וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ במגעים להכנסת שותף זוטר

אוהד הקבוצה, איש העסקים משה אוחיון, במגעים מתקדמים להצטרף לבעלים. ערן לוי לא ישוחרר, רואש יחמיץ את ב"ש

בעלי הפועל חיפה יואב כץ נמצא במשא ומתן עם אחד מאוהדי הקבוצה האמידים, משה אוחיון, במטרה וזה ייכנס כשותף בקבוצה. בשלב הראשון מדובר על כך שאוחיון ייכנס כשותף זוטר ולא יקבל 50 אחוז מהבעלות במועדון. אוחיון כבר דנים בעניין מספר חודשים ונראה כי לאור התוצאות הטובות בתקופה האחרונה מאז הגיע לקבוצה המאמן טל בנין, יש רצון גדול מצידו של אוחיון להשקיע. כבר לאורך העונה תרם אוחיון כסף למחלקת הנוער.

בנוסף, כץ נמצא גם במגעים עם שני אנשי עסקים אחרים: ד"ר רוברט סאמת, שכבר בעונה שעברה הוזכר כמועמד להצטרף כשותף בבעלות על המועדון. גם סוחר יהלומים, אוהד הקבוצה, שוחח עם הבעלים, אך בשלב זה מדובר בגישושים ראשוניים בלבד.

הניצחון הגדול 0:3 על הפועל תל אביב והעלייה מעל הקו האדום הובילו לתחושת אופטימיות ורעננות בהפועל חיפה. גם אוהדים ותיקים, שכבר מזמן איבדו אמונה במועדון, שבו לאחרונה במגרשים. העובדה כי תחת בנין האדומים כבשו שלושה שערים מול מכבי חיפה (1:3), בית"ר ירושלים (0:3) והפועל תל אביב ועוד שניים (0:2) לרשת מכבי תל אביב, גורמת לתקוות חדשות אצל האוהדים.

כץ, שסועד בימים הללו את אביו, רווה הרבה מאוד נחת מקבוצה: "בלי שום ספק הפועל חיפה היא קבוצה אחרת ממה שהייתה לפני מספר חודשים", אמר הבעלים. "פשוט נהניתי מרוח הקרב של השחקנים והמוטיבציה שהראו במחצית הראשונה בעיקר. אסור לנו להסתוונר, יש לו עוד הרבה מלחמות קשות בדרך והמשחק מול באר שבע הוא כרגע הדבר החשוב ביותר. אנחנו עדיין קבוצת תחתית ואנחנו חייבים לנצח את היריבות שלנו לתחתית. קורים דברים טובים מאוד בקבוצה ואני מקווה שנצליח לשמור אותם עד סוף העונה".

מעבר לשמחת הניצחון, במועדון מתעסקים כבר מיום שבת בעובדה שערן לוי שוב עושה קולות שברצונו לעזוב. "ערן חייב להבין שהפועל חיפה היא המקום בשבילו", אמר גורם במועדון. "הוא כבר היה בתשע קבוצות ונכשל בשמונה. רק אצלנו יודעים לטפל בו כמו שצריך. אנחנו מועדון מאוד משפחתי וערן הוא כמו בן בשבילנו". בכל אופן, האדומים מהכרמל לא מתכננים בשלב זה לשחרר את החלוץ מהקבוצה ואם אכן ידרוש לעזוב, ייענה בשלילה.

עוד בעניין ערן לוי. לקבוצה הגיע היום (שלישי) עיקול על סכום של עשרות אלפי שקלים כחוב של השחקן להוצאה לפועל. השחקן לווה כ-300 אלף שקל ומכיוון שלא נכנסה לו משכורת בחודש דצמבר הוא לא עמד בתנאי ההלוואה ולכן הוטל עליו עיקול. סוכנו של השחקן, משה הר-אדיר, טען כי מדובר בטעות והחוב נמוך יותר מהפרסומים ואף דאג לציין כי הוא ישולם עד לשעות הערב.

חלוץ הקבוצה ולדימיר גלושצ'ביץ' חזר לארץ ועוכב בנמל התעופה, זאת מכיוון שהוא עדיין לא מחזיק בויזה סדירה. החלוץ אמור לשוב לאימונים ובקבוצה אמורים לדאוג להסדיר את אשרת השהייה שלו בארץ. הבלם אושרי רואש שוב סובל מפציעה וככל הנראה מדובר בקרע חלקי בשריר והוא אמור להיעדר מהמשחק מול באר שבע.

צפו ב-0:3 הענק של הפועל חיפה על הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully