וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': יבנה דוהרת, משחקה של אסי גלבוע נדחה

עוד ניצחון ליבנה, 0:2 על לוד. בעקבות תוצאות התיקו של קטמון (בנתיבות) ומרמורק (מול כפר שלם), הפער בפסגה כבר 4 נק'

כמו תמיד בליגות הנמוכות, כשהחורף סוער, המשחקים מתבטלים. היום (שישי) מי שלא זכתה לשחק היא מוליכת ליגה א' צפון אסי גלבוע, אשר משחקה מול מכבי צור שלום נאלץ להידחות עקב תנאי המגרש. גם המשחק בדרום בין עירוני כפר יונה לעמישב פתח תקוה נדחה. מי שכן שיחקו בדרום הן שלוש המוליכות. מכבי יבנה המשיכה לברוח עם 0:2 על האורתודוכסים לוד, הפועל קטמון שוב נתקעה עם 0:0 בנתיבות והפועל מרמורק נעצרה עם 2:2 ביתי מול הפועל כפר שלם.

דרום

מכבי יבנה - אורתודוכסים לוד 0:2

מי יעצור את הלהיט של מחוז הדרום? ניצחון רביעי ברציפות ליבנה, שבעקבות התוצאות של הדולקות אחריה פותחת פער של ארבע נקודות בראשות הטבלה. אדיב שרעבי כבש ראשון, כבר בדקה ה-14. את הקינוח סיפק כמובן אורי קרגולה, שלא מפסיק לכבוש בשבועות האחרונים ודקה לסיום הוא חתם את התוצאה והבטיח ליבנה עוד שבוע בפסגה.

עירוני נתיבות - הפועל קטמון 0:0

מה יהיה עם קטמון, שאחרי חצי עונה נהדרת מתחילה להתפרק לגורמים? משחק שלישי רצוף ללא ניצחון לאדומים מהבירה, שהגיעו לנתיבות למשחק קל על הנייר מול הקבוצה שדורגה רק במקום ה-11 ערב המחזור, אבל פשוט לא הצליחו למצוא את הרשת ונאלצו להסתפק בנקודה מאכזבת. קטמון חייבת שינוי דחוף.

הפועל מרמורק - הפועל כפר שלם 2:2

מרמורק הגיעה למשחק הביתי כשהיא בכושר מצוין, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים שהקפיצו אותה עד למקום השני. לצערה, היא נפלה דווקא מול כפר שלם מהתחתית, שמצידה סגרה משחק רביעי ללא הפסד וחילצה נקודה יקרה במאבקי ההישרדות. עופר סער העניק יתרון מוקדם למארחים, כשכבש בדקה ה-13, אבל אליאור ועקנין סידר מהפך מהיר עם צמד בדקות ה-16 וה-21. סער, עם השני שלו במשחק, דאג להשאיר לפחות נקודה אצל מרמורק המאוכזבת.

משחקים נוספים:

קביליו יפו - בני אילת 0:0

מכבי קרית מלאכי - הפועל ערד 0:2
לקרית מלאכי: דקל כחלון (20, פנדל), חנן אלקיים (77)

בית"ר כפר סבא - השקמה/רמת חן 1:0
להשקמה/רמת חן: פיני מתנה (92)

עירוני כפר יונה - עמישב פתח תקוה
נדחה עקב תנאי מזג האוויר

צפון

מכבי דליית אל כרמל - הפועל דליית אל כרמל 1:1

מכבי, שניצחה את הדרבי הקודם העונה 1:3, עלתה למשחק הסוער בניסיון לצמצם פערים מאסי גלבוע המוליכה הדוהרת. בדקה ה-28 אדם כהן העלה אותה על הלוח ויצר הרבה אופטימיות, אלא שבדקה ה-58 רחיב חסון הרס אותה וקבע חלוקת נקודות בדרבי של דליית אל כרמל.

הפועל חדרה - עירוני טבריה 2:0

עוד קבוצה שקיוותה לצמצם פערים היא טבריה ובמקרה שלה זה גם הצליח. תום דן כבש את שער היתרון כבר בדקה החמישית וסידר לאורחת הרבה שקט. את התוצאה חתם אביאל גבאי, עשר דקות לסיום וטבריה, אחרי חמישייה ורביעייה בשני המחזורים הקודמים, מנצחת בפעם השלישית ברציפות ומציינת כבר שבעה משחקים ללא הפסד, תוך שהיא כובשת בלעדית, לפחות זמנית, את המקום השני.

הפועל כפר קנא - הפועל עפולה 2:3

האורחים איבדו הזדמנות להיצמד לטבריה המדורגת שנייה, חוו הפסד מאכזב ונותרו במקום הרביעי עם 29 נקודות. ויאם מוסא העלה את כפר קנא ליתרון בדקה ה-12, אבל שמונה דקות לאחר מכן איזן מתן נחמני את התוצאה. אורן זילכה החזיר את כפר קנא להובלה בדקה ה-40, אלא שקובי שריקי השווה שוב בתוספת הזמן של המחצית. בפעם השלישית עפולה כבר לא יכלה לחזור, כשמוראד חטאב הכריע שתי דקות לסיום.

משחקים נוספים:

סקציה מעלות/תרשיחא - מ.ס. גבעת אולגה 2:3
למעלות/תרשיחא: עידן אונגר (11, עצמי), ליאור דכלבו (24), חיים בן דוד (51). לגבעת אולגה: אלכסיס ויינשיים (9), מיכאל בן חמו (73)

מכבי טמרה - מ.ס. כרמיאל/צפת 4:0
לכרמיאל/צפת: שאדי חמודה (6), אלון רבינוביץ' (18, 25, פנדל), איליה זאיקה (42)

אחי עכו - מ.ע. קרית אתא 0:1
לעכו: רפעת דיאב (12)

אחווה עראבה - מכבי כפר קנא 0:0

אסי גלבוע - מכבי צור שלום
נדחה עקב תנאי מזג האוויר

אורן קורנפלד מסכם את המחזור בליגות הנמוכות

לאתר דאבל פס

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully