וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה סגר לשנתיים, ניבאלדו מועמד

5.6.2012 / 11:44

שוער הפועל פ"ת קרוב לחתימה, נציג לויטה תוקף: "בושה". נשקלת הגעת בלם מכבי ת"א בעונה החולפת. סויסה מתקרב

השוער אוסטין אג'ידה שסיכם אתמול בעל פה בהפועל באר שבע, צפוי לחתום היום (שלישי) לשנתיים בקבוצה של אלונה ברקת. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, המאמן אלישע לוי הבהיר כי הוא רוצה מעוניין בשוער, שאתמול הוגשה לו הצעה כספית בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. עוד נמסר כי השחקן סגר את תנאיו באמצעות סוכן השחקנים אבי נמני והעו"ד גיא פרימור.

בשעות הערב העביר אוהד לויטה מסרים לפיהם הוא מעוניין לשחק במועדון, זאת לאחר שכבר הבהירו שהם מחפשים שוער אחר לאור כוונתו לעזוב לאירופה. בשיחה שהתקיימה הבוקר עם אלישע לוי הבהיר המאמן שהוא מעוניין בשוער הניגרי, שצפוי לחתום היום. השוער הודיע עוד אתמול לחבריו בהפועל פתח תקוה כי כבר ביום ראשון סגר את תנאיו בקבוצה. לויטה ינסה כעת למצוא את מזלו בחו"ל, כשגם מכבי נתניה מעוניינת בשירותיו.

בעקבות ההחתמה אמר סוכנו של לויטה, גלעד קצב: "ההתנהגות של באר שבע זאת בושה וחרפה. הוא היה אחד השחקנים המצטיינים והוא קרא אתמול בתקשורת שאג'ידה סגר, מבלי שדיברו איתנו עד עכשיו".

כפי שפורסם ביום ראשון, בלמה של מכבי תל אביב בעונה החולפת, ניבאלדו, הוצע לקבוצה ששוקלת האם להחתימו. כזכור, שני שחקנים אחרים שהוצעו לקבוצה הם משה אבוטבול וגיז'רמו ישראלביץ', שנמצא במו"מ מתקדם עם קולון סנטה פה הארגנטינאית.

באר שבע הציעה אתמול 700 אלף שקלים נטו לעונה לקשר בני סכנין בעונה החולפת, מהראן ראדי, זאת לאחר שהמאמן אלישע לוי ביקש להחתימו. הקשר הודיע כי הוא דורש מיליון שקלים נטו. גורם בבאר שבע אמר: "אם ראדי יירד מעט בדרישות, הוא ישחק כאן. ואם לא, כנראה שהוא יישאר בסכנין". בסביבתו של השחקן אמרו אתמול: "ההצעה שלהם דומה להצעה של סכנין. למה לראדי לרדת לבאר שבע אם הוא מרוויח שכר דומה במקום שהוא מרגיש בבית. הוא רוצה לשחק בבאר שבע, אבל חשוב לו שיקבל את התנאים הטובים ביותר לכך". בינתיים, במועדון מנסים להאיץ את המשא ומתן בנוגע למירקו אורמוש. הקבוצה הציעה 250 אלף יורו על 70 אחוז מכרטיסו.

גם החלוץ תומר סויסה חזק על הכוונת, אבל כדי שהעסקה תצא לפועל קריית שמונה תצטרך להתפשר ולדרוש מחיר שינוע סביב חצי מיליון שקל לחצי כרטיס, ולא 1.9 עבור כל הכרטיס. סויסה נפגש היום עם באר שבע וההערכה היא שיסגור לעונה הבאה.

מהראן ראדי דורש מבאר שבע מיליון שקלים נטו לעונה

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully