וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון מכנס דיון, כתבי אישום בדרך, הפרס בטוטו נדחה

יו"ר ההתאחדות יבחן דרכי פעולה בעקבות האירועים, 5 מעורבים יישארו במעצר בית. הטוטו: ”התרענו שהמצב לא יכול להימשך”

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אירוע האלימות בווינטר אתמול (שישי) עובר להיות מטופל בגזרה המשטרתית. המשטרה צפויה להגיש כתבי אישום מזורזים נגד החשודים בקטטה. לא פחות מעשרה מעורבים בפרשה נחקרו באירוע, כאשר שלושה אנשי הפועל רמת גן יישארו במעצר בית ושניים מאנשי בני לוד יישארו במעצר בית למשך חמישה ימים אחרי שהם נחקרו תחת אזהרה.

במסגרת החקירה שמנהלת המשטרה, היא צפויה לנתח את צילומי הטלוויזיה שתיעדו את הקטטה. כמו כן, עדים נוספים אמורים לתת את עדותם ולהיחקר. החקירה עצמה מתנהלת במרחב דן של מחוז תל אביב. כזכור, במהלך המהומה היו מעורבים לא מעט שחקנים, ביניהם עוז יפרח, ליאור אסולין, אדריאן פרננדס, יקיר שינה, תמיר בן עמי ומאמן בני לוד סלימאן אזברגה, המנכ"ל איסמעיל אזברגה ושוער בני לוד יוסף אזברגה.

במשטרה הבהירו שעוד לפני המשחק בין הפועל רמת גן לבני לוד, התקיימה הערכת מצב בשל רגישותו של המשחק ונקבע סדר כוחות מתוגבר שכלל 85 שוטרים ומאבטחים. במשטרה מסרו: "המשטרה רואה בחומרה רבה את העובדה שבמקום לאבטח את האוהדים ולשמור על ביטחונם ובטיחותם, היא נאלצת להתערב בקטטה בין שחקנים על כר הדשא".

דוח שיפוט חמור בדרך, הפרס הראשון בטוטו נדחה

יממה אחרי אירועי האלימות בווינטר וההחלטה לדחות את מחזור ליגת העל והליגה הלאומית, עושה רושם שבהתאחדות לכדורגל מתחילים להפנים את המשמעויות השונות של האלימות המשתוללת. יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון, יכנס היום פגישה דחופה של ראשי ההתאחדות, יחד עם המנכ"ל אורי שילה וגורמים נוספים הקשורים בהתאחדות וזאת על מנת לבחון את דרכי הפעולה המידיים בעקבות האירועים החמורים. ביום ראשון ב-20:00 יכנס לוזון מסיבת עיתונאים, כשביום שני תתקיים ישיבה דחופה של הנהלת ההתאחדות.

בכל מקרה, בהתאחדות לכדורגל הבהירו כי גם המשחקים בין עירוני ניר רמת השרון לבית"ר ירושלים ומכבי תל אביב למכבי נתניה שתוכננו לימים ראשון ושני בהתאמה מבוטלים, ומצטרפים לשאר ביטולי המשחקים במחזור.

דוח השופט מאיר לוי יוגש רק מחר בבוקר להתאחדות. בהתאחדות מצפים לדוח חמור ומפורט מהשופט שנכח על כר הדשא, יחד עם צוות השיפוט שהיה עד לאירועים עד סופם. ההערכה היא שהקבוצות ייענשו על פי תקדים מכבי פתח תקוה בהורדת נקודות בפועל ובקנסות כבדים, כשהשחקנים שהיו מעורבים בקטטה יספגו הרחקות ארוכות טווח.

ומה באשר לטוטו? אחרי ביטולם של חמישה משחקים בטופס, מבדיקה שנערכה במועצה להסדר ההימורים בספורט התברר שהפרס שהיה מיועד למחזור הזה בסך 17 מיליון וחצי שקל, בטל ויעבור ככל הנראה לאחד המחזורים הקרובים, כנראה המחזור בשבוע הבא. את הפרסים השבוע יחלקו אך ורק מתוך סך הכספים שנשלחו על ידי המהמרים במחזור הנוכחי, כשההערכה היא כי מדובר בסכום שנע סביב חצי מיליון שקל.

מהמועצה להסדר ההימורים בספורט מסרו: "הטוטו תומך בהקפאת המחזור. בתחילת השבוע הטוטו התריע שהמצב הנוכחי בענף הכדורגל לא יכול להימשך וחייב להתבצע מהלך דרסטי לפני שיהיו אבידות בנפש. לגבי ההימורים על משחקי המחזור הנוכחי, הטוטו ינהג לפי התקנות והסעיפים המתייחסים לביטול משחקי הכדורגל בליגה הישראלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אבו סובחי: "איך המאמן שלי בחקירה ומי שהכו אותו בבית?"

שעות ספורות אחרי המהומה הגדולה בסיום המשחק בין בני לוד להפועל רמת גן, הגיעו אנשי לוד למשטרת רמת גן שם נשארו מאמן הקבוצה סלימאן אזברגה וחבר ההנהלה איסמעיל אזברגה במעצר.

יו"ר הקבוצה ובן משפחתם אבו סובחי סיפר על השתלשלות האירועים: "הסתיים המשחק, יקיר שינה רצה לחגוג בשמחה, רץ וחגג לכיוון מחצית המגרש, וכנראה שפרננדס וליאור אסולין לא טוב להם, אז הם התחילו להכות אותו. רואים שריטות גדולות בצוואר ובכתף שלו. פתאום אנחנו רואים את בן עמי הקפטן שלהם שהוא פצוע נכנס למגרש ומתחיל להכות את השחקים. זה בושה וחרפה לכדורגל הישראלי, ורואים בוידאו את כל האנשים שנכנסים ומתחילים להרביץ".

"אני קודם כל מגנה את כל מה שהיה היום במגרש", המשיך אבו סובחי. "ותאמין לי שגם השחקנים שלנו שהשתתפו בזה יקבלו קנס כבד. אבל מה שהפועל רמת גן עשו אחרי המשחק היה מתוכנן מראש, כשאסולין נותן לשוער בוקס בפרצוף זו בושה וחרפה. המאמן שלי נמצא פה בחקירה, ואני מתפלא איך רואים בוידאו שבן עמי, פרננדס ואסולין תוקפים אותו, בועטים בו ומפילים אותו על הרצפה, והוא זה שנמצא פה והם נמצאים בבית. זה בושה וחרפה לכדורגל הישראלי, אבל את זה אני נותן למשטרה שיראו מהצילומים את מי צריך לעצור".

על השאלה האם הוא חושש מהורדת נקודות אמר אבו סובחי: "זה לא ישפיע על העלייה שלנו, כל מה שהיה זה רק פרובוקציה של רמת גן. אנחנו לא אשמים בכלל. אני לא רוצה לשמוע על הורדת נקודות. הסיפור שלנו כמו של מכבי פתח תקוה, וגם להם לא הגיע לדעתי שיורידו להם נקודות, כי הפועל חיפה התחילה בכל הבלאגן במושבה. הורידו להם נקודות רק בגלל שהם משפחת לוזון, רואים את האפליות בכדורגל, וגם כאן עושים את הרעש בגלל שזו בני לוד כי זו קבוצה מהמגזר. זה לא טוב להם שקבוצה כזו עולה ליגה, לא מספיק להם סכנין על הראש ועכשיו גם בני לוד. זה היה מתוכנן כי להפועל רמת גן כאב שנגמר הסיפור שלהם, והם רצו להלביש עלינו את התיק".

לגבי החלטתו של אבי לוזון לבטל את משחקי סוף השבוע בליגות הבכירות אמר אבו סובחי: "לא היו צריכים לעצור את הליגה, כי יש ועדת משמעת ולא היה אסון כמו עם מכבי פתח תקוה והפועל חיפה. זה משהו אחר לגמרי. למה לעצור את הליגה? אם על כל דבר יעצרו את הליגה כל אחד יעשה שכונה. זו בושה וחרפה לבטל את הליגה. אם זה ככה אז בואו נפרק את הכדורגל מהארץ וזהו".

עדכון ראשון: 20/4 23:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully