וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 2:2 דרמטי בין הפועל עכו להפועל ראשון לציון

וואלה! ספורט

4.2.2012 / 19:53

שצ'פוביץ' הבקיע שניים מהירים (3, 6) למארחים שנרדמו, מסיקה (34) וברטקובסקי (92) הצליחו להשוות בבכורה של לחמן

הפועל ראשון לציון מקווה לנס, ולפי הבכורה של אייל לחמן, נדמה שמשימת ההישרדות בליגת העל אולי עשויה להתממש. הכתומים עם קאמבק אדיר סחטו 2:2 מהפועל עכו באיצטדיון טוטו, בזכות שער דרמטי בדקה ה-92 של ליאור ברטקובסקי המחליף, שניצל את החילופים ההגנתיים של אלי כהן כדי להשאיר לקבוצתו נקודה. אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים נדמה שראשון לציון מצליחה להתחבר ועם החיזוק שנעשה בינואר, אולי בכל זאת ראשון לציון תצליח לשרוד.

עכו קיוותה להמשיך לצבור ביטחון אחרי המיני משבר שפקד אותה לפני מספר שבועות, וכשעיקר המטרה שלה היא הבטחת המקום בפלייאוף האמצעי, נראה היה בדקות הראשונות שהיא בכיוון הנכון. סטפן שצ'פוביץ', שהיה השם החם בחלון ההעברות אבל נשאר בסופו של דבר בעכו, הבקיע את שני השערים הראשונים לעכו בדקות הראשונות (3, 6), ריף מסיקה הצליח לצמק (34), וכשעכו נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקה בצהוב שני של שגיב כהן, הצליח ברטקובסקי להכניע את דודו גורש ולהשאיר נקודה יקרה לראשון לציון.

אייל לחמן אמר בסיום: "כל מי שראה את המשחק, ראה משחק כדורגל טוב. היריבה עשתה את זה בעשר הדקות הראשונות ואנחנו ב-80 הדקות האחרות. הראנו שאנחנו קבוצה מאומנת. באנו עם מגמה של כדורגל טוב ושיחקנו טוב מאוד. ההרגשה היא טובה, קודם כל בשביל הסמליות, ובעיקר בשל העובדה שמצאתי כאן קבוצה מאוד מסודרת ומאורגנת. אין כיף יותר גדול מלאמן חומר אנושי כזה טוב. אנחנו לא יוצאים בהצהרות ובהכללות. יש פער קטן, אנחנו צריכים לחלוף על פני שתי קבוצות וזה לא פשוט. אם נמשיך לשחק ככה נוכל להוות גורם במאבקי התחתית".

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! יובל שבתאי העביר כדור מצד שמאל לעבר מרכז הרחבה, סטפן שצ'פוביץ' היה במקום ופשוט גלגל פנימה מקרוב, 0:1 להפועל עכו.

דקה 6 - גול! אלכסנדר דוידוב חיקה את הפעולה של שבתאי, כשהכניס כדור מהאגף לעבר מרכז הרחבה, ופעם נוספת שצ'פוביץ' המשיך פנימה. 0:2 להפועל עכו.

דקה 34 - גול! אסי בלדוט השאיר כדור לריף מסיקה, שמ-25 מטרים זיהה שדודו גורש נמצא מחוץ לשער, ובעט כדור מצוין פנימה. 1:2 להפועל עכו.

דקה 88 - אדום! הפועל עכו נשארה בעשרה שחקנים אחרי ששגיב כהן הורחק בכרטיס צהוב שני.

דקה 92 - גול! ליאור ברטקובסקי קיבל מצוין מאסי בלדוט, והמחליף המצוין של ראשון לציון הבקיע מקרוב את שער השוויון. 2:2.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן (הורחק), אדי גוטליב, דימקאו פידליס, אלירן דנין, עבד מורג'אן, אלכסנדר דוידוב, יובל שבתאי (ניקולה טרויץ' 80), סינטאיהו סלליך, סטפן שצ'פוביץ' (גיא דיין 83), ניקולאס פלצ'וק (נבוישה מרינקוביץ' 55).

הרכב הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד (ליאור ברטקובסקי 65), גל מאיו, גל ספיר, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי (דייויד גומז 80), קובי מוסא, ריף מסיקה (דודו אברהם 80), אסי בלדוט, גאורגי אובסניקוב.

לדף המשחק

הפועל עכו בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully