וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפולה אדל: "אולי האוהדים יבינו שאפשר לחיות ביחד ולהביא תארים"

שוער הפועל תל אביב חגג את ההעפלה לגמר: "אני מקווה שתואר יגשר על הבעיות". אנטבי: "יש לי ארבעה גמרים ובכולם ניצחתי"

קולות השמחה שבקעו אמש (רביעי) מחדר ההלבשה של הפועל תל אביב העידו יותר מהכל על מחויבות השחקנים והצוות המקצועי לסיים את את אחת העונות המוזרות שידעה הקבוצה עם גביע. למרות חוסר הוודאות שקיים בכל גזרות הקבוצה, אף אחד באדום לא מעז אפילו לחשוב שהעונה תסתיים בלי תואר.

שחקני הקבוצה שחגגו בחדר ההלבשה שוב פרגנו אתמול לניצן שירזי על כך שהצליח להחזיר את השמחה לחדר ההלבשה, למרות הכדורגל הפחות האטרקטיבי מצידם. "המצב של הקבוצה היה רע מאוד כששירזי הגיע", אמר אחד השחקנים. "הוא החזיר לאנשים את החיוך ורק על זה מגיע לו שנביא את הגביע". שירזי ושביט אלימלך לא נותרו אדישים ובחדר ההלבשה בירכו את השחקנים על ההעפלה. המאמן ועוזרו גם שיבחו את החלוצים מהראן לאלה, עומר דמארי וטוטו תמוז על משחקם. אגב דמארי, סקאוטים של ליל עקבו שוב אחרי החלוץ במהלך המשחק.

השוער אפולה אדל, שספק רב אם יישאר גם בעונה הבאה בהפועל תל אביב בעקבות חוסר הוודאות שקיים במועדון, ניסה בסיום המשחק לפשר בין האוהדים לבין אלי טביב: "הגביע חשוב לנו מאוד. יותר מדי בלגן היה מסביב לקבוצה השנה עם אלי טביב והאוהדים ואם ניקח גביע זה יהיה מיוחד, כי אולי הם יבינו שאפשר לחיות ביחד ולהביא תארים. לכן חשוב לי באופן אישי להביא את הגביע ולקוות שזה יגשר על הבעיות".

זקן השבט האדום יגאל אנטבי נשמע גם הוא רעב מאוד לקחת תואר נוסף עם הקבוצה: "זה יהיה הגמר החמישי שלי, יש לי ארבעה גמרים ובכולם ניצחתי. עכשיו צריך להמשיך את המסורת". אנטבי התייחס גם לערפל ששורר בקבוצה לקראת הקיץ הקרוב, וציין: "אנחנו לא יודעים מה יהיה בשנה הבאה, אנחנו מקווים לטוב ונשארים אופטימיים. כולם מקווים שיהיה עתיד טוב להפועל, אבל חשוב לנו מאוד לצאת מהעונה הזו עם תואר. הפועל כל שנה מתמודדת על כל התארים. גם השנה אנחנו בצמרת ואנחנו בגמר הגביע. למרות כל הבלגן מסביב אנחנו השחקנים מתמקדים בקטע המקצועי.

"אני יודע שלהיות במצב של חוסר ודאות זה הדבר הכי לא טוב שיכול להיות לבן אדם", סיכם המגן. "אבל אין לנו מה לעשות. עוד שבועיים מסתיימת העונה, נקווה שנסיים אותה עם גביע ואז נראה מה יהיה בעונה הבאה. באופן אישי אני מרגיש מצוין מבחינה גופנית ואני רוצה להישאר פה, זה הבית שלי וטוב לי פה".

מעבר לשמחה, היום אמורה להתברר חומרת פציעתו של שי אבוטבול. כרגע הקשר סובל מכאבים בברכו והוא בספק למשחק מול מ.ס. אשדוד ביום שבת.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully