וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: הקבוצה תקועה, השחקנים מיואשים

הבעלים היה אמור להיפגש עם שירזי והלל בכדי לקבוע את התקציב אך זה לא קרה. מחנה האימונים של הקבוצה בספק

ייאוש. זו ההגדרה הטובה ביותר לאווירה כרגע בהפועל תל אביב, שעדיין לא יודעת לאן מועדות פניה בעונה הבאה. כרגע, מלבד דברי הרגעה של ניצן שירזי בפני מספר שחקנים כי הוא מאמין שהבעלים, אלי טביב יאשר את הישארותם במועדון גם בעונה הבאה בגלל עלות נמוכה או דמי העברה, אין שום התקדמות או שום תכנון ממשי לעונה הבאה. הבעלים כבר הבטיח לשירזי וליעקב הלל כי ייפגש לדון על התקציב לעונה הבאה בשבוע שעבר, אך בפועל לא המאמן ולא מנהל הקבוצה יודעים מה יהיה תקציב הקבוצה בעונה הבאה.

בהפועל מקווים כי למרות הצהרות של טביב, בשבוע הבא ייסגר מחנה האימונים שכרגע נמצא בספק, והבעלים יגיע לסיכום עם שאר הצוות המקצועי, מאחר שכרגע מלבד שירזי, אף אחד עדיין לא חתום. בקבוצה מודאגים מכך שההכנות לעונה הבאה לא החלו, מה שעלול לפגוע במועדון. בתוך כך, שוקל קפטן הקבוצה, וואליד באדיר האם להמשיך עוד עונה במועדון, כשחוסר הודאות השורר בקרב האדומים צפוי להשפיע על הבחירה הסופית של באדיר.

אם זה לא מספיק, מחלקת נוער של המועדון על סף אבדון. נכון לעכשיו הלל, המיואש אף הוא, לא יהיה המנג'ר המקצועי בעונה הבאה של המחלקה. בנוסף, מאמן הנוער, שי ברדה התפטר ואין מאמן אחד סגור לעונה הבאה בכל המחלקה. אם טביב לא יחזיר תשובה בימים הקרובים, פעילות מחלקת הנוער של הפועל תהיה בספק גדול לעונה הבאה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אלי טביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully