וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני רמת השרון ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים

בית"ר מידרדרת: טעות קשה של מגרלשווילי איפשרה לאלן מסודי להבקיע ראשון (68), וגל בראל הטיס שער ענק לחיבורים (90)

ספורט 5

אין דרך לתאר שבוע כמו זה שעברה בית"ר ירושלים. זה התחיל עם ההקנטות של אבו סובחי, המשיך עם ההדחה המפתיעה בגביע המדינה נגד בני לוד, התחנה הבאה הייתה ההתפטרות הדרמטית של יובל נעים, והיום (שבת) הגיע הפסד כואב לעירוני ניר רמת השרון 2:0, שמסבך עוד יותר את המצב מבחינתה של הקבוצה, שתיאבק כנראה עד השנייה האחרונה על מקומה בליגת העל. אלן מסודי (68) וגל בראל כבשו (91).

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עוד שבוע קשה בעונה של בית"ר ירושלים, גם הוא לא הצליח להושיע. אריאל הרוש/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים קיוותה לצאת לדרך חדשה אחרי שנעים עזב, כשחנן אזולאי קיבל את ההזדמנות להדריך את הקבוצה. הרבה חדש לא קרה על הדשא, בית"ר ירושלים נראתה גמלונית, מיעטה להגיע להזדמנויות בווינטר, ובהיעדרו של קובי מויאל הפצוע, זה פשוט היה רחוק מלשכנע. ערן לוי, שפתח בהרכב הקבוצה, היה פעלתן, אבל לא הצליח לשנות יותר מדי על המגרש.

בדקה ה-66 נראה היה שבית"ר ירושלים נכנסת לקצב אחרי שלאונרדו פאסוס הדביק כדור למשקוף, אבל שתי דקות בלבד לאחר מכן טעות קשה בהגנה של חיים מגרלשווילי איפשרה לרמת השרון לצאת להתקפה מהירה, כשנאור פסר מצא את מסודי הפנוי, וזה מקרוב הבקיע את השער הראשון במשחק. בדקות הסיום, רמת השרון המשיכה לצאת קדימה, וזה סידר לגל בראל את השער של המשחק עם בומבה לחיבורים. רמת השרון, שדעכה בשבועות האחרונים, זוכה בשלוש נקודות יקרות וחוזרת לנצח אחרי שבארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה היא לא עשתה זאת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מהלך המשחק

דקה 2 - ברוך דגו הגביה כדור מצד ימין, שמצא את אוגניין דמיאנוביץ', אך הסרבי לא הצליח להגיע טוב לכדור ושלח אותו מקרוב החוצה.

דקה 11 - ערן לוי מצא את דן איינבינדר, שניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל פספס את המסגרת.

דקה 25 - ערן לוי השאיר כדור טוב לדריו פרננדס, ששלח בעיטה חזקה מ-18 מטרים, אבל פספס את המסגרת.

דקה 27 - התקפה מתפרצת של רמת השרון התנהלה מהאגף הימני כאשר המהירות של אלן מסודי נוצלה למסירת כדור רוחב, ואנדריי פיליאבסקי שהגיע לכדור הרחיק מקרוב החוצה, אבל כמעט הבקיע שער עצמי.

דקה 32 - דמיאנוביץ' מסר היטב לדגו, שבצד שמאל נותר חופשי ובעט, אבל אריאל הרוש סגר את הפינה והדף היטב לקרן.

דקה 38 - שי חדד הגביה לא מספיק טוב למרכז הרחבה, ליפנייה הרחיק עד לברק משה שהתקדם מעט ושלח בעיטה חזקה מרחוק שנעצרה אצל גל ניר.

דקה 46 - הרמוני איקנדה החליף במחצית את ברק משה. ברמת השרון שייע פייגנבוים פתח עם אותם 11.

דקה 50 - איקנדה בעט פצצה מרחוק, גל ניר הדף בקלות וניסה למנוע כדור קרן, כשההרחקה שלו הגיעה עד מגרלשווילי. המגן העביר למרכז הרחבה, פאסוס נפל וטען לפנדל. השופט לא התרשם, וסימן להמשיך.

דקה 58 - עבירה על פרננדס הביאה לבעיטה חופשית אותה ירה ערן לוי לפינה השמאלית של השער, וגל ניר הצליח להתעופף מצוין ולהדוף לקרן.

דקה 66 - התקפה מהירה של בית"ר ירושלים הסתיימה עם פצצה של פאסוס, ששיגר בעיטה אדירה, אבל היא נעצרה רק במשקוף של גל ניר.

דקה 68 - גול! טעות קשה של מגרלשווילי בהרחקה איפשרה לדמיאנוביץ' למצוא את נאור פסר, שהגביה כדור מצוין לאלן מסודי, והקשר הלא מכוסה הצליח מקרוב להבקיע. 0:1 לעירוני רמת השרון.

דקה 78 - הגבהה מצוינת של תומר סוויסה מצד ימין מצאה את הראש של דמיאנוביץ', שהקדים את בן יוסף, אבל הנגיחה שלו יצאה החוצה.

דקה 91 - גול! בית"ר ירושלים יצאה קדימה, ורמת השרון הצליחה לנצל זאת כשמסודי השאיר כדור לגל בראל, והקשר הפגיז כדור ענק לחיבורים. 0:2 לעירוני רמת השרון.

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, בן מלכה (גיא ליפקה 79), עשהאל בן שבת, אלן מסודי, ברוך דגו (משה אבוטבול 61), אוגניין דמיאנוביץ', תומר סוויסה (גל בראל 86).

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, דן איינבינדר, דריו פרננדס (לירון דיאמנט 84), ברק משה (הרמוני איקנדה 46), ערן לוי (עדן נחמני 75), עמית בן שושן, לאונרדו פאסוס.

לדף המשחק

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully