וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: רמת השרון ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה

ספורט5

14.4.2012 / 19:50

המלאבסים איבדו יתרון ועלולים לרדת ביום שני, אם באר שבע תנצח. בן שושן (78) ודגו (81 בפנדל) השאירו את שייע בליגה

קובי אליהו

העונה העצובה של הפועל פתח תקוה עשויה להסתיים באופן רשמי עם ירידת ליגה ביום שני. המלאבסים הפסידו הערב (שבת) 2:1 לעירוני רמת השרון באצטדיון גרונדמן, וכך ניצחון של הפועל באר שבע ביום שני על מכבי פתח תקוה יחרוץ את גורלה של הפועל פתח תקוה כיורדת הראשונה ללאומית. אור פישביין העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-63, אבל בן בן שושן השווה בדקה ה-78 וברוך דגו השלים מהפך עם פנדל מוצלח בדקה ה-81. רמת השרון, שחגגה השבוע עלייה שנייה בתולדותיה לחצי גמר הגביע, מבטיחה את הישארותה כמעט באופן ודאי ויכולה לרשום לעצמה עונת בכורה מוצלחת בליגת העל.

שניר דורי הראה שהוא ראוי לצ'אנס בין הקורות לקראת העונה הבאה בלאומית, כשעצר בדקה התשיעית את אור אוסטווינד וארבע דקות לאחר מכן גם את אוגניין דמיאנוביץ'. בדקה ה-24 ברוך דגו ירה כדור חזק, דורי שם את היד והצליח להדוף בקושי למשקוף והחוצה. הפועל פתח תקוה התעוררה, ובדקה ה-28 לורן בן הרי סחט הדיפה מגל ניר, ואור פישביין המחליף בעט מקרוב את הריבאונד למשקוף מול שער ריק. החמצה אדירה. על הקורה השלישית במחצית היה חתום אוסטווינד, שבעט בשמאל לקורה של דורי והוריד את הקבוצות למחצית עם תיקו מאופס ולא מעט החטאות.

רמת השרון המשיכה להיות טובה יותר בפתיחת המחצית השנייה, אך בדקה ה-61 נכנס גיא צרפתי ואיתו נפתחו השערים. הקשר הוותיק המתין שתי דקות, לפני שמצא במסירת עומק את פישביין, שהפעם לא נכשל ומצא את הרשת. אלא שגם לשייע פייגנבוים יש שפנים בשרוול. המאמן הוותיק שלח אל המגרש את בן בן שושן, שבדקה ה-78 החזיר לו אחרי תשע דקות על המגרש עם שער השוויון אחרי ערבוביה ברחבה. בדקה ה-81 רמת השרון הצליחה להפוך את התוצאה. דגו פרץ לרחבה, הוכשל על ידי פביאן סטולר ולקח בעצמו את האחריות כדי לעשות 1:2 מהנקודה הלבנה.

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר, גיא ליפקה, סביטי ליפנייה, עשהאל בן שבת, נאור פסר, גל בראל (אבי סופר, 46), משה אבוטבול, אור אוסטווינד (אפרים אספא, 58), אלן מסודי (בן בן שושן, 69), ברוך דגו, אוגניין דמיאנוביץ'.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחה (אור פישביין, 20), אורי כהן, ג'ונתן אסוס, פביאן סטולר, אייל שן (גיא צרפתי, 61), שחר בלילטי, ארמון בן נעים, דומיניק וואסי (יניב לוזון, 64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully