וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פ"ת ניצחה את הפועל ראשל"צ 1:2

שערים של מרעי (61) ופרדה (72) העניקו לקבוצה ממלאבס שלוש נקודות יקרות וקירבו אותה ליריבות במאבק נגד הירידה

איזו דרמה בתחתית. מכבי פתח תקוה ניצחה הערב (שבת) 1:2 את הפועל ראשון לציון בנמחזור ה-35 בליגת העל וניצלה את איבוד הנקודות של הפועל באר שבע והפועל חיפה כדי להתקרב אליהן. ויקטור מרעי הבקיע בדקה ה-61, דני פרדה הכפיל כעבור 11 דקות ודייויד גומז רק צימק בדקה ה-82. כשנותרו שני מחזורים לסיום, הקבוצה ממלאבס מפגרת בשלוש נקודות מאחורי באר שבע ובארבע מאחורי חיפה.

שחקן מכבי פתח תקוה, ויקטור מרעי. ברני ארדוב
עוד שער חשוב. מרעי/ברני ארדוב

כ-300 צופים בלבד הגיעו למשחק הערב באצטדיון המושבה, ביניהם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שראה את הקבוצה בראשה הוא עמד בעבר, נאבקת על חייה בליגה הבכירה. הכדורגל במחצית הראשונה היה בהתאם לאווירה: חלש, מפוזר וממועט בארועים. למרות שראשון לציון כבר ירדה, במשך דקות ארוכות היא לא נפלה מהקבוצה שעדיין נאבקת על חייה ולעתים אף עלתה עליה ביכולתה.

במחצית שחקני פתח תקוה כנראה התעדכנו בתוצאה מבאר שבע ולמדו שניצחון יקרב אותם משמעותית לקבוצה מבירת הנגב. החל מהדקה ה-46 השחקנים של משה סיני נראו הרבה יותר נלהבים ומרוכזים ובדקה ה-61 הם באו על שכרם אחרי שחגי גולדנברג העלה כדור מהאגף הימני ו-ויקטור מרעי ניצל חור גדול בהגנה הלבנה כדי לנגוח פנימה. 11 דקות לאחר מכן דני פרדה, שחזר מעונש ההרחקה שקיבל בעקבות הארועים במשחק נגד הפועל חיפה, שלח כדור חופשי מדויק לרשת וביסס את היתרון של קבוצתו. דייויד גומז עוד צימק בדקה ה-82, אבל לא יותר.

מכבי פתח תקוה עדיין במצב לא טוב, אבל היא עדיין בחיים. אם היא תנצח את הפועל עכו ואת עירוני רמת השרון בשני המשחקים שנותרו לה עד סיום העונה, אולי היא תישאר בליגה.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון. ברני ארדוב
בין המעטים שהגיעו לאצטדיון המושבה. אבי לוזון/ברני ארדוב

דקה 7: שי מימון נגח לרוחב אחרי כדור חופשי של פרדה, בלדוט הרחיק לקרן.

דקה 23: גומז השתלט על הכדור, נע משמאל לימין תוך שהוא מתעלם משי מימון, ושיחרר בעיטה חזקה שחלפה סמוך לקורה. מבצע יפה של הברזילאי.

דקה 37: אלקסלסי הימר על בעיטה מ-25 מטר, הכדור השטוח שלו התגלגל החוצה.

דקה 38: הדיפה לא טובה של הגנת ראשון לציון הגיעה לבן חיים, אבל חלוץ פתח תקוה בעט מ-16 מטר מעל המשקוף.

דקה 44: כדור רוחב של נס זמיר חתך את הרחבה מימין לשמאל והגיע לבן חיים, אבל אבירן דלל זינק והדף את הבעיטה של החלוץ לקרן.

דקה 49: קובי מוסא הגביה כדור קטן בתוך הרחבה ואברהם נגח ממצב נוח החוצה.

דקה 54: דני פרדה בעט כדור חופשי מ-22 מטר, סנטימטרים מעל המשקוף של דלל.

דקה 56: נס זמיר נגח אחרי קרן של פרדה, אבל מוסא הרחיק מהקו.

דקה 59: אברהם הקפיץ לבריהון בתוך הרחבה, הקשר הצעיר העביר כדור רוחב, אבל ההגנה המארחת הספיקה להרחיק לקרן.

דקה 61: גול! בן חיים העביר ימינה לחגי גולדנברג, המגן הימני הגביה ו-ויקטור מרעי שנותר בלתי מכוסה, נגח בקלות פנימה. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 72: אלקסלסי הכשיל את זמיר כ-20 מטר מהשער וראה צהוב. דני פרדה סובב את הכדור החופשי מעל החומה, היישר לרשת. 0:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 79: בן חיים התגבר על אבנד סמוך לקו הרוחב, חתך למרכז ובעט לשער, אבל נבלם.

דקה 82: גול! אובסקניבו קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הוציא אחורה לדייויד גומז וזה בעט ברגל שמאל, בלי לעצור, פנימה. לבקוביץ' נגע, אבל לא מנע ספיגה. ראשון לציון מצמקת ל-2:1.

מהלך המשחק

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', חגי גולדנברג, שי מימון, ניצן דמארי, טל מעבי, מרואן קבהא, סבסטיאן סנסוני (נס זמיר, 33), גידי קניוק, דני פרדה, טל בן חיים (דרור דגו, 87), ויקטור מרעי (אסי משיח, 80).

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, קובי מוסא, גל מאיו, גיא משפתי, דור הלוי, איתי אלקסלסי, אימורו לוקמן (הילאל מוסא, 56), דודו אברהם (גיא אבנד, 75), אסי בלדוט, יעקב בריהון (גאורגי אובסניקוב, 67), דייויד גומז.



מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully