וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה לדינו אנדלובו חוזה לארבע שנים

בני יהודה תרשום את החלוץ לאירופה, חיפה: "הוא מאוד מסוכן ברחבה". פלאח יוזמן לבירור, דהאן ישדך לו קבוצה אחרת?

מכבי חיפה הגישה אתמול (רביעי) לסוכנו של דינו אנדלובו מאיר ריפמן הצעה רשמית לארבע שנים. ההצעה הזאת מצטרפת לסיכום העקרוני שהושג עם בני יהודה לגבי השחקן, עליו פורסם בוואלה! ספורט, לפיו הזהובים יקבלו מיליון דולר ולפחות שחקן אחד תמורתו. כזכור, איציק כהן, סינטאיהו סלליך ושלומי אזולאי הוזכרו כמועמדים המובילים לעבור לאחר המחנה.

בני יהודה עשויה בכל זאת לרשום את השחקן בן ה-22 לאירופה, כשבמועדון הסבירו זאת כפרט טכני בלבד, הנתון לשינוי. אתמול קיים השחקן שיחה עם משה דמאיו, מנכ"ל בני יהודה, וזה הסביר לו על המעבר. כעת מה שנותר להשלמת העסקה הוא סיכום נושא השכר מול מכבי חיפה. כזכור, לאחר שבחיפה אישרו את מועמדותו שלשום, נאמר על השחקן: "מדובר בחלוץ שיכול לשחק עם הגב לשער ומאוד מסוכן ברחבה. מכבי חיפה זקוקה לשחקן הכרעה".

למרות דיווחים בארגנטינה על קשיים בהעברת ניקולאס אולמדו, חיפה עדיין לא ויתרה סופית על השחקן משום שראובן עטר לוחץ להחתימו בקבוצה. יחד עם זאת, אם לא תושג פריצת דרך במשא ומתן עד היציאה למחנה, השחקן לא יגיע. קובי מויאל עדיין מועמד מוביל לקבוצה וייתכן כי יגיע במסגרת העברת כסף ושחקנים.

סארי פלאח שהגיע אתמול לישראל והתייצב בבסיסו הצבאי אמור להיפגש בקרוב עם ראשי המועדון. כזכור, ואסלוי כבר הודיעה לאחרונה כי השחקן לא חתם וייתכן שחיפה תזמין אותו לבירור שבסופו יוחלט כיצד לנהוג עם השחקן. קיימת אפשרות שסוכנו דודו דהאן ינסה לשדכו לגנט או ויסלה קרקוב. במועדון מעריכים שלאחר השלמת הסגל לאחר המחנה יואץ עוד יותר קצב מכירת המנויים, שעומד כעת על מעל 4,000. "אנחנו מאוד מרוצים מהקצב", אמרו אתמול במועדון, "ההערכה היא שמספר המנויים יגדל בכמה אלפים בחודש הקרוב".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully