וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "פשוט פראיירים, טיפשות לשמה, חוסר אחריות"

האשמות על החילופים המאוחרים של ניר לוין, טענות נגד ההתנהגות של אלירן עטר, כעס על ההגנה של מוסא קונאטה ורצון להיפטר מהאריס מדוניאנין. אז מה חדש במכבי תל אביב?

אין חדש תחת השמש במכבי תל אביב. כמו בשמונה העונות האחרונות, שוב הגיעה אתמול (שני) הקבוצה לקרית אליעזר ושוב חזרה בלי נקודות, הפעם לאחר הפסד 2:1 למכבי חיפה, שלא ממש הרשימה, אך ידעה לנצל מחצית שנייה איומה של הצהובים ולעשות מהפך צודק בתוצאה בשבע הדקות האחרונות של המשחק.

בקבוצה נשמעו אמש דברי ביקורת כלפי המאמן ניר לוין, בעיקר על החילופים המאוחרים (החילוף הראשון בוצע רק בדקה ה-72) וניהול המשחק שלו במחצית השנייה. "אחרי שהמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון שלנו, זה היה ברור ש-10-15 הדקות הראשונות של החצי השני יהיו קריטיות", אמר גורם במועדון. "השחקנים השקיעו מאמץ גדול מאוד והיינו חייבים לרענן את השורות ולזרוק 'רגליים טריות' למגרש בשלב מוקדם יותר של המחצית השנייה. גל אלברמן ומשה לוגסי השקיעו המון מאמץ והיו בהחלט טובים, אבל הם שרפו המון אנרגיה והיינו חייבים עוד שחקן במרכז המגרש בשלב מוקדם יותר של החצי השני. חבל שניר התעכב עם החילופים ואפשר היה להכניס שחקנים בשלב מוקדם יותר", הוסיף הגורם.

"שוב נכשלים בטיפשות במשחק מפתח"

אפרופו חילופים, במועדון מתכוונים לערוך בירור עם החלוץ אלירן עטר, שהוחלף בדקה ה-70, לא אהב את החילוף וירד היישר לחדר ההלבשה, מבלי שלחץ את ידו של המאמן ניר לוין או את ידו של השחקן הנכנס רפי דהן. לאחר מספר דקות שב עטר לספסל הקבוצה. המאמן לוין שהתייחס בסיום לתקרית ואמר: "לא ראיתי את כל מה שהיה. יש קודים של התנהגות שמצופים משחקנים במכבי תל אביב. אם הוא לא עמד בהם, הוא ייענש".

במועדון התייחסו גם לעובדה שהקבוצה נכשלת שוב ושוב במשחקים שאותם מגדירים כצומת דרכים, כמו המשחק אמש, שניצחון בו היה נותן דחיפה עצומה לקראת המשך הליגה. "זו באמת טיפשות גדולה להפסיד משחק שכזה, בטח ובטח אחרי שעלינו ליתרון מוקדם", אומר אותו גורם במועדון, "שוב אנחנו נכשלים בטיפשות במשחק מפתח, כי ניצחון בחיפה היה נותן לשחקנים המון ביטחון וכוח לקראת המשחק נגד קרית שמונה בשבוע הבא ובכלל לקראת המשך המשחקים".

גורם נוסף אמר: "אנחנו פשוט פראיירים. במקום לדרוס אותם בחצי הראשון, החזרנו את חיפה למשחק ולחיים בכלל. בדיוק כמו שקרה במשחק הראשון בבלומפילד".

מי ששוב ספג ביקורות הוא החלוץ הצעיר מוסא קונאטה, שנכנס כמחליף בדקה ה-80 והיה אמור לכסות בכדורי הקרן את טאלב טואטחה אך כשל במשימתו, לאחר שהמגן נגח את שער הניצחון של חיפה מקרן בדקה ה-90. "זו לא הפעם הראשונה שקונאטה מתרשל בשמירה. זה קרה לו גם בדרבי, כשפצ'אלקה ברח לו והבקיע שער בקרן", אמר גורם בקבוצה. "אנחנו עובדים כל השבוע על עמידה נכונה במצבים נייחים ובסוף מקבלים גולים טיפשיים כי שחקנים לא מבצעים את הוראות המאמן. איך יכול להיות שהשחקן הכי נמוך במגרש מבקיע גול בראש בדקה ה-90? זה פשוט לא ייאמן", אמר גורם בקבוצה.

נמאס מהאריס מדוניאנין

אחד הנושאים שיעסיקו בימים הקרובים את הנהלת המועדון הוא מציאת קבוצה לקשר הבוסני האריס מדוניאנין, שנכון לעכשיו סיים את דרכו המקצועית בקבוצה. מדוניאנין קיבל ביום ראשון הודעה כי הוא מחוץ לסגל, ואתמול בבוקר לא הופיע לאימון שנערך בקרית שלום לשחקנים שלא נכללו בסגל בטענה כי הוא חולה. מדוניאנין גם לא הגיע לקרית אליעזר, כפי שעשו שחקנים אחרים שלא התלבשו, ובמועדון ממשיכים לחכות להצעה רשמית כלשהי עבורו כבר בחלון ההעברות הנוכחי. "הזמן הולך ואוזל עבורנו בנושא של האריס. בשלב הזה לא קיבלנו שום הצעה רשמית", אמר גורם במועדון והוסיף: "אין שום סיכוי שנשחרר אותו ללא עלות, זה הרי מגוחך".

"אני לא יודע מה קרה לנו במחצית השנייה", אמר החלוץ מואנס דאבור שניסה להסביר את הירידה הדרסטית ביכולתה של הקבוצה בחצי השני. "הגענו לחיפה מוכנים ובמומנטום טוב, אחרי שניצחנו את באר שבע בשבוע שעבר ועשינו מחצית ראשונה טובה מאוד. הובלנו 0:1 אבל במחצית השנייה לא היינו במשחק. מכבי חיפה שלטו לאורך כל החצי השני ובסוף קיבלנו את הגולים", הוסיף החלוץ.

"אני לא חושב שיש לנו בעיה מנטלית. שיחקנו טוב בחלק הראשון, אבל כלום לא הלך לנו במחצית השנייה וחיפה שלטה במשחק. ברור שאנחנו מרגישים פספוס שלא יצאנו מהמשחק הזה עם נקודות. להוביל 0:1 עד דקה 84 ולא לנצח, זה בהחלט פספוס כי היה מאמץ גדול של כל השחקנים בקבוצה. אין לי הסבר למה שקרה לנו ב-10 הדקות האחרונות, ממש לא. אם היינו מנצחים, היינו מגיעים במצב יותר טוב לקרית שמונה מבחינה מנטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully