וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לבלם אפואל ניקוסיה, סאנל יאחיץ'

12.1.2012 / 9:41

אדין צוצאליץ' הודיע: "אגיע בשבוע הבא". החל המו"מ עם החלוץ הפיני בראט סאדיק, גם הבלם הקרואטי כריסטיאן איפשה מועמד

מכבי חיפה פנתה אתמול (רביעי) לבלם הבוסני של אפואל ניקוסיה, סאנל יאחיץ' (30). הבלם שיחק בעבר בא.א.ק אתונה, וככל הידוע אלישע לוי כבר צפה בקלטת עם ביצועיו של השחקן. יאחיץ' רשם 20 הופעות במדי נבחרת בוסניה שבהן הבקיע שער אחד והספיק לשחק בעבר גם בסושו, לס פלמאס, מרידה ואריס סלוניקי. מקורב לעסקה אמר הבוקר: "קיימת התעניינות ביאחיץ', אבל שום דבר עדיין לא סגור". כמו כן, לא נפסלת אפשרות שחיפה תצרף שני שחקני הגנה, ובמקרה כזה היא תבדוק את האפשרות להשתחרר מחוזהו של יוריצה בוליאט.

הבלם ארתור נובוטרייסוב ממתין שחיפה תשלח לו כרטיס טיסה כדי להגיע השבוע להתרשמות בקבוצה עד יום שישי. כזכור, אלישע לוי ויעקב שחר קיימו אתמול שיחה מקצועית בנוגע לחלון ההעברות בינואר ובנוגע לשחרור שחקנים והחליטו לצרף את הבוסני וחלוץ בכיר יחסית, שיחפה על העזיבה של ולדימיר דבאלישווילי

הסקאוט אלון חרזי הגיש לאחרונה למאמן מספר מועמדים לתפקיד, ובין אלו עמם מנהלת הקבוצה משאים ומתנים נמצא גם החלוץ הפיני בראט סאדיק, כשגם ההחלוץ הצ'יליאני סבסטיאן פינטו הוצע לקבוצה, אך ייתכן כי הוא יסכם בבורסאספור ולא יגיע בסופו של דבר. גם הבלם הקרואטי כריסטיאן איפשה שמשחק במידטיילנד הדנית מאז 2008, מועמד לקבוצה. איפשה בן ה-24 הופיע גם בנבחרת הצעירה של קרואטיה ושיחק לפני כן באנרגי קוטבוס.

סאדיק (25) הופיע שש פעמים במדי נבחרת פינלנד. הוא חלוץ גבוה מאוד (1.92 מ') ששיחק בעבר בארמניה בילפלד ובבלגיה. בעונה האחרונה הוא הבקיע 15 שערים ב-27 משחקים במדי הלסינקי הפינית. לגבי פינטו (25, 1.87), שאמור לסגור בבורסאספור הטורקית ומיוצג על ידי סוכן השחקנים ג'קי דהאן, מדובר בשחקן ששיחק בעבר בסנטוס בברזיל ובנאנסי. העונה הוא כבש 13 שערים ב-14 משחקים בליגה הצ'יליאנית וזומן לסגל הנבחרת, במשחק בו כבש שלושער מול פרגוואי.

עסקת העברתו של אדין צוצאליץ' לחיפה צפויה להיסגר לאחר שהשחקן עצמו ייענה בחיוב על ההצעה לגבי שכרו, כך טוענים מקורבים לעסקה. כזכור, על פי ההצעה חיפה מוכנה לשלם לשחקן 200 אלף יורו לעונה. צוצאליץ' דרש לשפר את ההצעה והצדדים קרובים לסיכום לחוזה לארבע שנים וחצי.

כזכור, שלשום נתנה חיפה אולטימטום של 24 שעות ליוונים להשיב על ההצעה (350 אלף יורו) בחיוב. בתקשורת היוונית דווח אתמול כי היוונים נענו להצעה. צוצאליץ' עצמו אמר בתקשורת הבוסנית כי הוא צפוי להגיע ביום שני לישראל. הסיבה לכך היא משחק פרידה שמתכננת לו פנאיוניוס בראשון.

"לפני יומיים פאניוניוס קיבלה הצעה ממכבי, כך שאני אהיה ביום שני בישראל וקרוב לוודאי שאמשיך את הקריירה שם", אמר צוצאליץ' בראיון. "אני מקווה שהכל יילך כשורה וכבר מצפה לאתגרים הבאים. מכבי היא קבוצה איכותית וזה יהיה כבוד עבורי ללבוש את החולצה שלה".

בשבוע שעבר פרסמנו: חיפה פנתה לצוצאליץ', עשוי לסגור תוך שבועיים

ואלו תנאי החוזה שמצפים לצוצאליץ'

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully