וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה את בני סכנין 1:3

מערכת וואלה! ספורט

3.3.2012 / 20:58

ניצחון גדול לחבורה של עטר בקרב על הפלייאוף העליון. עזרא (29), סבע (67) ודג'אני (82) כבשו, גאוו רק צימק (71)

מכבי נתניה לא אמרה את המילה האחרונה במירוץ אל עבר הפלייאוף העליון. הקבוצה של ראובן עטר השיגה את אחד מנצחונותיה החשובים ביותר העונה הערב (שבת), כשגברה בביתה 1:3 על בני סכנין וקפצה שני מקומות בטבלה - מהשמיני לשישי. גם הפער מסכנין, שנמצאת במקום הרביעי, הצטמק לשתי נקודות בלבד, ובשני המחזורים האחרונים גורלם של היהלומים יוכרע עם משחקים מול שתי קבוצות נוספות שחולמות על הפלייאוף העליון, אך נמצאות מתחת נתניה: מכבי תל אביב ועירוני רמת השרון. עבור סכנין זהו הפסד ליגה שני ברציפות, ושחקניו של שלומי דורה יקוו להתאושש בשבוע הבא מול הפועל פתח תקוה.

נתניה היתה הראשונה לצאת מהשעמום של הפתיחה, ובדקה ה-15 הפציץ קובי דג'אני את המשקוף מקצה הרחבה, עם בעיטה בנגיעה אחת ממסירה של ניר נחום. שלוש דקות חלפו, ושוב היתה המארחת קרובה מאוד, הפעם כשחן עזרא הגביהה מימין ומצא את ראשו של אחמד סבע, אך מחמוד קנדיל זינק והציל היטב את הנגיחה המסוכנת. בדקה ה-29 עלתה נתניה ליתרון, לאחר שמתפרצת מצוינת הסתיימה בנסיון הבקעה של פיראס מוגרבי, הרחקה רעה של עידן ויצמן, ובישול של מוגרבי לחן עזרא, שמול שער ריק מזווית לא פשוטה קבע 0:1 מוצדק. זו היתה גם תוצאת המחצית.

בפתיחת המחצית השניה ביצע שלומי דורה חילוף התקפי כשהכניס את אחמד קאסום במקום עלא אבו סלאח, ובדקה ה-48 כמעט מצא חאמד גנאים את השוויון, אך הבעיטה החזקה שלו חלפה מעל המשקוף. נתניה יצאה למתפרצות מסוכנות, ואחרי שמוגרבי סחט הצלה גדולה מקנדיל בדקה ה-64, הכפיל סבע את התוצאה שלוש דקות לאחר מכן: מלך השערים מצא עצמו לבד לגמרי, התקדם, ומ-20 מטרים בעט כדור שטוח וחזק לפינה השמאלית, עם שערו ה-16 העונה. האורחת צימקה ל-2:1 מרגלי אריק גאוו, שדחק מקרוב אחרי ערבוביה גדולה בדקה ה-72, ספק מעמדת נבדל, והפיח בסכנין תקוות מחודשות. אלא שנתניה המשיכה לאיים עם בעיטות ממרחק, ובדקה ה-82 סגר קובי דג'אני את העניין, עם בעיטה פנטסטית מ-18 מטרים אל הפינה של קנדיל. 1:3 גדול, משכנע וצודק לנתניה. אפילו אלי גוטמן שצפה במשחק מהיציע בוודאי התרשם לטובה.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, ניר נחום, בן בנימין (חן ראובן, 45), חן עזרא, פיראס מוגרבי (איבן צ'וסיץ', 89), אחמד סבע (סרגיי אלכסייב, 85).

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, פיטר אמבמבה, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, עלא אבו סלאח (אחמד קאסום, 46), מהראן ראדי, חאמד גנאים, אוהד קדוסי (מוחמד זבידאת, 65), אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully