וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ירדה ללאומית

מערכת וואלה! ספורט

12.5.2012 / 22:55

הקבוצה של משה סיני לא עשתה את העבודה, סיימה ב-0:0 ביתי עם רמת השרון והיא נפרדת מהליגה הבכירה אחרי 21 שנה

ספורט 5

מכבי פתח תקוה ירדה הערב (שבת) לליגה הלאומית לראשונה אחרי 21 שנים רצופות בליגה הבכירה. הקבוצה של משה סיני סיימה בתיקו 0:0 עם עירוני רמת השרון, אבל קיבלה בשורות רעות מהמשחקים האחרים. הניצחונות של הפועל באר שבע (1:3 על בית"ר ירושלים) והפועל חיפה (1:2 על הפועל פתח תקוה) הורידו את פתח תקוה ללא קשר לתוצאה במושבה. האצטדיון החדש במושבה יארח בשנה הבאה משחקים של שתי קבוצות בליגה הלאומית.

במועדון ודאי ימשיכו להלין על הנקודות שהורדו בבית הדין, שכן שלוש הנקודות הללו היו משאירות את הלוזונים בליגת העל (בזכות הפרש שערים עדיף על באר שבע). לא משנה אם ההחלטה הייתה מוצדקת או לא, או אם אהבתם אותה או סלדתם ממנה, בסופו של דבר, בית הדין הוא זה שהכריע את גורל היורדת לליגה הלאומית, וזה בהחלט משאיר טעם מריר בפה.

שחקני מכבי פתח תקוה דני פרדה, ויקטור מרעי מאוכזבים. ברני ארדוב
יישארו בלאומית? פרדה ומרעי/ברני ארדוב

פתח תקוה נראתה לחוצה מהפתיחה וניכר שהשחקנים עסוקים יותר בתוצאות במגרשים האחרים. הבשורות הרעות מבאר שבע הגיעו כבר בדקות הראשונות, השחקנים שמעו, הורידו את הראש ולא הצליחו לייצר שום דבר התקפי. במחצית השנייה, כשהפועל חיפה הפכה את הקערה, הקהל השתתק וגורל הירידה נחרץ. דווקא אז המארחים הצליחו להיכנס למשחק ולסכן את השער של רועי לייבוביץ', אבל השוער הצעיר שמר על שער נקי.

בכלל, מגיעה מילה טובה לרמת השרון. לא מעט דיבורים היו השבוע על ספורטיביות ושחקנים שלא רוצים לשחק, אבל הקבוצה של שייע פייגנבוים שיחקה ללא רגשי נחיתות, עמדה טוב על המגרש ולא חששה לצאת קדימה גם בהרכב צעיר. רמת השרון, בעונת בכורה בהחלט מעוררת כבוד בליגת העל, סיימה בתוצאות תיקו מול כל הנאבקות נגד הירידה, כך שבחוסר ספורטיביות אי אפשר להאשים אותם.

מכבי פתח תקוה עלתה לליגת העל בסיום עונת 1990/91 ומאז שיחקה ברציפות בליגה הבכירה ואף סיימה פעם אחת כסגנית האלופה (2004/5). בפרק הזמן הזה זכתה הקבוצה גם שלוש פעמים בגביע הטוטו. בעונה הבאה, ככל הנראה עם מאמן אחר ושינויים מרחיקי לכת בסגל, תנסה הקבוצה של הלוזונים לחזור לליגת העל תוך עונה אחת.

בסיום המשחק, אירוע נדיר בכדורגל הישראלי. אוהדי מכבי פתח תקוה נותרו ביציעים, שרו ועודדו את השחקנים למרות הירידה ואלה נותרו על הדשא והחזירו במחיאות כפיים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן מכבי פתח תקוה דני פרדה. ברני ארדוב
התקשו לקבל את רוע הגזרה. פרדה מוחה דמעה בסיום/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 7: מלכה בעט מ-16 מטרים והכדור שלו חלף ליד הקורה של לייבוביץ'.

דקה 12: סופר שחרר בעיטה מפתיעה ממרחק ופספס במעט את המסגרת.

דקה 22: פתח תקוה קיבלה כדור חופשי בפינת הרחבה, פרדה סובב לשער והכדור היה רחוק מלייבוביץ'.

דקה 33: קבהא ניסה את כוחו בבעיטה מ-25 מטרים והכדור טס מעל השער.

דקה 35: החמצה גדולה של רמת השרון.מלכה השאיר את אספא מול השער, אבל החלוץ גלגל כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 38: מעבי הגביה משמאל, ליפנייה טעה בהרחקה וקבהא המשיך מהאוויר מול השער החשוף, אבל לרוע מזלו הכדור פגע בנוסבאום והורחק.

דקה 55: האצטדיון השתתק בעקבות החדשות על המהפך של הפועל חיפה. המארחים מתקשים להגיע למצבים ונמצאים בדרך ללאומית.

דקה 64: המלאבסים קרובים לכיבוש, רועי לייבוביץ' מסר כדור רע, מרעי נשלח לאחד על האחד והשוער יצא וספק נגע ביד מחוץ לרחבה. ההתקפה לא הסתיימה ופרדה מצא עצמו ברחבה, אבל הגנת האורחים התערבה ברגע האחרון.

דקה 65: המחליף אוריאן השאיר לאוסטווינד, שירה מ-20 מטרים ברגל שמאל מעל השער.

דקה 67: הצלה כפולה של רועי לייבוביץ'. בן חיים העביר רוחב מימין, לביא בעט לשערו הוא והכדור נהדף. ההתקפה לא הסתיימה. פרדה השאיר את מרעי לבד מול השער ושוב השוער היה במקום.

דקה 72: מרעי הקדים את לייבוביץ' אחרי הגבהה של מעבי, אבל הנגיחה שלו חלפה לרוחב השער.

דקה 74: מרעי השאיר את בן חיים לבד מול השוער, אבל החלוץ בעט גבוה מעל השער.

דקה 81: המחליף אוריאן ביצע פעולה נאה ובעט כדור חזק מ-20 מטרים, לבקוביץ' קלט.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', חגי גולדנברג, שי מימון, ניצן דמארי, טל מעבי, מרואן קבהא, סבסטיאן סנסוני (דרור דגו, 57), גידי קניוק (נס זמיר, 68), דני פרדה, טל בן חיים, ויקטור מרעי.

הרכב עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', גיא ליפקה, סביטי ליפנייה (משה אבוטבול, 59), יניב לביא, עמיר נוסבאום, אבי סופר, בן מלכה, אור אוסטוינד, ברוך דגו (יעקב אוריאן, 55), אפרים אספא, פאדי זידאן (בן בן שושן, 73).

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

שחקן מכבי פתח תקוה טל בן חיים. ברני ארדוב
נשבר הלב. טל בן חיים מבכה את הירידה ללאומית/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully