וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קטמון גברה 1:2 על יבנה במשחק העונה

מלול ואהרון נתנו לאדומים את הניצחון היקר והם במקום הראשון, פרץ צימק. רק 1:1 לאסי גלבוע מול מכבי כפר קנא

המחזור ה-21 בליגה א' הביא עימו היום (שישי) את משחק העונה במחוז הדרום, בסיומו הפועל קטמון עשתה צעד ענק בדרך למשחק הפלייאוף על העלייה לליגה השנייה, כשגברה בחוץ 1:2 על מכבי יבנה. הפועל מרמורק ניצלה את ההפסד של יבנה והתקרבה אליה עם 0:4 על השקמה/רמת חן. בצפון נפלה הפתעה גדולה, כשמכבי כפר קנא מהתחתית סחטה 1:1 מהמוליכה הבלתי מעורערת אסי גלבוע. מכבי דלית אל כרמל לא הצליחה לצמצם פערים עם 1:1 בצור שלום ואילו מחר תנסה לעשות זאת עירוני טבריה, כשתארח את מ.ס. כרמיאל/צפת.

דרום:

מכבי יבנה - הפועל קטמון 2:1

הרבה זמן לא ראינו כזו חגיגה במשחק של הליגה השלישית. משחק העונה של מחוז הדרום הצמוד, הפגיש בין יבנה הביתית, שלוותה בתמיכת הקהל הנפלא שלה, לבין קטמון, שחולמת על הליגה השנייה מתחילת העונה והגיעה עם כ-1,000 אוהדים כדי להבהיר מי הקבוצה החזקה יותר. הגשם שטיפטף הוסיף לחגיגה סביב המשחק והקבוצות תרמו את חלקן. בדקה ה-32, דווקא אחרי דקות טובות של המארחת, אדיר מעודה פרץ באגף שמאל ומצא את כפיר מלול, שמתוך הרחבה לא התבלבל וקבע 0:1. האדומים עלו היטב למחצית השנייה ואחרי דקות ארוכות של לחץ, היה זה הקפטן שי אהרון, שנכנס כמחליף אחרי פציעה ובדקה ה-73 סיים ברשת מהלך קבוצתי נפלא. יבנה לא ויתרה ובדקה ה-83 מאור פרץ הקפיץ את היציעים עם שער יפה. המארחת לחצה, אבל שמש היה במקום פעם אחר פעם הנקודות נסעו לבירה.

הפועל מרמורק - מכבי השקמה/רמת חן 0:4

מרמורק ידעה שכל תוצאה במשחק העונה תשרת אותה בדרך כזו או אחרת והיא עשתה את שלה. זה לא היה פשוט מול האחרונה בטבלה, אבל עופר סער התעורר אחרי ההפסקה והשאיר את הנקודות בבית. הראשון שלו הגיע בדקה ה-49, השני כעבור שמונה דקות נוספות. אופיר חיים סגר סיפור בדקה ה-72 ואליעזר חסן חתם דקה לסיום. אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, מרמורק לא מוותרת וחוזרת למאבק העלייה.

משחקים נוספים:

עמישב פתח תקוה - הפועל ערד 1:0
לערד: גד עובדיה (28)

מכבי קרית גת - בני אילת 1:3
לקרית גת: שלומי משה (26), קובי נחמיאס (75), אסף כהן (79). לאילת: אבישי אטיאס (12, פנדל)

אורתודוכסים לוד - הפועל כפר שלם 2:2
ללוד: משה אסולין (26), שרון ברנשטיין (89, פנדל). לכפר שלם: יוסי בורוכוב (81, 92, פנדל)

עירוני נתיבות - מכבי יפו 2:1
לנתיבות: דודו פלס (85). ליפו: אסף לוי (15, 40)

מכבי קרית מלאכי - בית"ר כפר סבא 4:1
לקרית מלאכי: חנן פדידה (85). לכפר סבא: גל פורת (58), אפי אלון (68), עידו שוקרון (75), אלעד כהן (92)

צפון:

מכבי כפר קנא - אסי גלבוע 1:1

לאורך דקות ארוכות, כפר קנא שנאבקת על חייה בליגה, חשבה שהיא בדרך להשלים את הסנסציה של העונה ולגבור על גלבוע, שאיבדה בסך הכל 7 נקודות ב-20 המשחקים הקודמים העונה. שחאדה שחאדה הימם את האורחים עם שער יתרון לכפר קנא, דקה לפני הירידה לחדרי ההלבשה. אסי גלבוע נלחצה, אבל יוסי ואנונו הציל אותה מהפסד שני העונה, עם שער שוויון בדקה ה-82. הפער בפסגה יכול להצטמק מחר ל-12 נקודות במידה וטבריה תנצח. האם לא הכל גמור במחוז הצפון?

עירוני טבריה - מ.ס. כרמיאל צפת 0:1

השנייה בטבלה ניצלה את התיקו של אסי גלבוע על מנת לצמצם מעט את הפער ל-12 נקודות, בעזרת ניצחונה השישי בשבעת המשחקים האחרונים. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, תום דן סידר ניצחון חשוב לטבריה עם שער בדקה ה-60 מול מלכת התיקו של הליגה.

מכבי צור שלום - מכבי דלית אל כרמל 1:1

האורחים יכלו להתקרב גם הם לאסי גלבוע, אבל פישלו במשחק החוץ מול היריבה ממרכז הטבלה. אדם כהן העלה את דלית אל כרמל ליתרון בדקה ה-29, אלא שלצערו אייל ברזני מצא את השוויון בדקה ה-73 וקבע את חלוקת הנקודות.

הפועל דלית אל כרמל - סקציה מעלות/תרשיחא 4:3

המשחק המטורף של היום. הסקציה, שהניצחון הדביק אותה לחבורת הצמרת, כבר הובילה 0:4 במגרש הקשה בדלית אל כרמל. פאדי זאידה (3), אילן טל (20) ואליאור סיידר (25), חגגו עוד לפני המחצית וטל הוסיף עוד אחד, עשר דקות בתוך המחצית השנייה. אלא שדלית אל כרמל חזרה בגדול עם שער של עומרי טוויל (61) וצמד של ספואן זועבי (62, 78), לפני שהזמן נגמר לה והסקציה ניצחה.

משחקים נוספים:

עירוני טמרה - מ.ס. גבעת אולגה 1:2
לטמרה: ווג'די אבו יונס (60), מאהר אבו אלהיג'ה (74). לגבעת אולגה: דקל כהן (3)

הפועל חדרה - עירוני קרית אתא 1:4
לחדרה: קובי בדש (53), סלים עמאש (54), אליאס זאנה (57), רן רוגן (88). אלעד צחקו (90)

אחווה עראבה - הפועל עפולה 0:1
לעראבה: כפיר צוקול (58)

אחי עכו - הפועל כפר קנא 2:1
לעכו: איברהים סייד אחמד (81). לכפר קנא: מוחמד עודה (45), דוד שחרור (80)

סיכום מחזור בליגות הנמוכות

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully