו".

בינתיים, בקבוצה ממשיכים להתכונן למשחק מחר מול הפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו, כשבנין ביקש משחקניו להישאר מרוכזים לאורך כל 90 הדקות כדי להשיג ניצחון.

הרכב משוער, מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, טובארנו פינאס, עומר צלישר (דריוש פטרשאק) ליאוניד קרופניק, אורי שטרית, יוסי שבחון, ארנון טמיר, עומר פרץ, עלי חטיב, עידן שריקי (עומר צלישר) אחמד סבע.

בהפועל תל אביב קיבלו היום בסיפוק את תוצאות הגרלת פלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. במועדון הקפידו להדגיש שהם לא מזלזלים בדודלאנז' מלוקסמבורג, בטח לא אחרי שהיא הדיחה את רד בול זלצבורג, אבל היו מרוצים מאוד מכך שהקבוצה לא תפגוש את פיינורד או הכוכב האדום בלגרד, שהיו בין חמש היריבות האפשריות.

גם אחרי החתמתו של ברונו קוטיניו, המאמן ניצן שירזי ממשיך לחפש שחקני חיזוק זרים, כאשר ג'ון פיינטסיל קרוב לסיכום בקבוצה ואמור לנחות מחר. שירזי מחפש גם בלם וקשר אחורי, מתוך הנחה שנוסא איגייבור שכנראה יעבור לבטיס הספרדית, יפנה משבצת של זר.

בתוך כך, הקבוצה ערכה אימון מסכם לקראת משחק גביע הטוטו מחר מול מכבי נתניה. שני שינויים מסתמנים בהרכב הפועל לעומת זה שפתח בדרבי ביום ראשון האחרון: סלים טועמה יפתח ככל הנראה במקום ויקטור מרעי שהורחק משני משחקים ואילו זאב חיימוביץ' יפתח במרכז ההגנה, לאחר שטופס השחרור הבינלאומי הגיע. מור שושן כנראה יוסט לאגף השמאלי של ההגנה על חשבון יגאל אנטבי החולה שלא התאמן היום.

הרכב משוער: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', מור שושן, ארתור אטצזיאנוב, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, סלים טועמה, טל בן חיים, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully