וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "לעולם אף אחד לא יוכל להפליל אותי"

יו"ר ההתאחדות נחקר במשך תשע שעות ועומת עם גל חצור ומאיר לוי: "מצפה שהמשטרה תסיר את העננה מעל הכדורגל"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, נחקר היום (שלישי) פעם נוספת במשך כשתע במשרדי מפלג ההונאה של מחוז מרכז של המשטרה. כמו לפני 48 שעות, לוזון נחקר תחת אזהרה. כזכור, יו"ר ההתאחדות לכדורגל נחקר במשרדי ההונאה של מחוז מרכז, וזאת במסגרת חשדות להטיית משחקים על ידי שיבוץ שופטים מטעמו.

בסיום החקירה התייצב היו"ר מול המצלמות ואמר: "הגעתי לכאן לפני כשמונה-תשע שעות במהלכן נתתי הבהרות לכל השאלות של החוקרים. אני הייתי מעוניין לסיים את כל החקירה ולכן לא הסכמתי להפסיק אותה עד שיסיימו את כל השאלות שלהם. אני שמח וגאה לומר לכם שעניתי תשובות לכל השאלות. אני בטוח בחפותי ובחפותה של ההתאחדות לכדורגל. לא נעשה שום דבר בניגוד לחוק. הכל בסדר ואני מצפה ומתפלל שהשמטרה תסיים את עבודתה כמה שיותר מהר כדי שגם היא תאמר את דברה ותסיר את העננה שרובצת מעל הכדורגל. הם הבטיחו לי שזה יקרה מהר מאוד וגם השופטים יוכלו לחזור ולהיות רוגעים וכולנו נחזור בשקט והכל יהיה ברור".

לוזון המשיך: "המשטרה קיבלה חומרים, היא עשתה את עבודתה נאמנה והייתה חייבת לבדוק את הכל. בזה נגמר העניין. הדבר היחידי שכואב לי זה שמשום מה ישנם כאלה שממהרים להכפיש ולפגוע בשמי הטוב ובשמו של הכדורגל הישראלי. על זה אני כואב. אני אדם חזק ויכול לעבור את כל השטויות שלכם, אבל ישנם עוד אנשים, ילדים צעירים, שמרגישים עצמם נפגעים מהקשקושים שלכם. לעולם אף אחד במדינת ישראל לא יוכל להפליל את אבי לוזון".

במהלך היום: עימות עם חצור, טפר ומאיר לוי

לוזון הגיע למחוז מרכז הבוקר ולפני כניסתו אמר לכלי התקשורת שהיו במקום: "אני לא מבין מה רוצים ממני". לוזון עומת במהלך החקירה עם גל חצור, שהגיע למקום ובהמשך עם יריב טפר מאיגוד השופטים והשופט מאיר לוי. באחת ההקלטות שהושמעו ללוזון נשמע היו"ר משוחח עם חצור, לשעבר בעלי הפועל פתח תקוה, כשהאחרון אומר לו: "שבץ בבקשה שופט בכיר למשחק מול הפועל אשקלון". לוזון ענה: "לא יודע מי ישפוט. אולי זה יהיה יפת. זה לא תלוי בי". בסופו של דבר, איתן תבריזי שפט את המשחק. בפתח תקוה אמרו היום: "חצור ביקש לשבץ שופט בכיר, לוזון ענה שזה לא תלוי בו וגם השופט שהזכיר לא שפט בסוף. על איזה קצה חוט מדברים במשטרה?"

ביום ראשון האחרון, לוזון נחקר במשך שמונה שעות, ושוחרר בתום החקירה בתנאים מגבילים, ונאסר עליו ליצור קשר עם כל מי שנחקר בעבר במסגרת הפרשה. המשטרה מייחסת לו עבירות של מרמה הפרת אמונים וניצול לרעה בכוח משרה. החקירה היא המשך של פרשת "הכדור המרכזי".

מצד אחד מדובר בהתפתחות נוספת בפרשה סביב חקירתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל. מצד שני, גורמים במשטרת ישראל אומרים כי לא נראה שהחקירה תסתיים בכתב אישום. אחד מהם אמר היום: "נכון לעכשיו, אין בסיס מוצק נגד לוזון להגשת כתב אישום".

צביקה רוזן מגן על לוזון: "אולי היה פטפוט מיותר, לא יותר מזה"

אבי לוזון מכחיש את החשדות ומוסיף: "אם ירגיזו אותי, אשאר עד 2022"

ביום ראשון: אבי לוזון נחקר במשטרה במשך שמונה שעות בחשד לשיבוץ שופטים מטעמו

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully