וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יניב קטן בספק גדול לקראת גמר הגביע

קפטן מכבי חיפה נפצע ב-1:1 מול הפועל ת”א, אלישע לוי: ”מקווה שיתאושש”. יעקב שחר זעם על שחקניו: "נרצה להחזיר לו בגמר"

טל לוי

מכבי חיפה והפועל תל אביב ערכו הערב (שבת) את משחקן האחרון העונה בליגת העל עם 1:1 במסגרת המחזור ה-37. הירוקים איבדו את הקפטן יניב קטן, שנפצע במהלך המחצית הראשונה, והוא בספק לגמר הגביע מול אותה הפועל תל אביב ביום שלישי הקרוב. אצל האדומים, מרקו שולר נפגע לאחר התנגשות ראשים עם מוחמד גדיר וסובל מזעזוע מוח קל, אבל הוא צפוי להיות כשיר לגמר.

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי אמר לאחר המשחק: "עכשיו נצטרך לעשות את זה בגביע. ידענו שזה לא יהיה קל, אבל לא צריך להסתכל יותר מדי אחורה, פשוט להגיע למשחק הבא". על העובדה שבשלושת המשחקים העונה מול הפועל תל אביב לא הצליחו הירוקים לנצח, אמר המאמן: "אני מקווה שבפעם הרביעית ננצח את הפועל. הם קבוצה מצויינת ואני מקווה שנדע לעשות זאת.

"אני מקווה שיניב קטן יתאושש ויעמוד לרשותנו. בלי ספק אם לא נצליח להגיע לאירופה זה יגמור את העונה בטעם רע. עשינו את זה בכל הכוח היום אבל זה לא הצליח. אני עובד במועדון גדול והיה לי את הזכות להיות פה, אבל יש עוד זמן לסיכומים אחרי המשחק הבא. שיחקנו בעשרה ימים חמישה משחקים, וראית את השחקנים לא עומדים על הרגליים אבל נצטרך מאמץ אחרון".

יעקב שחר כעס מאוד בסיום המשחק ואמר לסובבים אותו: "חבל מאוד שלא הבטחנו את העלייה לאירופה כבר עכשיו. נצטרך להתאמץ יותר בגמר ביום שלישי". שחקן בקבוצה הוסיף: "לא מגיע לנו בעונה כזו לא להגיע לאירופה. המקום החמישי לא מוצדק, אבל אנחנו גרמנו לכך, אבל נצטרך להחזיר לאוהדים ולשחר בשלישי. אין ספק, הכעס שלו כלפי השחקנים מוצדק".

ייתכן שבשבוע הבא יקיים ראובן עטר מסיבת עיתונאים רשמית, בה יוצג כמאמן הקבוצה ויציג את הצוות המקצועי שלו, זה שעבד איתו בנתניה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully