וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר ייצא להשתלמות מקצועית בליסבון

8.8.2012 / 19:26

מאמן מכבי חיפה יצפה באימוני בנפיקה וספורטינג. גורם על מדיניות הרכש: "עטר לא אוהב סיכונים, זה בא לידי ביטוי בסגל"

אדריאן הרבשטיין

צפו בחן עזרא מדבר לאחר התיקו 1:1 של מכבי חיפה מול הפועל עכו

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יותם בן דוד

במכבי חיפה מודאגים מאוד מהיכולת שהציגה הקבוצה מול הפועל עכו. המגן שמואל שיימן ספג ביקורת על יכולתו וייתכן שטאלב טואטחה יקבל את המפתחות במשחק הבא מול סכנין. גם עודד אלקיים לא הרשים ואייל משומר צפוי לחזור ל-11. "עד עכשיו עזרא ואנדלובו הם שני השחקנים המשמעותיים שצורפו בקיץ, וזה לא מספיק", אמר שחקן בקבוצה. גורם במועדון הסביר: "עטר לא מאמן שאוהב סיכונים וזה יבוא לידי ביטוי בסגל של כל קבוצה שאותה הוא יאמן. שיימן זומן לנבחרת, אלקיים הוא מגן מחליף ועזרא ואנדלובו הוכיחו את עצמם בקבוצות שלהם". בתוך כך, מתברר כי עטר ימריא עוד הלילה להשתלמות מקצועית בפורטוגל. מדובר בהשתלמות מקצועית בת חמישה ימים בבנפיקה ובספורטינג ליסבון.

הקשר סינטאיהו סלליך נסע עם הקבוצה למשחק, אבל ישב ביציע והשבוע הוא ישוחרר באופן רשמי. שחקן אחר שאמור להצטרף במקומו הוא פיראס מוגרבי, מתוך הנחה שיושג סיכום סופי עם מכבי נתניה לגבי העברתו. חיפה תתמקד כרגע בצירוף קשר אחורי ועשויה לצרף גם בלם, כששמו של אושרי רואש עלה אתמול עוד לפני שפוצץ המשא ומתן בינו לבין הפועל חיפה. "הוא אחד המועמדים שלנו, אנחנו לוקחים בחשבון שגם אוראל דגני חוזר. עטר יחליט בקרוב אם לצרף עוד בלם". יניב קטן יצא במחצית כדי להפחית ממנו עומס. אוראל דגני ישולב כנראה במשחק הבא בשבת.

"אין לי ספק שנגיע מוכנים לליגה. העונה תהיה לנו קבוצה חזקה שתתמודד על כל התארים", אמר עזרא בסיום והוסיף על זימונו לנבחרת: "קיוותי מאוד לקבל את הזימון הזה וחיכיתי לו מאוד. אני שמח שבסופו של דבר הגשמתי חלום. אני עובד קשה מאוד ואשתדל להצדיק את הקרדיט שנתנו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully