וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "שמח עבור האוהדים. טוב לנצח דרבי"

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהניצחון, אבל יודע כי מדובר רק בגביע הטוטו. ניצן שירזי: "כבר השבוע נצרף שחקנים חדשים"

ברני ארדוב

וידאו: טל אנגלנדר
עריכת וידאו: טל רזניק

יותר מ-13 אלף צופים הגיעו לאצטדיון רמת גן עם ציפיות גדולות לקראת הדרבי התל אביבי, ונדרשו להמתין עד לתוספת הזמן כדי לראות כדור ברשת. אלירן עטר היה האיש שהעניק הערב (ראשון) למכבי תל אביב ניצחון יוקרתי ודרמטי 0:1 על הפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו, וסידר לאוסקר גרסיה וג'ורדי קרויף סיפתח מוצלח בכדורגל הישראלי. ניחוח ספרדי עדיין אין במשחק של הצהובים, אבל לפחות ניצחון על היריבה העירונית שייתן דחיפה גדולה להמשך.

גיא חיימוב, ששמר על שער נקי עבור מכבי תל אביב, צפוי לעבור בקרוב לא.א.ק לרנקה של רן בן שמעון, ומי שמתוכנן להחליפו בשורות הצהובים הוא וינסנט אניימה. שוער הפועל תל אביב לשעבר הפך לשוער השלישי בליל הצרפתית ומחפש קבוצה, והלילה ינחת בישראל על מנת לקדם את המשא ומתן מול מכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר חוגג עם חבריו. ברני ארדוב
שוב הכריע. אלירן עטר/ברני ארדוב

מהראן ראדי: "אנחנו מנסים להתחיל דרך חדשה"

אוסקר גרסיה קיבל בשלוות נפש את ניצחונו הראשון על אדמת ישראל: "זה נורמלי, היו לנו רק שלושה שבועות בטרום העונה. אני מאוד שמח עבור האוהדים, אבל אנחנו יודעים שזה גביע הטוטו. עדיין, טוב יותר להיות בצד המנצח. אני יודע שלאוהדים זה חשוב מאוד לנצח את הפועל, יש לנו סגל חדש אבל אנחנו חייבים להשתפר. הפועל תל אביב סיימה במקום השני בעונה שעברה, זכתה בגביע והיא קבוצה טובה מאוד והיא תיאבק על האליפות השנה".

על סוגיית השוער הראשון אמר גרסיה: "אני שמח מאוד מהתפקוד של גיא חיימוב, והוא מקצועי מאוד. אני לא רוצה להתייחס לשמועות על אניימה, זה משהו שצריך לשאול את ג'ורדי קרויף".

הרכש מהראן ראדי אמר: "היה משחק שקול. הפועל החזיקו יותר בכדור, אבל הגענו למצבים טובים יותר. יש לנו עוד הרבה עבודה כדי להשתפר. אני לוקח מהמשחק הזה רק את הניצחון כי הוא טוב לביטחון וטוב לאוהדים, אבל אנחנו צריכים עוד לעבוד. אנחנו מקבלים רק טעימות מהצוות החדש פה. כשהיינו במחנה האימון וניצחו בשמונה שערים, זה לא עניין אותנו. אנחנו מנסים להתחיל דרך חדשה, לשחק 90 דקות טובות, ובשביל זה צריך הרבה משחקים. המטרות תמיד היו לעלות ולתת הכל כדי לנצח כל משחק. מי שמדבר על מטרות עושה טעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ניצן שירזי: "תירוצים זה לפחדנים, לא להפועל תל אביב"

"הפסד מאכזב מאוד", אמר בסיום ניצן שירזי. "באנו בצורה לא הכי נוחה למשחק הזה, אבל אמרנו לפני זה שלחפש תירוצים זה לפחדנים, לא לקבוצה כמו הפועל תל אביב. השחקנים שמו הכל בצד, אבל אנחנו מאוכזבים כי אנחנו מפסידים דרבי שלא הגיע לנו להפסיד. היה משחק לא טוב, לא הייתה איכות של כדורגל או מצבים. הקהל שהגיע שווה כדורגל טוב יותר. אנחנו לוקחים חלק מהדברים היותר טובים איתנו. השחקנים פעם ראשונה משחקים 90 דקות וזה לא פשוט. בכל זאת, זו הפועל תל אביב ויש ערך מוסף למשחקים האלה. אנחנו צריכים להשתפר מכאן. כבר בשבוע הקרוב נצרף שחקנים, אנחנו יודעים שהסגל חסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully