וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: פטרשאק היה מעורב בפרשת הימורים בפולין

9.7.2012 / 12:45

הבלם שאמור להיבחן בנתניה היה אחד מ-29 חשודים שקיבלו שוחד בין 2003 ו-2005. נתניה: "הופתענו, הנושא ייבדק"

הבלם הפולני דריוש פטרשאק, שאמור להתחיל היום (שני) במבחנים במכבי נתניה, מעורב על פי החשד בפרשה מביכה מאוד במדינתו. על פי פרסומים בפולין, פטרשאק הוא אחד מ-29 חשודים בפרשת מכירת משחקים ענפה שהתקיימה בין 2003-2005. רוב החשודים הם שחקני עבר או אנשים שהיו קשורים באופן ישיר לבלכאטוב, שבסיום עונת 2004/5 עלתה לליגה הבכירה. פטרשאק, שרשם שתי הופעות בנבחרת פולין, הוא אחד משלושת השמות הבכירים יותר שנקשרו לפרשה.

על פי החשד, השחקנים המעורבים קיבלו שוחד של בין 5,000 ל-25 אלף זולטי להטות משחקים. בסך הכל, 33 משחקים בליגה הפולנית השנייה חשודים ככאלה שסודרו. נגד מרבית המעורבים כבר הוגש כתב אישום וחלקם הודו בחשדות.

עיתונאי פולני המעורה בפרטים מסביר: "פטרשאק הוא מאלה שהודו ולכן במסגרת עסקת טיעון לא בטוח שיגיע למשפט. למרות זאת, הוא עלול לקבל השעייה מההתאחדות הפולנית ובכל מקרה, שום קבוצה בפולין לא מוכנה לגעת בו אחרי פיצוץ הפרשה".

פטרשאק, 32, שיחק בבלכאטוב בין השנים 2003-2010 ואשתקד זכה עם שלאסק וורוצלאב באליפות פולין. הפרשה התפוצצה בחודש מאי וימים ספורים לאחר מכן נזרק הבלם מקבוצתו למרות שהחזיק בחוזה לעונה נוספת. בפולין פורסם בפירוש כי החלטת וורוצלאב הגיעה בעקבות הפרסומים על מעורבותו לכאורה של פטרשאק במכירת המשחקים.

תגובת מכבי נתניה: "בהנהלת המועדון הופתעו מהפירסום והנושא ייבדק אל מול נציגיו של השחקן בשעות הקרובות".

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully