וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הבהירה לגנט: סארי פלאח תחת חוזה

6.6.2012 / 8:35

הירוקים מתכוננים לפגישה עם הבלם, שסוכנו ינסה להעבירו לבלגיה. חן עזרא עדיין חזק בתמונה. קובי מויאל שוב הוזכר

במכבי חיפה ינסו להאיץ בימים הקרובים את המגעים עם שחקני רכש זרים וישראלים. המאמן ראובן עטר רוצה מאוד להחתים כבר עכשיו אחד מהקשרים האחוריים שהוצעו לו בארגנטינה (אולמדו ובסואלדו מועמדים) וקשר קדמי זר ברמה גבוהה. כפי שפורסם אתמול, הקשר חן עזרא שעל הצטרפותו הצפויה לחיפה פורסם בחודש פברואר לא מוכן לחתום על חוזה לשלוש שנים במכבי נתניה, ומעדיף למצות אופציה אחרת, בחו"ל או במכבי חיפה ועל פי כל ההערכות מסתמן כי הוא יעבור בקרוב למכבי חיפה.

נתניה דורשת כרגע סכומים מופרזים על השחקן, אבל בחיפה מאמינים שהעובדה שעזרא מסיים חוזה בתום העונה הבאה יפחית את הדרישות של המנכ"ל קובי בלדב. הקשר קובי מויאל הוצע שוב לחיפה במסגרת פגישה עם סוכניו. אם מויאל יעבור לחיפה, היא תשאיל לבית"ר בנוסף לחיים מגרלשווילי וחן עזריאל שחקן נוסף, לבחירתה. הבלם דקל קינן הבהיר שאם יחזור לישראל זה יהיה רק למכבי חיפה, ולא לקבוצה אחרת. על אבירם ברוכיאן מופעל לחץ לחזור לישראל משום שהוא לא מקבל את שכרו בפולין ועשוי לתבוע את קבוצתו.

הבלם סארי פלאח יזומן לשיחה במהלך הימים הקרובים, בה יהיו נוכחים המנכ"ל איתמר צ'יזיק וחבר הנהלה בכיר נוסף. מקורות בבלגיה טוענים כי חיפה ערכה בדיקה בנוגע למועמדות הבלם שלה לגנט ולאחריה נטען כי השחקן לא סיכם בקבוצה הבלגית, ובחיפה אף הבהירו לגנט שהשחקן נמצא תחת חוזה.

למרות זאת, סוכנו של השחקן דודו דהאן ינסה להוציא את השחקן לאירופה. בשלב זה, טאלב טואטחה שהוזכר כמועמד להאנובר עדיין לא הגיע למיצוי המשא ומתן והוצע לקבוצות בבלגיה, בניהן גנט וסטנדרט ליאז'. במועדון טוענים שגנק גילתה שוב התעניינות במגן, ובהתאם לכך היא מוכנה לשלם סכומים גבוהים תמורתו. אלון תורג'מן עדיין לא עבר רשמית לקבוצה, וזה יקרה רק לאחר פגישה עם אריק איזיקוביץ'.

לאחר ההצעה להפחית בשכרו של השוער ניר דוידוביץ', בימים הקרובים יוודע האם חיפה תציע לו חוזה לשנתיים עם שכר מופחת, כפי שסוברים חלק מבכירי המועדון, או חוזה לעונה אחת עם שכר שונה ממה שהוצע לו בפגישה, כ-160 אלף דולר נטו. "זה שכר מכובד לכל הדעות, אבל נשב ונראה איך אפשר להגיע לעמק השווה", אמרו אתמול בחיפה לאחר שבסביבתו של השוער טענו אתמול שהוא נפגע מההצעה. על פי ההערכות, חיפה תציע לדוידוביץ' 170 אלף דולר לעונה, והצדדים ינסו לסגור גם את אורך החוזה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully