וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: מחאת האוהדים עשויה להגיע גם להתאחדות

לאחר שלא אפשרה הכנסת שלטי מחאה לגמר הגביע, גינתה ההתאחדות גם את ההפגנה מחוץ לבית טביב. הקהל האדום זועם

האם המחאה של אוהדי הפועל תל אביב תגיע גם להתאחדות לכדורגל? בישיבת מזכירות שנערכה היום (שני) גינו אנשי ההתאחדות את ההפגנה של אוהדי מחזיקת הגביע מול ביתו של הבעלים אלי טביב ומול חנויותיה של אשתו, דנה אשכנזי, ואף טענו כי "המקום לקיים מחאה בצורה לגיטימית הינו במגרשים ולא בביתם או במקום עבודתם של בעלי הקבוצות וממלאי התפקידים".

עם זאת, ההתאחדות עצמה היא זו שאסרה על אוהדי הפועל תל אביב להכניס שלטי מחאה כנגד טביב במשחק גמר הגביע מול מכבי חיפה בשבוע שעבר. האוהדים האדומים נותרו המומים לאור בקשת ההתאחדות והודעת הגינוי, ובשל כך שוקלים לערוך הפגנה גם מחוץ למשרדי ההתאחדות לכדורגל.

ממטה המאבק של אוהדי הפועל תל אביב נמסר: "אנו תוהים היכן היתה ההתאחדות לכדורגל בזמן שאלי טביב מנע את המחאה הלגיטימית עליה היא מדברת באצטדיון בלומפילד וכשהיא בעצמה מנעה הכנסת שלטי מחאה למשחקי הגביע באצטדיון רמת גן. אנו מגנים את ההתאחדות לכדורגל שאפשרה לאדם ששופט בית משפט מחוזי קבע שאינו ראוי לשמש כבעלים של קבוצת כדורגל להשתלט על מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב. אנו מגנים את ההתאחדות בזמן שהיא עומדת מנגד ושותקת ומאפשרת לאלי טביב להרוס את הפועל תל אביב".

מסתמן: קפטן הפועל תל אביב וואליד באדיר יישאר לעונה נוספת בקבוצה

הפועל תל אביב תפתח בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully