וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה סיני: "כל העולם נגדנו, אז ברור שאין אווירה טובה"

מאמן מכבי פ"ת התייחס לאווירה בקבוצה לאחר ה-1:2 על ראשון. בן חיים: "אם לא החלטת ביה"ד, היינו מעל הקו האדום"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי פתח תקוה חזרה היום (שבת) לליגת העל ובגדול. הקבוצה של משה סיני ניצחה 1:2 את הפועל ראשון לציון ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-36, מרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום ומהפועל באר שבע ורק ארבע פחות מהפועל חיפה, שסיימה ב-1:1 מול עירוני רמת השרון. ויקטור מרעי ודני פרדה כבשו את השערים של המלאבסים, שפתאום נראים כבעלי סיכוי אמיתי להישאר בליגה.

מאמן מכבי פתח תקוה משה סיני אמר לאחר המשחק: "אני אמרתי לפני המשחק שכל עוד יש סיכוי אנחנו צריכים לשחק עד הסוף. הכל יכול לקרות בכדורגל. גם כשהיה שש הפרש וכולם הספידו אותנו, אמרתי שחשוב שנמשיך לעשות את המקסימום עד הסוף.

"ברור שכשאתה במינוס שש נקודות וכל העולם נגדך אין אווירה טובה. אני ניסיתי להחדיר בשחקנים אמונה. נכון שבמחצית הראשונה שיחקנו לא טוב, אבל במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב. אם כשהיה שש הפרש האמנתי, אז עכשיו בטח שאני מאמין".

על השאלה האם סיכם בעכו אמר סיני: "חד משמעית לא. אני לא דיברתי עם וייצמן או עם עכו. אלה פרסומים שלא באו ממני. אין שום סיכום ולא הייתה שיחה אחת אפילו".

טל בן חיים הוסיף: "באנו מוכנים. אני חושב ששיחקנו לא טוב במחצית הראשונה. במחצית השנייה שיחקנו טוב וניצחנו. בשבוע שעבר אמרתי שכל עוד יש סיכוי נמשיך להילחם. היום עשינו עוד צעד אולי לקראת הישרדות.

"כולם רואים שאם לא ההחלטה המצחיקה של בית הדין היינו מעל לקו האדום. נותר לנו רק לכבד את החלטת בית הדין ולהמשיך להילחם נגד הירידה".

מאמן ראשון לציון אייל לחמן ניסה לשאוב עידוד בסיום ואמר: "צריך להחמיא לשחקנים שלנו שהיו מאוד דרוכים ומוכנים. תעיד על כך המחצית הראשונה שהייתה בשליטה מוחלטת שלנו. דווקא כשאנחנו שולטים לפעמים קשה לנו יותר לכבוש כי אנחנו מסוכנים יותר במתפרצות. נפגענו מהפציעה של לוקמן. ההגנה חייבת שתהיה לפניה עבודה קשה והיום לא עזרו לה מספיק.

"צריך לנצח בכל משחק. אמרתי לשחקנים שלי שצריך לעשות את הדברים עד הסוף. לאורך כל השנים אני יכול להיות גאה בשחקנים שהבאתי מליגות נמוכות. בהחלט אני משקיע הרבה בשבועות האחרונים כדי לצרף שחקנים".

בסופו של דבר אמר לחמן: "אני כפתח תקוואי ותיק רוצה לנצל את האפשרות הזו כדי לנחם את משפחתו של משה אשכנזי, שהיה אדם גדול"

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully