וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: בני יהודה הפסידה 2:0 לפאוק

סיבוב המוקדמות השלישי: הזהובים בדרך לסיום הקמפיין האירופי אחרי שספגו מגאורגיאדיס (62) ואתנאסיאדיס (72)

בני יהודה קרובה לסיום דרכה במוקדמות הליגה האירופית. הזהובים הפסידו הערב (חמישי) באצטדיון רמת גן 0:2 לפאוק סלוניקי ויזדקקו לנס בגומלין ביוון כדי למחוק את הפיגור להעפיל לשלב הפלייאוף. אחרי הניצחון הכפול והקל על שיראק הארמנית, בני יהודה נתקלה ביריבה טובה ואיכותית ממנה והבדלי הרמות באו היטב לידי ביטוי על כר הדשא מול היציעים הריקים באצטדיון הלאומי. למרות זאת, בקבוצה של דרור קשטן התגלו לא מעט ליקויים ונראה כי יש לה הרבה מאוד עבודה לפני פתיחת העונה.

חלוץ בני יהודה דינו אנדלובו מול מגן פאוק סלוניקי אטו. ברני ארדוב
עכשיו הוא יכול כבר לעבור למכבי חיפה. אנדלובו/ברני ארדוב

המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד, אבל מהדקות הראשונות השתלטו שחקני פאוק על מרכז המגרש, בעיקר דרך קוסטין לזאר הרומני והמגנים הברזילאים לינו ואטו. האורחים הביכו שוב ושוב את הגנת בני יהודה, אבל לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה ודאים. מן העבר השני, פדרו גלבאן נעלם מול הקישור האחורי האגרסיבי של היוונים ואילו דינו אנדלובו לבדו התקשה להוביל את התקפת המארחים.

עם פתיחת המחצית השנייה, הכניס דרור קשטן את חסן אבו זייד למרכז המגרש ובני יהודה התעוררה. ננאד מרינקוביץ' הגיע לשני מצבי כיבוש ודווקא בדקות הטובות של בני יהודה, היוונים עקצו. הפקרות בהגנה איפשרה לגיורגוס גאורגיאדיס לחדור לרחבה באין מפריע ולשלוח כדור שטוח לרשת של דלה איינוגבה בדקה ה-62. בני יהודה נשברה והשער השני הגיע כעבור 10 דקות, הפעם הכובש היה סטפנוס אתנאסיאידיס ששוב ניצל הגנה רכה מאוד של בני יהודה ודחק מקרוב לרשת.

העונה האירופית של בני יהודה כנראה תסתיים בשבוע הבא, אבל לקשטן יש לא מעט סיבות לדאגה. מרכז ההגנה (שעוד צפוי לאבד את דן מורי) רך מדי וההתקפה כרגיל תלויה לחלוטין במצב הרוח של גלבאן. נראה שהזהובים צריכים לחזק וגם להעמיק את הסגל בשחקנים שיכולים לעלות מהספסל ולעשות את השינוי. במצב הזה, אולי קשטן דווקא ישמח שהקבוצה שלו יכולה מהשבוע הבא להתרכז לחלוטין במטרות להמשיך ולהתבסס כקבוצת צמרת בליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 4: מנשה פרץ מצוין משמאל והגביה למרכז הרחבה, אבל אנדלובו פספס במעט את הכדור.

דקה 10: גאורגיאדיס ניצל טעות של עזוז ומיקום רע של מורי, חדר לרחבה מימין והעביר למרכז, אדרי הרחיק לקרן וכמעט כבש שער עצמי.

דקה 13: המגן השמאלי לינו הגביה על פי השער, איינוגבה מתח את איבריו וקלט.

דקה 15: עוד מצב מצוין ליוונים ושוב הצרות מגיעות מהאגף הימני של הגנת בני יהודה. לזאר מצא את לינו שהגביה למרכז, איינוגבה תפס אוויר, אבל שני החלוצים לא הצליחו לדחוק פנימה.

דקה 24: גלבאן הגביה כדור חופשי, מורי המשיך בנגיחה מעל המשקוף.

דקה 27: אטו שחרר בעיטה ממרחק, הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 37: פאבלו גרסיה השתחרר מהשמירה וירה מ-20 מטרים כדור שניתז מגופו של שחקן הגנה לקרן.

דקה 53: מרינקוביץ' בעט כדור אדיר מ-20 מטרים, אבל פגע רק ברשת החיצונית.

דקה 57: שוב מרינקוביץ' במרכז העניינים. הסרבי עבר את קומאלו ומזווית קשה בעט כדור חזק שגליקוס הדף.

דקה 62: גול! גאורגיאדיס פרץ באין מפריע לרחבה ובעט עם החיצון לפינה הרחוקה. 0:1 לפאוק

דקה 72: גול! פלקאס המחליף פרץ מצוין והעביר שמאלה לרובר. הצרפתי העביר כדור רוחב ואתנאסיאדיס דחק מקרוב פנימה. 0:2

דקה 90: אנדלובו ניסה כדור מסובב מ-20 מטרים, השוער קלט ללא קושי.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ניר נחום (אמיר עגייב, 66), שלו מנשה (חסן אבו זייד, 46), ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן (שלומי לוי, 81), דינו אנדלובו.

הרכב פאוק סלוניקי: פנאיוטיס גליקוס, גיורגוס קציקאס, בונגאני קומאלו, קוסטין לאזאר (ארגיס קאצה, 75), לינו, ברטראן רובר, פאבלו גרסיה, גיורגוס גאורגיאדיס (דימיטריס סלפינגידיס, 82), אטו, סטפנוס אתנאסיאידיס, אפוסטולוס ג'יאנו (דימיטריס קאצה, 71).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן בני יהודה דרור קשטן. ברני ארדוב
יש עוד הרבה עבודה. קשטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully