וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אין עדיין תקציב מינימום

במועדון מודאגים מאוד לנוכח המצב הכלכלי, שעלול למנוע מהם לפתוח את העונה. הכנה: שלושער לכליבאת ב-1:3 על יבנה

חודש לפני פתיחת הליגה ובבני סכנין מודאגים מאוד מכך שטרם הצליחו להעמיד את תקציב המינימום. במצב הנוכחי, קיים ספק גדול באשר לסיכויי המועדון לקבל אישור לפתוח את העונה בליגת העל.

למרות שעיריית סכנין, בראשות מאזן גנאים, אישרה שוב תמיכה של 1.2 מיליון שקלים לקבוצה ואף חבר הכנסת אחמד טיבי הצליח לגייס כ-250 אלף שקלים, עדיין חסרים לבני סכנין סכומים משמעותיים על מנת שתוכל להעמיד את תקציב המינימום, העומד על כ-10 מיליון שקלים. "הדאגות הולכות ומתגברות", נרשם היום בהודעת המועדון על המצב הכלכלי, ולמעשה סכנין שוב שולחת מסרים לכל מי שהקבוצה חשובה לו לעשות מאמצים בכדי לגייס כסף ולהשלים את התקציב.

בעניין המקצועי, הקבוצה עדיין מעוניינת להתחזק (כל זאת כמובן בהנחה שהמועדון יעמיד תקציב) ורוצה לראות את מוחמד גדיר מצטרף, אך כרגע הסיכויים שהחלוץ יעשה את המעבר ממכבי חיפה לא גבוהים.

היום (שלישי) קיימה סכנין משחק אימון נגד מכבי יבנה במחנה האימון בבולגריה, בטורניר כנגד הטרור ולזכרם של הרוגי הפיגוע בבורגס בשבוע שעבר. חלוץ הרכש החדש, מוחמד כליבאת, כבש שלושער לזכות הקבוצה של שלומי דורה שניצחה 1:3 את העולה החדשה לליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully