וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי דג'אני: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה"

18.3.2012 / 11:12

קשר מכבי נתניה מאושר אחרי הניצחון המרשים על מכבי ת"א. המאמן ראובן עטר: "יכולת הכיבוש של אחמד סבע מצוינת"

שמחה גדולה נרשמה אתמול (שבת) בחדר ההלבשה של מכבי נתניה אחרי הניצחון המרשים 0:3 על מכבי תל אביב במחזור ה-30 והאחרון בעונה הסדירה בליגת העל. ראובן עטר אמר כבר לקראת סוף השבוע כי הבטחת המקום בפלייאוף העליון תשחרר הרבה לחץ וכך אכן היה.

המאמן הוסיף בסיום: "המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד והשנייה הייתה תענוג. היה כיף לראות את השחקנים במשחק הכי טוב שלנו. השתחרר הרבה לחץ כי הייתה לנו מועקה במאבק על הפלייאוף. זה היה ניצחון שישי בשמונת המשחקים האחרונים ואנחנו משחקים טוב. התחלנו את המאבק על המיקום כי את ההבטחה שנהיה בפלייאוף עשינו כבר בשבוע שעבר".

עטר הוסיף: "אנחנו מאמינים ונעשה הכל בכדי לסיים כמה שיותר גבוה. בשנה שעברה סיימנו במקום השישי והמרחק שלנו מהמקום השני היה גדול. עכשיו לפני המשחק של הפועל תל אביב אנחנו נקודה בלבד משם וזה מאוד צפוף. כל קבוצה יכולה לסיים למעלה. לא מעסיק אותנו מה יהיה בעונה הבאה. יש לנו רצף של משחקים נגד קבוצות טובות וכל השבע הן חזקות".

על אחמד סבע אמר המאמן: "הוא מוציא לפועל. המשחק שלנו בנוי בצורה כזאת שהכדורים מגיעים אליו ויכולת הכיבוש שלו מצוינת, במיוחד בעונה הנוכחית".

קשר הקבוצה קובי דג'אני, שנמצא בתקופה מצוינת, אמר: "אני חושב שכבר תקופה ארוכה אנחנו משחקים טוב ומייצרים המון מצבים. היום הכדורים נכנסו. אנחנו משחקים אטרקטיבי ובקצב גבוה לאורך כל המשחק. היו הרבה ציפיות בתחילת העונה בגלל שהליגה השנה היא קצת משוגעת והיו ציפיות שנעשה דברים יותר גדולים אבל עדיין לא מאוחר להגיע לאירופה. אנחנו לא מתעסקים בפספוסים שהיו העונה אלא בתקופה הטובה שלנו. אני חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלנו. לא היו לנו נקודות חולשה. מכבי באו עם הרבה ביטחון, אבל אנחנו יזמנו ותקפנו ויחד עם הקהל הכל התחבר".

צפו במכבי נתניה מביסה את מכבי תל אביב

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully