וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-ב"ש: "הם לא יפתחו רגליים להוריד את מכבי"

30.3.2012 / 10:50

בדרום חוששים מאוד מהמשחק מול היריבה העירונית של הלוזונים (שבת, 14:50, ספ' 1). צרפתי ולוזון ייעדרו בפתח תקוה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות צמוד מאוד. ב-81 מפגשים פתח תקוה ניצחה 28 משחקים, 27 הסתיימו בתיקו ובאר שבע ניצחה ב-26.

* באר שבע מתקשה מאוד לכבוש בפתח תקוה. ב-41 משחקים שם היא כבשה רק 28 שערים, בעשרת המשחקים האחרונים היא לא כבשה יותר משער אחד באותו משחק.

* באר שבע לא ניצחה בחוץ את פתח תקוה כבש שמונה משחקים, מאז ה-29 בספטמבר 2002 (0:1, אבו לאבן בפנדל).

* אין התקפה: בחמשת המשחקים האחרונים בהם פתח תקוה אירחה באר שבע כבשה בסך הכל שער אחד.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

אחרי שפרשת אפי צפריר נרגעה, הפועל פתח תקוה חוזרת להתרכז בכדורגל. במועדון העדיפו שלא לדבר השבוע על ההרשעה, וממתינים לדיון בעניינו בחודש נובמבר. בשבוע שעבר הוכח שלנדאו מסוגל להתגבר על בעיות כמו היעדרות של שלושת שחקני המפתח שלו. "יש כאן שחקנים מוכשרים, שהוכיחו בשבוע שעבר בעכו שגם ללא נוכחות שחקנים ותיקים כמו צרפתי וכמוני, הם מסוגלים להילחם מול כל קבוצה בליגה", אמר הקשר יניב לוזון. האחרון ייעדר גם מהמשחק הקרוב, כמו גם גיא צרפתי שעדיין סובל ממתיחה במפשעה. פביאן סטולר החלים מהפציעה וההערכה היא שישתלב במשחק.

לנדאו לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב (אם סטולר יהיה כשיר לחלוטין, המאמן יוותר על אחד משחקני ההתקפה), מה גם שאין לו אפשרות אחרות לאור הסגל הקצר וזימון שחקני הנוער. המאמן שאמור לסכם בשבוע הבא בקריית שמונה המשיך להבהיר לשחקניו באסיפה: "נמשיך להילחם עד הסוף". מפרקי המועדון אמורים להיפגש השבוע עם מאיר שמיר. "אם כבר ירדנו ליגה, אולי הגיע הזמן שנחשוב על העתיד", סיכם זאת אחד השחקנים בקבוצה.

הפועל באר שבע:

"כמו שהמצב נראה בטבלה, אסור לנו לחכות למעידות של מכבי פתח תקוה. אם נפסיד את המשחק הזה, כנראה שמגיע לנו לרדת. בניגוד למה שאנשים חושבים, הפועל פתח תקוה לא תבוא 'לפתוח רגליים' כדי שמכבי תרד ליגה. הם ילחמו עד הסוף. ראינו אותם שבוע שעבר בעכו. אם נפסיד להם ומכבי תנצח, המומנטום יעבור אליהם ואז אולי נרד. כרגע אף אחד לא חושב על זה". כך אמר שחקן בהפועל באר שבע לקראת המשחק, שם יודעים שכל הפסד בששת המחזורים האחרונים יכול להביא לירידת ליגה.

הבלם עודד גביש: "הלחץ יהיה עלינו ואנחנו הבאנו את עצמנו למצב הזה. אין לנו אפשרות אחרת מלבד ניצחון. אם לא היו מורידים לפתח תקוה תשע נקודות, הם היו עוד יריבה בתחתית וצריך לכבד אותם. יש 18 נקודות בקופה, כבר חוויתי בעבר הישארות עם מכבי הרצליה במחזורים האחרונים בליגה השניה, ויש כאן עוד שחקנים שחוו את זה".

אביתר אילוז שלא התאמן אתמול צפוי להיות בסגל למשחק, אבל גיא לוי מתלבט מאוד לגביו. אילוז או איבן גארידו יפתחו, ועודד גביש יחליף אחד מהם. אם אילוז לא ישחק, סביר להניח שגביש יהיה המגן הימני ולא דרשקו בוז'וביץ' המונטנגרי, ששיחק 45 דקות בלבד מאז הגעתו לקבוצה. הקשרה פטר גרביץ', לא זומן למשחק. כזכור, שחקנים בקבוצה הגדירו את העובדה שהשחקן לא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים כ"עניין תמוה". גם ראיין אדלי קיבל הודעה דומה והוא לא בתוכנית למשחק. במועדון החליטו לצאת למלון באזור המרכז והקבוצה תתאמן בקריית שלום, מתקן האימונים של מכבי תל אביב. "ממה שידוע לנו, גרביץ' שיחק בחוסר חשק מול מכבי הרצליה, וזאת כנראה הסיבה שבגללה הוא לא בסגל". מי שכן יכללו בסגל הם מוטי מלכה ושמעון הרוש, שנכללו בסגל גם בשבוע שעבר. בחודשיים האחרונים שותף הרוש במשחק אחד בלבד.

יעמוד למבחן:

הפועל פתח תקוה: דומיניק וואסי

הפועל פתח תקוה חייבת לשמור על וואסי בעונה הבאה. זה בדיוק השחקן שהיא תוכל לקחת מבלי לדפוק יותר מדי חשבון לתקציב, לקבוצות הגדולות, או להגנות הבינוניות בליגת המשנה. בסכומים שהוא מרוויח, וואסי הוא נכס שיוכל להחזיר את הפועל פתח תקוה למקום שהקהל שלה ראוי לו - ליגת העל.

הפועל באר שבע: אופיר דוידזאדה

גם אם הוא מגן הנבחרת האולימפית, גם אם הוא כבש שער כמעט חשוב מול הפועל חיפה, וגם אם הוא שחקן שגדל בהפועל באר שבע, עדיין לא בטוח שגיא לוי לא טועה שמדי פעם הוא לא מרחיב את מעגל הרוטציה. כמות השערים של באר שבע העונה היא שערורייתית, על גבול המביכה. לדוידזאדה יש כמה אחוזים בכך, למה לא לנסות את שמעון הרוש? מזכירים לכם: גם הוא יודע לבעוט ברגל שמאל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחה, אורי כהן, ג'ונתן אסוס, אייל שן, שחר בלילטי, אוראל אדרי, ארמון בן נעים, דומיניק וואסי.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, עודד גביש (אביתר אילוז), אבי יחיאל, איבן גארידו (עודד גביש), אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו, יוסי שבחון, דיא סבע, סיראז' נאסר, עידו אקסברד.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully