וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ברונו קוטיניו חתם לעונה אחת

הקשר הברזילאי בן ה-26 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וישתכר כ-200 אלף יורו. גם ממן ודנין שסיכמו, יצטרפו לסגל

הקשר הברזילאי ברונו קוטיניו חתם רשמית לעונה אחת בהפועל תל אביב. השחקן בן ה-26, ששיחק בשנתיים האחרונות בפולוניה ורשה, נחת אתמול (רביעי) בישראל, עבר בהצלחה בדיקות רפואיות והיום חתם רשמית על החוזה והוא ישתכר כ-200 אלף יורו לעונה. קוטיניו היה תחת מעקב ארוך של ניצן שירזי שרואה בו כמחליף של נוסא איגייבור, שאמור לעזוב את הקבוצה בקרוב.

קוטיניו רשם בשנתיים האחרונות 46 הופעות ליגה ו-11 שערים במדי פולוניה. לפני כן שיחק שנתיים ביגלוניה ביאליסטוק. הקשר גדל במחלקת הנוער של גרמיו והספיק לעבור גם באמריקה הברזילאית ונסיונאל מונטבידאו מאורוגוואי. קוטיניו עשוי לערוך את הבכורה שלו במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה ביום ראשון.

קוטיניו הוא שחקן הרכש הרביעי של הפועל תל אביב הקיץ אחרי טל בן חיים, זאב חיימוביץ' ודניאל בורחל. בנוסף, קשר הפועל חיפה חנן ממן סיכם את תנאיו והוא יושאל לעונה תמורת 45 אלף יורו. גם המגן אלירן דנין סיכם

כזכור, לגבי איגייבור כתב הבעלים חיים רמון בבלוג האישי שלו באתר "האדומים": "הוא מנהל משא ומתן עם קבוצה מספרד ויש לו עוד הצעות למקרה והעסקה המדוברת לא תצא לפועל, הוא שחקן נהדר ואיש משכמו ומעלה שהוכיח נאמנות כשנתן את הלב במשחק הדרבי האחרון בגביע הטוטו, אבל נצטרך להיפרד ממנו באהבה והבנה הדדית, שכן גם הוא ביקש להגשים את חלומו לשחק בספרד ומשם להגיע אפילו לקבוצות היותר בכירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully