וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו פרננדז: ”ידעתי כמה עוצמות יש לקהל הזה”

26.3.2012 / 8:39

דריו פרננדז נהנה מהחיים בבית”ר: ”חבורה של גברים שנלחמים ונותנים את הנשמה”. קובי מויאל: ”מה שעשינו זה מהפך אמיתי”

ברני ארדוב

שמחה גדולה נראתה אמש (ראשון) בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים, אחרי הניצחון 1:3 על מכבי פתח תקוה. השחקנים שרו את כל רפרטואר השירים של האוהדים, שפכו זה על זה בקבוקי מים ובאופן כללי נראתה התפרקות גדולה ותחושה אמיתית שהקבוצה נחלצה מהאזור המסוכן, לאחר שפתחה פער של שבע נקודות ממכבי פתח תקוה. כמות גדולה של אוהדים חיכו לשחקנים מחוץ לחדרי ההלבשה והרימו אותם על הכתפיים. "לא ייאמן מה שהולך כאן", אמר חיים מגרלשווילי: "כמה שמחה יש במועדון הזה, אין דבר כזה בכדורגל הישראלי, הם רק מחפשים סיבה לשמוח ולהיכנס לטירוף. קהל כזה יכול לרדת ליגה?".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים שער. ברני ארדוב
פשוט תענוכ. בית"ר חוגגת/ברני ארדוב

עוד לפני שהשחקנים יצאו לקהל, בחדר ההלבשה אלי כהן אמר לשחקנים שהוא גאה בהם אך כמו תמיד לא שכח את הגול שהקבוצה ספגה. "מחר יום חופש ובשלישי חוזרים להתאמן", אמר המאמן ,"תזכרו טוב טוב את הדריבל הזה בשער של מכבי פתח תקוה, אנחנו עוד נדבר על זה". במחצית המשחק כהן היה מוטרד ואמר לשחקנים: "תעשו דברים נכון. אתם לוחצים גבוה ואז או שמאפשרים לפתח תקוה לנסות להניע כדור או שאתם משאירים מעט מדי שחקנים בהתקפה. תחזרו לעצמכם ותהיו מאיימים". שחקני הקבוצה לא שכחו את המשכורות המעוכבות ושרו לחשב הקבוצה חיים נבון "תכין את המשכורת". בבית"ר מעריכים כי הנושא ייפתר במהלך השבוע הקרוב.

לאחר מכן אמר אלי כהן: "עשינו ניצחון גדול ובאמת גם לי קשה להסביר את כל הסטטיסטיקות שאנחנו שוברים כאן. ארבעה ניצחונות רצופים השנה מבחינת בית"ר זה לא עניין של מה בכך, וזה מצביע על הרבה יציבות וכוח של קבוצה, עם כל התמיכה שאנחנו מקבלים מהקהל, שהוא באמת הקהל של המדינה".

כהן, שמאזנו בקבוצה עד עתה עומד על 13 נקודות מתוך 18 אפשריות, כ-72 אחוזי הצלחה, אמר: "אנחנו עובדים קשה ומאוד מאמינים בעצמנו, ולכן גם רואים את זה על הדשא. אנחנו באים מהדקה הראשונה להיות דומיננטייים, לשלוט ולנצח את המשחק. שחקנים עברו כאן תהליך של החזרת הביטחון, ששאף לאפס. יש שחקנים כמו דריו פרננדז שהגיע לקבוצה ללא כושר משחק ובשבועות האחרונים הוא שוטף את הדשא ותורם תרומה מכרעת לקבוצה. השילוב שלו עם קובי מויאל ודן אייבנדר בקישור קטלני. תראו את סטיבן איך הוא פורח ואיך לעמית בן שושן חזר הביטחון, פשוט תענוג".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

דריו פרננדז: "כשהאוהדים שמחים, אני מאושר"

אחרי שהמאמן החמיא לפרננדז, הקשר בחר דווקא להחמיא לחברים שלו. "יש פה חבורה של גברים, כולם נלחמים ונותנים את הנשמה, כולם רצים על המגרש, לוחצים ומסייעים אחד לשני, ואני שמח שזה מתבטא גם בתוצאות", אמר פרננדז, "יש כאן צעירים מוכשרים שהתפתחו וכיף גדול לראות את ההתקדמות שלהם. אלי כהן מקצוען וקפדן, הוא הביא לשינוי גדול בבית"ר. מגיע קרדיט לכל הצוות המקצועי שמכין אותנו בצורה מצוינת לכל משחק".

"לבית"ר יש את הקהל מספר 1 בישראל", אמר פרננדז, שגם הוא הורם על כתפי האוהדים בתום המשחק, "בכל מקום שאנחנו משחקים הם נותנים אווירה ביתית ודוחפים אותנו, ויש להם חלק מכריע בהצלחה שלנו. כיף גדול לראות אותם שמחים, כשהם שמחים אני מאושר. אני מאוד אוהב את המועדון ואת הקהל המדהים הזה. למרות המצב הקשה של הקבוצה לא חששתי להגיע לכאן כי ידעתי כמה עוצמות יש למועדון ולאוהדים האלה, בשבילם חזרתי, ואני מקווה שנגרום להם עוד הרבה רגעים של אושר".

פרננדז הגיע לישראל לאחר יותר משלושה חודשים שלא ואמר: "היום אני מרגיש הרבה יותר טוב פיזית. כשהגעתי לא הייתי בכושר משחק ותיסכל אותי מאוד שלא יכולתי לשחק כמו שרציתי. עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב ומקווה לתרום כמה שיותר לקבוצה".

קובי מויאל הוסיף בסיום המשחק: “עשינו עוד צעד להישארות. אני מאוד שמח שניצחנו, חבורה של גברים עלתה למשחק. במחצית הראשונה שתי הקבוצות פחדו ליזום, אבל במחצית השנייה עלינו כמו גברים והראינו לקהל שלנו שבית"ר של החודשים האחרונים זו בית"ר הגדולה. עשינו מהפך אמיתי מכל העונה הקשה הזו, הקרדיט בעיקר מגיע לאלי כהן ולצוות המקצועי וכמובן לאיציק קורנפיין שעבר לא מעט סבל והניצחון הזה מוקדש להם".

“הקהל של בית"ר לא מתייחס לטבלה ואין אצלנו אמצע: או שרצים לאליפות או שנלחמים על הישארות. אין ספק שהקהל של בית"ר הוא הטוב בארץ כשהוא רוצה, ורוב הזמן הוא רוצה. אני מקווה רק שנמשיך לנצח ונחזיר לו. לא צריך לחגוג יותר מדי, יש לנו משחק קשה בשבוע הבא נגד ראשון לציון שיבואו להילחם ואסור להוריד את הרגל מהגז”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully