וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד

מערכת וואלה! ספורט

3.3.2012 / 20:55

האורחים פתחו עם שער יתרון של שריקי (14), אבל באר שבע חזרה עם נגיחה של שבחון (71) ושער ענק של לוטם זינו (90)

כנראה שאם הפועל באר שבע בסופו של דבר תישאר בליגת העל, היא תזכור כל כך טוב את ה-3 במרץ 2012. הקבוצה של גיא לוי עשתה צעד חשוב במאבקי ההישארות שלה, וכעת מתברר שגם קבוצת צמרת כמו מ.ס. אשדוד לא עושה רושם על הקבוצה מבירת הנגב, שהגיעה לאיצטדיון בוורמיל הערב (שבת) במטרה ברורה לסיים עם שלוש נקודות. באר שבע, שחיפשה ניצחון שני ברציפות כדי לשחרר מעט אוויר, עשתה את זה אחרי שחזרה מפיגור, ונדמה שאשדוד שמחפשת מקום באירופה, לא ממש מתלהבת להגיע לשם.

זה התחיל עם שער יתרון של עידן שריקי אחרי 14 דקות, אבל דווקא מהרגע הזה, הייתה קבוצה אחת על המגרש, שלא התרגשה מהפיגור, והמשיכה לתקוף בשצף קצף. רק בדקה ה-71 היא מצאה את שער השוויון אחרי שיוסי שבחון הכניע את אופיר מרציאנו. אשדוד קיוותה בשלב הזה להישאר עם נקודה, אבל באר שבע ממש לא הסתפקה בתיקו, ועמוק בתוך תוספת הזמן לוטם זינו הצעיר שנכנס כמחליף הכניע את מרציאנו ושלח את הקהל של באר שבע לחגוג את הניצחון החשוב. לאחר שריקת הסיום, חאתם עבד אלחמיד הורחק לאחר שאיתן תבריזי טען כי השחקן קילל אותו.

מהלך המשחק

מחצית ראשונה

כבר בדקה השנייה עופר ורטה הגביה כדור מצד ימין בצורה מדויקת אל הראש של ניר ביטון, שסיים נגיחה ליד השער של אוהד לויטה. בדקה ה-14 הגיע שער היתרון של אשדוד, כאשר רוג'רס קולה נשלח לכדור ארוך, שעבר את גביש, ומסר אחורנית לעידן שריקי, שמ-17 מטר בעט כדור חזק לפינה השמאלית של אוהד לויטה, 0:1 למ.ס. אשדוד. באר שבע ניסתה לחזור למשחק, ובדקה ה-21 סבע הקפיץ כדור נהדר למרכז הרחבה, ואקסברד הקדים את מגני אשדוד והקפיץ מעל מרציאנו כדור שחלף מעט ליד השער. דקה לאחר מכן נאסר פרץ לבד ממרכז המגרש, ומ-20 מטרים בעט חזק כדור שמרצאנו הדף. אקסברד שהגיע לריבאונד לא הצליח לייצר בעיטה.

בדקה ה-32 המשיכו הנסיונות של באר שבע למצוא את השוויון, כאשר נאסר פרץ משמאל ומסר לסבע, שבעט מ-25 מטר חזק ליד הקורה. דקה עברה, וגם אשדוד הגיעה להזדמנות טובה, כשחאתם עבד אלחמיד כדרר נהדר ברחבת באר שבע ושחרר בעיטה חזקה לפינת השער של לויטה, שזינק והדף לקרן. בדקה ה-36 הגיעה החמצת ענק של באר שבע, כשסבע הכניס כדור לרחבה ומרציאנו השמיט אותו היישר לרגליים של אקסברד, והחלוץ משבעה מטרים בעט חזק על שחקן הגנה אשדודי. עוד ארבע דקות חלפו והלחץ של באר שבע נמשך כשאילוז הגביה כדור מצוין לראש של אקסברד, שנגח רק למשקוף.

מחצית שנייה

בדקה ה-47 קולה נשלח שוב לכדור ארוך, חלף על פני גביש ומתוך הרחבה הוא בעט לרשת החיצונית והחמיץ הזדמנות להכפיל את היתרון. יוסי מזרחי ערך חילוף ראשון בדקה ה-57 כאשר ויתר על חאתם עבד אלחמיד והכניס במקומו את בן בוטבול. בדקה ה-60 סבע קיבל כדור באגף הימני והכניס לשבחון שמזווית קשה בתוך הרחבה הוא בעט כדור שטוח לפינת השוער, כשמרציאנו הדף לקרן. בדקה ה-68 דובב גבאי החליף את עידו אקסברד, ואוהדים של באר שבע מחו על הוצאתו. הסבלנות השתלמה מכיוון שבדקה ה-71 כדור קרן של דיא סבע מצא את הראש של יוסי שבחון, שהתרומם לנגיחה וסיים עם כדור ברשת. שוויון 1:1.

רבע שעה לסיום דוד רביבו הוחלף וזכה למחאות כפיים מצד הקהל המקומי שזוכר לו את השנתיים בקבוצה, ובמקומו נכנס אמיר לביא. בדקה ה-78 נאסר כדרר באגף השמאלי והגביה לראש של גבאי, שנגח ליד הקורה השמאלית של מרציאנו. שמונה דקות לסיום , סוארס שיגר בעיטה חופשית מ-25 מטר, אבל מרציאנו זינק והדף לקרן. חמש דקות לסיום הגיעה ההזדמנות הגדולה ביותר במשחק, כאשר הגבהת כדור של סבע מצד ימין מצאה את הראש של שבחון, שסיים עם נגיחה לפינה הימנית, אך שוער אשדוד זינק והדף בקצות האצבעות לקרן. בדקה ה-87 סבע הכניס בחצי גובה כדור קרן, ורטה ניסה להרחיק וכמעט כבש לשערו הוא, אך הכדור חלף מעל המשקוף. בתוספת הזמן הגיע שער הניצחון הכל כך יקר אחרי שאביתר אילוז הגביה כדור ללוטם זינו, שהמשיך בנגיחה עם כדור ענק לרשת. 1:2 דרמטי להפועל באר שבע. לאחר סיום המשחק, חאתם עבד אלחמיד הורחק אחרי שאיתן תבריזי טען כי קילל אותו בירידה מכר הדשא.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו, יוסי שבחון, דיא סבע, סיראז' נאסר (לוטם זינו 83), עידו אקסברד (דובב גבאי 68).

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, חאתם עבד אלחמיד (בן בוטבול 57), דוד רביבו (אמיר לביא 76), עידן שריקי (גדי קינדה 86), רוג'רס קולה.

לדף המשחק

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully