וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ציון וייצמן ואלי כהן ערכו אסיפות נפרדות

11.5.2012 / 15:25

לפני המשחק האחרון מול ראשון לציון (ש', 21:00) היו"ר גם ניתק למאמן את הטלפון משיחות יוצאות. שצ'פוביץ' יחזור להרכב

אין רגע של שקט בהפועל עכו. רגע לפני המשחק האחרון העונה מול הפועל ראשון לציון (שבת, 21:00), התקיימו שתי אסיפות שונות לקבוצה. הסיבה: יושב ראש המועדון ציון וייצמן בחר לכנס את השחקנים ללא המאמן אלי כהן, שעבורו זהו המשחק האחרון לפני שהוא עוזב לאחר שנתיים.

בין השאר אמר וייצמן לשחקנים שהוא מרוצה מהמחצית הראשונה של העונה, ומאוכזב מהמחצית השנייה שלה, וכי לדעתו הקבוצה הייתה ראויה להשתלב בפלייאוף העליון. וייצמן גם הבטיח שהוא ישוחח עם כל שחקן בנפרד עד סוף החודש.

לאחר השיחה, עלו השחקנים לאימון, וזכו לשיחה גם מאלי כהן, שהופתע מקיום השיחה בלעדיו, ואמר לשחקניו: "אני מודה לכם על העונה שהייתה. הציפיות היו להישאר בליגה, ועשינו את זה. אנחנו מסכמים שנתיים טובות מאוד".

אבל לא בכך הסתיימו הדברים. מתברר כי לכהן ציפתה הפתעה נוספת השבוע כאשר הטלפון ששייך למועדון נותק משיחות יוצאות באופן מפתיע. שחקנים ביקרו את המהלך הזה, ואמרו: "אלה דברים שיכולים לקרות רק בהפועל עכו. היה צריך להיפרד מאלי כהן בצורה יותר מכובדת".

מי שייעדרו במשחק האחרון הם גיא דיין, שמושעה ואינו מתאמן בעקבות התקרית עם אלי כהן, ולא ייכלל בסגל, ואלירן דנין הפצוע. בנוסף, סטפן שצ'פוביץ', שכבש שער מצמק נגד מכבי פתח תקוה, אמור לחזור להרכב מכיוון שנציגים מנבחרת סרביה יגיעו למשחק כדי לראות אותו בפעולה. מלבד השינוי הזה, צפוי כהן לתת הזדמנות לשוער המחליף שלומי איטח.

הרכב משוער: שלומי איטח, לוהאב כיאל (רועי לוי), ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, יובל שבתאי, שגיב כהן, עבד מורג'אן, נבוישה מרינקוביץ', סינטאיהו סלליך, ניקולאס פלצ'וק (ניקולה טרוייץ'), סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully