וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגיע לנו, כי חשבנו שהפועל תגיע לא מוכנה למשחק"

12.3.2012 / 22:50

במכבי חיפה התקשו להבין את התבוסה הביתית לאדומים מתל אביב. אלישע לוי: "איכזבנו את הקהל, קיבלנו שערים קלים"

ברני ארדוב

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי חיפה נעצרה הערב (שני) עם הפסד ביתי 4:1 להפועל תל אביב, שהיה הראשון שלה בקרית אליעזר אחרי שבעה משחקי בית. הירוקים, שהיו יכולים לעלות עד המקום השני בטבלה עם ניצחון, לא הצליחו לנצל את הבלגן אצל האדומים ורשמו עוד ערב חלש בעונה המאכזבת שלהם.

אלישע לוי אמר בסיום: "לאחר תקופה של יציבות במשחק ההגנה, באנו למשחק היום עם מומנטום ואכזבנו את הקהל. אני חושב שהפועל תל אביב ניצלו מקסימום הזדמנויות, שלטו במרכז השדה ושיחקו נכון וחכם. אנחנו לא היינו מרוכזים וההגנה שלנו לא הצליחה להתמודד עם עומר דמארי. הם עשו גולים קלים, אין לזה הצדקה. היינו חלשים מאוד בהגנה, שהיא זו שהביאה אותנו למצב הטוב בשבועות האחרונים".

על המשך המטרות של מכבי חיפה אמר המאמן: "בכדורגל זוכרים את הסוף. מה שייחשב נכון לעכשיו להצלחה, זה כרטיס לאירופה. היום היה לנו פנצ'ר מאוד לא נעים, אבל זה קורה בכדורגל. עכשיו נעשה הכל כדי להתעשת ולהשיג את אחד הכרטיסים".

בסיום המשחק מתחו בקבוצה ביקורת קשה על סיידו יאיא ויוריצה בוליאט, שהיה אשם ישיר בשער השלישי ואמור היה לשמור על איגייבור גם בכדור הקרן שהוביל לשער השני. כזכור, בחיפה כבר מחפשים מחליף לקשר הגנאי. שחקן בקבוצה אמר: "כשהתוצאה הייתה שוויון, חשבנו שאנחנו מרסקים אותם. אני עד עכשיו לא מבין איך הם כבשו את השני. מגיע לנו, כי חשבנו שהפועל תגיע לא מוכנה למשחק, בסוף הגענו לא מוכנים בעצמנו. כנראה שכל הסיפור עם בית הדין רק חיזק אותם. במקום להעפיל למקום השני, נצטרך להחזיק אצבעות לתוצאות במחזור האחרון. הפנים לדרבי". יש לציין כי אם מכבי חיפה לא תסיים בין ארבע הראשונות בתום העונה הסדירה, היא תארח רק שלושה משחקי בית בפלייאוף ותצא לארבעה משחקי חוץ.

החלוץ מוחמד גדיר סובל ממתיחה וייבדק מחר על ידי הצוות הרפואי. במועדון מקווים שלא ייעדר מהדרבי מול הפועל חיפה במחזור הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully