וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "עקיצות זה דבר שקורה בכדורגל"

מאמן ק"ש הסביר כיצד קבוצתו שמטה שתי נקודות מול ב"ש. גיא לוי: "עשינו משהו שהרבה קבוצות לא הצליחו, היינו צריכים לנצח"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: טל רזניק

עירוני קרית שמונה שמטה הערב (ראשון) שתי נקודות חשובות במאבק האליפות כשסיימה ב-1:1 ביתי עם הפועל באר שבע. שחקניו של רן בן שמעון היו קרובים לניצחון בתוצאה 0:1 בפעם התשיעית העונה כששמעון אבוחצירא כבש בדקה ה-40 והאורחים מהדרום המשיכו להסתגר מאחור, אבל לקראת הסיום באר שבע החלה לתקוף, ובאה על שכרה משער של סיראז' נאסר בדקה ה-79 שהותיר את המוליכה בפער של עשר נקודות מהפועל תל אביב.

רן בן שמעון אמר אחרי המשחק: "עקיצות זה דבר שקורה בכדורגל. נגד משחק הגנתי, צריך לשחק הרבה יותר מהר והרבה יותר חכם. לא היה לנו את זה היום. ועדיין, המשחק היה בשליטה שלנו. אין ספק שבאר שבע היתה מסוכנת בכמה התקפות מתפרצות, אנחנו איבדנו את הסבלנות. יש מחיר לזה שרצינו להמשיך לשחק התקפי, עם שלושה חלוצים, אבל אלה דברים שקורים. נעבור את המשחק הזה".

על מצב הקבוצה אמר בן שמעון: "צריך להבדיל את איך שאני מרגיש עכשיו ואיך שארגיש מחר בבוקר. כרגע אני מאוד מאוכזב מהקבוצה שלי. הדברים שהביאו אותנו לכאן, היום לא היו. היתה לנו הרגשה טובה מדי, אני נלחם בזה בכל הכוח ואני חושב שגם השחקנים שלי נלחמים בזה. יש לנו מטרה שעומדת מול העיניים - לקחת אליפות - וצריך להמשיך לחתור לשם בכל הכוח".

ברק בדש הוסיף: "ברור שכולנו מאוכזבים, בסך הכל זה משחק בית וגם הובלנו. היינו צריכים להשאיר את הנקודות פה, אבל זה חלק מהכדורגל. הם השוו, ואם לומר את האמת גם כמעט ניצחו. גם לנו מותר כל 4-5 משחקים לעשות תיקו. הייתם צריכים לראות את הפרצופים בחדר ההלבשה כדי להבין עד כמה אנחנו מאוכזבים, אבל נמשיך לעבוד קשה בתקווה להשיג את המטרה שלנו".

גיא לוי אמר בסיום: "המחצית הראשונה שלנו היתה חלשה. למדנו כל כך טוב את קרית שמונה שכל השחקנים הלכו להגנה ולא קדימה. אבל במחצית השניה היינו כבר צריכים להבקיע את השני. עשינו משהו שמעט מאוד קבוצות עשו כאן, קרית שמונה קבוצה מצוינת. כשאתה בא לכאן, אתה קודם כל חושב על הגנה. כשאנחנו משחקים יותר משוחרר, כשאין לנו מה להפסיד כמו במחצית השניה, אנחנו יודעים לשחק כדורגל".

אוהד לויטה הוסיף: "באנו עם תכנית משחק מסוימת. היא הצליחה חלקית. יצאנו למחצית השניה עם אמונה שאנחנו קבוצה מספיק טובה להוציא כאן נקודות, היינו יכולים לנצח אבל בואו לא נצא חזירים".

צפו בתקציר המשחק

קרית שמונה בוואלה! ספורט

באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully