וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה גברה 1:2 על מכבי תל אביב

אולי זו התחלה של שינוי עבור האלופה? הצהובים הובילו משער של קולאוטי (4), אבל ורד השווה (84) וטואטחה ניצח (90)

פעם זה היה משחק העונה, עכשיו נותר ממנו בעיקר משחק אמצע טבלה אפור, אבל אפשר לסמוך על מכבי חיפה ומכבי תל אביב שתמיד יספקו לנו דרמה ואכן היום (שני) הירוקים השיגו ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים כשעשו מהפך בדקות הסיום וגברו על הצהובים 1:2 בקרית אליעזר. רוברטו קולאוטי כבש ראשון מול האקסית (4), אבל אחרי אינספור החמצות של הירוקים, עידן ורד (84) וטאלב טואטחה (90) הרימו את הקהל המקומי באוויר.

עידן ורד שחקן מכבי חיפה (אמצע) עם שובל גוזלן. אדריאן הרבשטיין
כמה לחץ השתחרר בחיפה היום. ורד, גוזלן וטואטחה סופסוף נהנים/אדריאן הרבשטיין

לדף המשחק

במכבי תל אביב הגיעו היום לקרית אליעזר במטרה לשבור נאחס ארוך, שנמשך מאז ניצחון החוץ האחרון שלהם על מכבי חיפה ב-2004. הקבוצה של ניר לוין, שקיוותה לשוב למקום הרביעי ועל הדרך להעמיק את המשבר במכבי חיפה, שלא ניצחה כבר חמישה משחקים עד היום, פתחה בסערה וממש כמו במפגש בסיבוב הראשון בין השתיים בבלומפילד, היא כבשה בנגיחה בדקות הפתיחה, כשרוברטו קולאוטי הקדים את הרכש החדש של המארחת אדין צוצאליץ' וכבש מול האקסית כבר בדקה הרביעית.

שוב, ממש כמו במשחק הקודם, מרגע השער הצהובים נעלמו מהמגרש וחיפה פתאום נזכרה שהיא האלופה והחלה לשחק. ההתקפות של הירוקים באו גלים גלים וכך גם ההחמצות, כולל שתי קורות של אוראל דגני ואלון תורג'מן. אלירן עטר, שהוחלף, ירד לחדרי ההלבשה בזעם והצהובים ירדו לבונקר גדול ונענשו. תחילה עידן ורד השווה מקרוב (84). שער ראשון לחיפה מאז הדקה השמינית מול ראשון לציון לפני כמעט ארבעה משחקים. ממש בדקה ה-90, טאלב טואטחה, אחד השחקנים הנמוכים על כר הדשא, עלה לכדור קרן ונגח פנימה את שער הניצחון המתוק.

שלוש הנקודות אולי לא שוות הרבה עבור הירוקים במאבקי הצמרת (ולמעשה דווקא מרחיקות אותם מהקו האדום), אבל האושר ששטף את האוהדים בקרית אליעזר אחרי הרבה זמן, אולי שינה משהו בחיפה. במחזור הבא חיפה שוב בבית, הפעם מול הפועל באר שבע. מכבי תל אביב תנסה להתאושש דווקא מול המוליכה עירוני קרית שמונה.

מחצית ראשונה

דקה 3: גול! ממש כמו במשחק הקודם, הצהובים פותחים בסערה עם שער בנגיחה. לוגסי הגביה וקולאוטי הקדים את כולם וכבש מול קבוצתו לשעבר. 0:1 מהיר לצהובים.

דקה 7: חור בהגנה של תל אביב, יאיא כמעט מצא את גדיר מול השער, אבל הכדור חמק. חיפה משתלטת על המשחק אחרי שספגה.

דקה 16: איזו הזדמנות לחיפה! עטר שוב עשה תרגיל מיותר, דגני חטף והתקדם באין מפריע. בסוף הוא בעט מ-25 מטרים לקורה של לוי.

דקה 20: עוד ניסיון של דגני, הפעם חלש יותר והחוצה. בינתיים המגן הימני של חיפה הוא היחיד שתוקף.

דקה 27: עוד מצב ענק לחיפה. כדור ארוך קפץ על הדשא והטעה את ייני ולוי. עזריאל התנפל והכדור עשה את דרכו פנימה, אבל השוער גלש וקלט בשנייה האחרונה, ממש על הקו.

דקה 37: חילופי מסירות יפים בהתקפת חיפה, בסיומם בוקולי בעט מעל לשער.

דקה 45: רגע לפני המחצית, הצהובים נזכרו שגם הם במגרש. קרן עלתה לרחבה ולוגסי ניסה מהאוויר, חלש ולידיים של דוידוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מחצית שנייה

דקה 48: עוד החמצה של הירוקים. גוזלן שרק נכנס השתלט יפה על הכדור והשאיר לבוקולי, שבעט מחמישה מטרים לשמיים.

דקה 55: בוקולי לקח כדור חופשי ישיר מ-25 מטרים ובעט טיל, לוי עמד נכון והדף.

דקה 68: ההגנה של הצהובים שוב עושה שטויות. בוקולי העביר כדור רוחב חזק, לוי השמיט והפעם היה זה תורו של ייני להרחיק מהקו.

דקה 73: אלירן עטר הוחלף על ידי רפי דהן. החלוץ היה מאוד לא מרוצה, צעק על ניר לוין, לא לחץ יד למחליפו וירד ישירות לחדרי ההלבשה.

דקה 77: עוד כדור ננעץ בקורה של הצהובים, הפעם מבעיטה של תורג'מן.

דקה 80: מה יהיה עם הירוקים? ורד הגיע מול לוי, גילגל וסבן הציל מהקו.

דקה 84: גול! בסוף זה הגיע. ורד הכניס עומק לגוזלן, שבעט מקרוב, לוי הדף רע וורד היה על הריבאונד כדי לכבוש מול שער ריק. 1:1 בקרית אליעזר.

דקה 90: גול! מי שעושה בונקר - משלם. קטן הגביה קרן, טואטחה עלה מעל כולם ונגח לפינה. 1:2 לחיפה.

שחקן מצטיין: עידן ורד

אלישע לוי בחר להשאיר את אחד השחקנים הכי מוכשרים בסגל שלו על הספסל, ובדקה ה-64 הוא הודה בטעות כאשר הכניס לכר הדשא את עידן ורד במקום מוחמד גדיר. כמעט בבת מכבי חיפה החלה ללכת קדימה, שיחקה הרבה יותר חכם, ולבסוף גם באה על שכרה. זה לא רק שער השוויון הגורלי שהבקיע ורד בדקה ה-84 והצית את הקאמבק, כי אם הרוח החדשה שהפיח בקבוצה הירוקה. ביכולת כזו, קשה להאמין שהוא ימשיך לבלות זמן רב על הספסל.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אוראל דגני, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, אייל גולסה (אלון תורג'מן, 69), יניב קטן, חן עזריאל (שובל גוזלן, 46), מוחמד גדיר (עידן ורד, 64).

מכבי תל אביב: ברק לוי, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, יואב זיו, משה לוגסי, גל אלברמן, ברק יצחקי (מוסא קונאטה, 80), אלירן עטר (רפי דהן, 73), מואנס דאבור (דור מיכה, 87), רוברטו קולאוטי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully