וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז: "לא משנה לי איך נראינו"

חלוץ הפועל ת"א לא התרגש מהיכולת בחצי הגמר. שירזי: "רוצים ללחוץ לנשיא את היד כמנצחים". פייגנבוים: "היינו מצוינים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

השישית בשבע השנים האחרונות. האדומים נזקקו ל-120 דקות לפני שגברו 0:3 על עירוני רמת השרון. עומר דמארי שבר את הקרח בנגיחה בדקה ה-96, תשע דקות מאוחר יותר ניצל טוטו תמוז טעות של השוער גל ניר וסגר עניין והמחליף סלים טועמה קינח בשער נהדר שתי דקות לפני סיום ההארכה. הגמר יתקיים באצטדיון רמת גן ב-15 במאי, שלושה ימים לאחר מחזור הנעילה בליגת העל.

הקשר שי אבוטבול, שנפצע במחצית הראשונה והוחלף, סובל מחבלה בברך. ביום חמישי הוא אמור להיבדק ואז תתברר חומרת פציעתו. השחקן עצמו לא יודע להעריך האם מדובר בפציעה חמורה ובכל מקרה נראה שהוא בספק למשחק הליגה נגד מ.ס אשדוד ביום שבת.

ניצן שירזי נשם לרווחה בסיום: "החלק הראשון לא היה טוב. ידענו שרמת השרון תנסה להסתגר עם כמה שיותר שחקנים. לא עשינו את העבודה ולא שטפנו את המגרש. בחלק השני המשחק שטף יותר ועם הבקעת השער בהארכה כל המשחק נפתח. רמת השרון באו להתגונן בצדק מבחינתם. אני שמח שבסוף למרות הקושי אנחנו מקבלים את הכרטיס לגמר. אנחנו חושבים על המפגש עם הנשיא ורוצים ללחוץ לו את היד כמנצחים".

עומר דמארי, שכבש את השער הראשון, סיכם: "משחק לא טוב שלנו, אבל חשוב שעלינו לגמר. עמדנו במטרה ואני מקווה שבגמר ניראה יותר טוב וניקח את הגביע. קל לי יותר לשחק עם טוטו תמוז. הוא עוזר לי, ההגנה שמה דגש גם עליו וזה נותן לי לבוא יותר לביטוי. הוא כוח חשוב למועדון ואני מקווה שנניף את הגביע ביחד"

טוטו תמוז שנכנס כמחליף וכבש גם הוא הוסיף: "מה התוצאה? ניצחנו את המשחק ולא משנה לי איך נראינו. משחק לא קל כי רמת השרון עשו לנו חיים קשים בליגה. אני שמח שחזרנו לנצח בזמן הנכון".

פייגנבוים: "אנחנו קטנים ולא שורקים לטובתנו"

מאמן רמת השרון שייע פייגנבוים התייחס לטענה לפנדל שהגיע לקבוצתו אחרי נגיעת יד גבולית של נאעל חוטבא ברחבה: "אנחנו קטנים ולא שורקים לטובתנו. הכדור פגע ביד של חוטבא. אני לא כועס על זה, אלא יותר על זה שכל שריקה הייתה לטובת הפועל תל אביב. כל העונה לא דיברתי על שיפוט.

אני לא רוצה לתרץ, אבל ברור שאנחנו הקבוצה היחידה שנתנו לה לשחק ביום ראשון בלילה. השער הראשון היום שבר אותנו והשחקנים הורידו את הראש. יכולנו לעשות 0:2 ב-10 הדקות הראשונות, אבל היינו יוצאים מן הכלל. אני מצדיע לכל השחקנים, הם עשו עבודה טובה, אני גאה בהם. קורצקי ואני העמדנו את הקבוצה כמו שצריך במגרש ואני חושב שכולם נהנו היום".

שוער רמת השרון גל ניר הוסיף: "עירוני רמת השרון על המפה. באנו, נלחמנו וייצגנו את המועדון בכבוד. אני לא אתרץ את ההפסד בעומס כי זה לא אנחנו".

הפועל תל אביב עלתה לגמר גביע המדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully