וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה עקרונית העברת אנדלובו מבני יהודה למכבי חיפה

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, השחקן מתקרב למכבי חיפה, שתשלם עבורו מיליון דולר ותעביר לזהובים 3 שחקנים

עסקת העברתו של החלוץ דינו אנדלובו מבני יהודה למכבי חיפה סוכמה עקרונית, אחרי שמועמדותו פורסמה לראשונה בוואלה! ספורט. על פי הנוסח, צפוי החלוץ הדרום אפריקני לעבור למדים הירוקים תמורת כמיליון דולר ושניים עד שלושה שחקנים, ביניהם החלוץ שלומי אזולאי, הבלם איציק כהן והקשר סינטאיהו סלליך. ראובן עטר מתכנן לשחרר שני שחקני התקפה.

סוכנו הדרום אפריקאי וולטר מוקואנה אמר לתקשורת בארצו: "אגיע לתל אביב ביום שישי. העסקה סוכמה באופן עקרוני ונסגור גם את תנאיו הכספיים של השחקן". אנדלובו חתום על חוזה לשלוש עונות נוספות בבני יהודה ועל פי ההסכם הנרקם בין הצדדים, יקבלו הזהובים גם אחוזים ממכירה עתידית של השחקן ממכבי חיפה למועדון אחר, בארץ או בחו"ל.

לגבי איציק כהן, הבלם יצטרך להחליט האם הוא נשאר בקבוצה לאור העובדה שעטר בונה על אדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי. כהן חזר לסגל לאחר שהוחלט שסארי פלאח לא יהיה בתוכניות לעונה הקרובה גם אם יחזור מרומניה.

בחיפה ינסו לצרף עוד לפני ההמראה למחנה האימונים באוסטריה ביום שני גם את ניקולאס אולמדו. סוכניו של הקשר הארגנטינאי מפעילים לחץ כבד על גודוי קרוס כדי להפחית עוד מעט מהדרישות הכספיות שלה והמטרה היא לצרפו לפני המחנה ביום שני.

בתוך כך ממשיכים בבני יהודה בנסיונות לצרף שחקני חיזוק נוספים. הקשר ניר נחום חתם וגם שמו של תמיר כחלון הוזכר, אך נראה שבשלב זה, מעדיפה מכבי תל אביב שמחזיקה בכרטיסו של כחלון לממש אופציית מכירה בלבד, דבר שמקשה על צירופו לבני יהודה.

לידיעה הראשונית על ההתקרבות בין אנדלובו למכבי חיפה

בני יהודה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 9:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully