וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: תמיר כהן סובל משבר בכף הרגל

31.1.2012 / 16:50

קשר הירוקים נפצע בהפסד 3:0 לפרטיזן בלגרד ואברהם גרנט וייעדר מספר שבועות. שאדי שעבאן במו"מ עם בני סכנין

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

מכבי חיפה ערכה היום (שלישי) משחק אימון מול קבוצתו של אברהם גרנט, פרטיזן בלגרד. הירוקים, שניצחו בשני משחקי הליגה האחרונים שלהם 1:2 את מכבי תל אביב ו-1:3 את הפועל באר שבע ויפגשו במחזור הבא את מוליכת הטבלה עירוני קרית שמונה, הפסידו 3:0 למוליכת הליגה הסרבית, שנהנתה משערים של אדוארדו בדקה ה-19, אלכסנדר מיליקוביץ' בדקה ה-21 ואיבן איבנוב בדקה ה-85.

מאמן האלופה אלישע לוי העניק מנוחה למספר שחקנים, ביניהם גוסטבו בוקולי, סיידו יא יא, יניב קטן ומוחמד גדיר. חלוץ הרכש החדש דניאל צסארץ הוחלף בדקה ה-62 על ידי רועי עטר לאחר שהפגין יכולת חלשה מאוד, וכמעט ולא נגע בכדור. כזכור, הוא כבש ארבעה שערים בלבד בעונה וחצי באריס סלוניקי.

החדשות הרעות מבחינתה של מכבי חיפה מגיעות מכיוונו של תמיר כהן. הקשר שפתח במשחק והוחלף במחצית, נפצע וקיים והוא סובל משבר בכף הרגל. כהן עבר צילום כשלאחריו התבררה חומרת פציעתו והוא ייעדר מספר שבועות. מעבר לכך, אלישע לוי ביצע שינויים רבים בהרכב והעניק דקות לשחקנים צעירים כמו ערן רוזנבאום, דור כוכב, רועי עטר ושובל גוזלן, שקיבל הזדמנות גם בשני משחקי הליגה האחרונים. גם אייל משומר, שנעדר מספר שבועות, נכנס כמחליף בדקה ה-46.

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אוראל דגני, יוריצה בוליאט (איציק כהן, 46), אדין צוצאליץ' (סארי פלאח, 46), טאלב טואטחה (אייל משומר, 46), ערן רוזנבאום, אייל גולסה (שובל גוזלן, 31), תמיר כהן (דלה ימפולסקי, 57), עידן ורד (דור כוכב, 46), אלון תורג'מן (חן עזריאל, 46), דניאל צסארץ (רועי עטר, 62).

אלישע לוי: "סארי פלאח צריך להודות כל דקה פה"

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי התייחס לחלוץ הרכש החדש דניאל צסארץ, שאיכזב: "גם בדקות שצסארץ שיחק רואים שהוא מבין את המשחק וטכני מאוד, אך הוא שיחק בלי כוח. אני מקווה שעם הזמן הוא ייכנס לכושר טוב יותר. אני מאמין שהוא ישתפר מהבחינה הפיזית. רואים שהוא נבון בתנועה שלו".

על הביקור של מאמן הירוקים לשעבר אברהם גרנט הוסיף לוי: "אנחנו תמיד שמחים לארח, בטח מאמן בסדר גודל של אברהם גרנט. אנחנו מפרגנים לו, מאחלים לו שיצליח בקבוצה החדשה שלו. כנראה שאני בחברה טובה אם גם אני וגם הוא זכינו בשתי אליפויות".

לוי דיבר גם על הדברים שהשמיע סארי פלאח וסוכנו: "אני לא מדבר עם הסוכן דרך התקשורת. סארי צריך להיות מרוצה שהוא במכבי חיפה, ולא לדבר דרך התקשורת. אני לא שמעתי שהוא ביקש לעזוב, זה לא הגיע אלי. אני אומר שסארי צריך להיות מרוצה שהוא במועדון כמו שלנו ולברך על כל דקה".

לגבי רכש עתידי והסיכוי שחלוץ עירוני רמת השרון תומר סוויסה יצטרף אמר לוי: "אנחנו צריכים להתרכז במה שיש לנו. מצאנו איזון ואנחנו עושים תוצאות טובות יותר לאחרונה. תומר סוויסה הוצא לנו והוא שחקן טוב. יעקב שחר אמור לטפל בכל מה שקשור לזה מאחורי הקלעים". בתוך כך, נודע כי קשר הקבוצה שאדי שעבאן קיבל אישור לפתוח במו"מ עם בני סכנין וצפוי להצטרף אליה ביממה הקרובה.

מאמן פרטיזן אברהם גרנט שמח מהביקור במועדון החיפאי: "זה מרגש מאוד לחזור לפה. היו לי פה שנתיים נהדרות מכל בחינה שהיא. הייתה פה קבוצת כדורגל שהייתה יכולה להשתלב באירופה עם שחקנים כמו בניון, יעקובו ושחקנים נוספים. גם מתקן האימונים פה הוא ברמה גבוהה. אני תמיד מתרגש להגיע לכאן".

על התקופה שלו בקבוצה והעונה הקשה שעוברים הירוקים השנה אמר גרנט: "מכבי חיפה זה מועדון בקנה מידה אירופי, מועדון גדול. אני הגעתי ב-2001, זכיתי באליפות ראשונה אחרי שבע שנים ומאז זכו בהרבה תארים. קורה שיש שנים חלשות יותר כמו השנה, אבל אני מאמין שיתאוששו מזה.

"יעקובו הגיע לפה כשאף אחד לא הכיר אותו ופראליה הגיע אחרי הרבה זמן שלא שיחק באירופה. מכבי חיפה תמיד ידעה לקדם שחקנים. יש פה גם היום שחקנים טובים והמועדון הזה חזק יותר מכל דבר אחר".

על התקופה שלו בפרטיזן עד כה אמר גרנט: "ההתאקלמות הייתה מהירה יותר ממה שחשבתי. אנחנו מתקדמים לפי התכנית, הליגה מתחילה ב-1 במרץ ואני מאמין שעד אז נהיה מוכנים".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully