וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ועירוני רמת השרון נפרדו ב-1:1

הזהובים לא הצליחו להתקדם למקום הרביעי, אחרי שנקלעו לפיגור ונחלצו עם שוויון של עוז ראלי. בן מלכה כבש לאורחים

עירוני רמת השרון כבר ראתה איך אצטדיון בלומפילד שוב מאיר לה פנים, אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, אך בני יהודה חשבה אחרת וסיימה מולה היום (שבת) ב-1:1. התוצאה הזו העלתה את בני יהודה באופן זמני למקום החמישי, כשהיא עם הפסד בודד ב-10 המשחקים האחרונים, בניגוד לניצחון הבודד של רמת השרון באותו פרק זמן. בן מלכה כבש לזכות רמת השרון בדקה ה-43, עוז ראלי הצליח להשוות בנגיחה 12 דקות לסיום.

אוהדי בני יהודה. ברני ארדוב
שרקו בוז במחצית, נרגעו עם שער השוויון. אוהדי בני יהודה/ברני ארדוב

שעת הצהריים השפיעה על פתיחת המשחק, שהייתה מנומנמת למדי. בני יהודה החזיקה יותר בכדור והגיעה לחצאי מצבים, אך סבלה מחוסר דיוק של שחקני החלק הקדמי ומיום בינוני של פדרו גלבאן. כשהוא לא בעניינים, זו פשוט לא אותה קבוצה. כשהוא התעורר במחצית השנייה, זה הספיק לנקודה. עירוני רמת השרון התגברה על דקות של פאניקה בהגנה, עם שתי יציאות לא טובות של השוער המחליף רועי לייבוביץ', ובדקה ה-43 גם הצליחה לעקוץ. בן מלכה הפעלתן סידר מצב נהדר לברוך דגו, שראה את דן מורי מרחיק את הבעיטה שלו מהקו. מלכה הגיע לריבאונד ובעט חזק, כשבמקרה שלו מורי כבר עמד מאחורי הקו ולא עזר. שער ליגה ראשון למלכה בליגת העל, ואחרי שלושה משחקים רצופים ללא שער זכות, רמת השרון עולה על הלוח.

אחרי שריקות הבוז בהפסקה, בני יהודה עלתה עם מוטיבציה גבוהה להוכיח אחרת לאוהדים, אלא שהגנת רמת השרון עמדה בלחץ בצורה טובה ואיפשרה לכתומים מצב אחד מסוכן, כאשר שלו מנשה בעט לקורה בדקה ה-60. יוסי אבוקסיס המשיך לשלוח כלים התקפיים, ובדקה ה-78 שער השוויון המיוחל הגיע אליו מכיוון לא צפוי. גלבאן הגביה כדור קרן ודווקא עוז ראלי נגח לרוחב השער וראה את הכדור מתגלגל פנימה. שתי הקבוצות מחלקות נקודות בצורה משקפת, אך ודאי חשות אכזבה.

מהלך המשחק

דקה 8: ראלי הגביה מצד ימין, לייבוביץ' יצא רע ולמזלו הנגיחה של מורי חמקה החוצה.

דקה 11: הפעם המגן השמאלי של בני יהודה היה אחראי לפעולה הטובה, אך הבעיטה של אדרי לא הייתה מדויקת והחטיאה את המסגרת.

דקה 13: גלבאן בעט כדור חופשי שטוח מ-30 מטרים, לייבוביץ' קלט ללא בעיות.

דקה 14: דמיאנוביץ' ניסה להעביר כדור מהקצה השמאלי של הרחבה. הבעיטה שלו פגעה בידו של גל כהן שהייתה צמודה לגוף. אדלר, בצדק, לא שרק לפנדל.

דקה 25: סוויסה התקדם באין מפריע ומ-20 מטרים בעט חלש לידיים של איינוגבה.

דקה 35: סוויסה בעט מחוץ לרחבה, איינוגבה הדף לא טוב ודמיאנוביץ' נפל וגלגל את הריבאונד משני מטרים החוצה.

דקה 43: גול! מלכה הכניס כדור עומק נהדר לדגו, שכבר הכניע את איינוגבה וראה את מורי מציל עם הראש מקו השער. הריבאונד הגיע למלכה שבעט חזק, הפעם מורי הרחיק כבר מאחורי הקו. שער חוקי, 0:1 לרמת השרון.

דקה 49: דמיאנוביץ' נשלח מול ההגנה החסרה של בני יהודה, אך החלוץ האיטי התעכב ובעט חלש מחוץ לרחבה לידיו של השוער.

דקה 53: איבשקביצ'יוס בעט חזק מ-18 מטרים, לייבוביץ' היה דרוך והדף.

דקה 60: מנשה קיבל כדור על סף הרחבה, ומ-16 מטרים סובב ברגל שמאל כדור שנעצר בקורה. חוסר מזל לבני יהודה.

דקה 71: רמת השרון זכתה בכדור חופשי כ-25 מטרים מהשער. סוויסה סובב לידיו של איינוגבה. בני יהודה יצאה למתפרצת, לייבוביץ' יצא רע מחוץ לשער ונגע בידו מחוץ לרחבה. למזלו, אדלר חס עליו והוציא רק צהוב.

דקה 72: גלבאן לקח את הכדור החופשי מ-20 מטרים בזווית אלכסונית מצד שמאל. לייבוביץ' תיקן עם הדיפה נהדרת לקרן.

דקה 78: גול! גלבאן הגביה כדור קרן מצד שמאל, ראלי ניסה לנגוח לרוחב השער וראה את הכדור מתגלגל פנימה, אולי בעזרת שחקן הגנה בלבן. 1:1.

דקה 87: הגנת בני יהודה חלמה בכדור קרן, אופיר החופשי נגח מחמישה מטרים, רק למשקוף.

דקה 90: שוב גלבאן ניסבה לסובב כדור חופשי מצד שמאל, לייבוביץ' הדף טוב.

דקה 90+6: עגיוב פרץ מצד שמאל, רון נגח משני מטרים מעל השער.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה (עמרי רון, 76), ישראל זגורי (אמיר עגיוב, 67), ננאד מרינקוביץ' (פיני בלילי, 55), פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

הרכב עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', גיא ליפקה (אבי סופר, 85), יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, יוסי אופיר, בן מלכה (אלן מסודי, 85), ברוך דגו, תומר סוויסה, אוגניין דמיאנוביץ' (גל בראל, 75).

לדף המשחק

בני יהודה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully