וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה חתם כמאמן מכבי תל אביב

22.5.2012 / 12:32

הדיווחים הפכו לרשמיים והספרדי יעמוד על הקווים בבלומפילד. גרסיה: "גאה להצטרף", גולדהאר: "הווינריות שלו מתאימה לנו"

ברכות למכבי תל אביב, שלאחר מינויו של ג'ורדי קרויף למנהל ספורטיבי, החתימה היום (שלישי) באופן רשמי גם מאמן ראשי לקבוצה. אוסקר גרסיה, שאימן עד עכשיו את קבוצת הנוער הבכירה של ברצלונה ואף היה אחד השמות שעלו כמועמדים להחליף את פפ גווארדיולה בקבוצה הבוגרת, יעמוד על הקווים בעונה הבאה וינסה להוביל את הצהובים מקרית שלום להצלחות, כמוהן לא ידע המועדון בשנים האחרונות.

כבר בבוקר דיווחו כלי התקשורת בקאטלוניה על החתימה המתקרבת ואף ידעו לספר כי גרסיה כבר הודיע לשחקניו הצעירים על החלטתו לעזוב את הקבוצה עוד לפני תום העונה, על מנת להתחיל באופן מהיר את ההכנות לעונה הבאה בישראל. על פי התוכנית, גרסיה אמור להגיע כבר באמצע יוני לארץ וברצלונה אף פירסמה בהמשך היום הודעה רשמית על התרת חוזהו לעונה הבאה. עמיר תורג'מן, מאמן קבוצת הנוער של הצהובים, שזכתה בשתי אליפויות רצופות בשנתיים האחרונות, מועמד להתמנות לתפקיד עוזר המאמן.

גרסיה הודיע לפני כבר לפני מספר שבועות שהוא לא ימשיך בקבוצת הנוער, אבל היה אמור לסיים איתה את העונה. יחד עם זאת, היום הוא הודיע לשחקניו שהוא עוזב בצורה מיידית ושהוא לא יעמוד על הקווים במשחק רבע גמר הגביע. על פי הדיווחים, מי שניהל את המגעים מול הצהובים היה אחיו של פפ גווארדיולה, סוכן השחקנים פרה גווארדיולה.

בשעות הערב הגיעו ההודעות הרשמיות. ממכבי תל אביב נמסר: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב שמח להודיע על מינויו של אוסקר גרסיה כמאמן הראשי של המועדון, לאחר שחתם על חוזה לשנתיים".

גרסיה, שיוצג כמאמן הראשי במסיבת עיתונאים בתאריך שטרם ידוע, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני גאה להצטרף למכבי תל אביב, מועדון עם היסטוריה מפוארת. אני מצפה להתמודד עם כל האתגרים העומדים בפנינו ואני מתחייב לעשות כמיטב יכולתי למען הצלחת המועדון".

בעלי המועדון מיץ' גולדהאר אמר: "אוסקר הוא מאמן צעיר בעל שאפתנות רבה. הווינריות של אוסקר, יחד עם תפיסת העולם שלו, הדוגלת בעבודה קשה, מתאימה לתרבות אותה אנו מנסים להנחיל במכבי".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף הוסיף: "אני שמח שהצלחנו להחתים במכבי תל אביב מאמן בדמותו של אוסקר, במיוחד לנוכח העובדה שהיו לו הצעות נוספות".

גרסיה בן ה-39 מצוי בקשרים טובים הן עם המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף איתו הוא שיחק בברצלונה, והן עם אביו, יוהאן קרויף, שאימן אותו כשהוא שיחק בקבוצה. הוא היה האופציה המועדפת של קרויף הבן לאמן את הצהובים. גרסיה לבש את מדי הבלאוגרנה בשנים 1992-1999 ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של ספרד. בנוסף, שיחק גם בוולנסיה ובאספניול. משנת 2010 הדריך את קבוצת הנוער של ברצלונה.

אגב, אנקדוטה חצי מעניינת: אוסקר היה שותף ל-0:7 של ברצלונה על הפועל באר שבע באצטדיון וסרמיל בספטמבר 1995 בגביע אופ"א, וכבש את השער השלישי במשחק. אחיו, רוג'ר גרסיה, כבש שלושער באותו משחק. המאמן צפוי להפוך מעשית לרכש השני של ג'ורדי קרויף, כשקדם לו הקשר ההתקפי גונסאלו גרסיה מא.א.ק לרנקה, שצפוי להצטרף לפתיחת האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully