וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "שתיגמר כבר העונה המקוללת הזאת"

שחקנים בקבוצה מיואשים מהלך הרוחות, ואת עיקר האש מפנים לטוטו תמוז: "נראה שלא אכפת לו". שי אבוטבול: "אני נשאר"

הפרצופים המיואשים בסיום המשחק אמש (שני) בקרית אליעזר של שחקני הפועל תל אביב לאחר התבוסה 3:0 להפועל חיפה אמרו הכל. הימים הלא פשוטים, אולי אפילו כאלה שיכריעו את עתיד המועדון, יוצרים תחושה שכל שחקן של סגנית האלופה היה מעדיף להיות במקום אחר, בריא יותר. שחקנים כמו עומר דמארי ואלרואי כהן, שעד לפני חודשיים עוד נתנו הצגות על המגרש, הסתובבו עם הראש באדמה ורק מלמלו: "יהיה בסדר, מקווים לחזור לעצמנו".

האווירה במחנה האדום היא של חוסר ודאות מוחלט. "שתיגמר העונה המקוללת הזאת", אמר אחד השחקנים. "כולם כבר איבדו את החשק לשחק, אפילו באדיר עשה אתמול טעות שממש לא מתאימה לו. אין אחד בקבוצה שנהנה. הפועל הפכה מהקבוצה הכי שמחה בליגה לקבוצה הכי מדוכאת". אחד שכן התייצב מול המצלמות היה עמרי קנדה, שנראה שבור בניגוד להלך הרוח הקבוע שלו – שמחת חיים: "תמיד היה משהו רע סביב הפועל תל אביב וידענו לנטרל את זה", אמר המגן. "לא הגענו היום למשחק וגם האדום שיבש את העניינים. לא פייר לשאול אותנו אם זה קשור לבלגן או לא, כי אם היינו מנצחים השאלות היו לגמרי אחרות. המצב קשה מאוד, אבל אנחנו הבאנו את זה על עצמנו. מה שקרה עם ההנהלה לא הוסיף, אבל על המגרש אף אחד לא חשב על זה. אנחנו אחראים, ואני מקווה שנשתפר.

"המועדון הזה חזק מאוד ויישאר ככה", המשיך קנדה. "אם היינו מנצחים אף אחד לא היה מדבר על הבלגן עם ההנהלה. כרגע באמת שאין מה לדבר על אליפות, הפער מקרית שמונה גדול מאוד, אבל כבר היו מקרים. אנחנו נראים רע מאוד כבר תקופה, זו לא הפועל שאנחנו מכירים, אבל אנחנו עובדים קשה ומנסים להשתפר".

"זה מה שקורה כשהמקום שלך בהרכב מובטח"

הקבוצה תקבל יום מנוחה ותחזור ביום רביעי לאימונים, לקראת המשחק מול מכבי נתניה. השחקנים עדיין מתלבטים אם להשבית האימונים כמחאה על התנהלות הקבוצה ועל העובדה שלא קיבלו את המענקים מהליגה האירופית שאותם הם דורשים. גם האוהדים מתכננים מחאת ענק במשחק מול מכבי נתניה.

גם גזרת שי אבוטבול מתחממת. השחקן לא נכח בקרית אליעזר בגלל מחלה ואמר לחבריו בקבוצה לקראת ההתמודדות: "הייתי מת להיות אתכם, זה משחק חשוב למועדון, אבל לצערי אני חולה". אתמול גם החל גל שמועות על מעבר אפשרי של הקשר לבני יהודה, אך אבוטבול נחוש בדעתו להישאר ואמר לוואלה! ספורט: "אני לא זז לשום מקום, הפועל זה הבית שלי".

מעבר לאבוטבול, נראה גם שאת מרבית האש מבין השחקנים סופג החלוץ טוטו תמוז, ששוב נתן הופעה לא משכנעת: "פשוט נראה שלא אכפת לו", אמר שחקן בקבוצה. "זה מה שקורה כשהמקום שלך בהרכב מובטח. לדבר זה נחמד, אבל על המגרש לא נראה כאילו הוא עושה משהו באמת". גם המאמן ניצן שירזי ספג לא מעט ביקורת, אבל השחקנים טוענים שכרגע אין לו השפעה על מה שנעשה והדברים גדולים עליו. "מאז שקשטן עזב, הקבוצה איבדה את המסגרת", אמרו אתמול.

מעבר לכך, מכיוון שאין הנהלה בהפועל תל אביב ויעקב הילל משמש בינתיים כסותם חורים, מרקו שולר עדיין לא נרשם בהתאחדות לכדורגל. בשל הכאוס הניהולי במועדון והעובדה שאין בעלי תפקידים והבעלים שוהה במיאמי, קשה לדעת מה עוד יקרה בחלון העברות הנוכחי.

כמו כן, היום ייערך הדיון הראשון בהבוררות בין הקבוצה לטוטו תמוז, בנוגע לסכום השחרור שלו מהקבוצה.

עוד על הפועל תל אביב:

צפו בתבוסה 3:0 של הפועל תל אביב להפועל חיפה

טוטו תמוז: "אין שקט בקבוצה וזה משפיע"

מרקו שולר עבר בבקרה אבל לא נרשם בזמן למשחק

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully